Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Lacko32 #201091 üzenetére
Nem 2007-től kellene? Mert ahogy láttam Golf 5, Jazz, Swift is volt a palettán, amik ennél jóval drágábbak, megegyező évjárat esetén (fenntartani is). A milliós keretet sajnos ki kell lőni, ha épkézláb darabra van igény, az igazán szép példányok pedig ott vagy fölötte kezdődnek. 2007-08 körül nézelődnék, minimum 900k-s ársávban, és akkor kevés a csalódás esélye.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #203515 üzenetére
Ennyi hangzott el, nem volt riogatás. Bár én még nem találkoztam egy példánnyal sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Az a gond hogy nem tudod mit akarsz. Azért lett ajánlva az 1.6-os Astra, mert apró hibák ellenére kiszámítható és alacsony költségeket generál a fenntartása. Családban van egy, azt mondom, nagyok megérte. Ha viszont unalmas, akkor viszont nagyon csekély a keret, vagy nem családi kombi a cél.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vismajor01 #203810 üzenetére
Ez eléggé leszűkíti a kört hogy nincs klíma, sajnos sokan emiatt meg sem nézik, 700k-ért tenném fel, és alkuval szerintem reális.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Mennyire lehet egy ilyen Astra G Classic II lutri? Kínálat teteje (bár tegnap még 1.6m-ért is volt fent egy ilyen ), rendszám alapján lekérdezve reális adatokat kaptam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Pttypang #204006 üzenetére
Tessék, egy frankó SDI, hogy molnarpeter is elégedett legyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Manitou #204019 üzenetére
Annyira nem vészes, igazi lomha, papás, hétvégi templomba járós autó. Élném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Manitou #204021 üzenetére
Ez sem áll távol a kései 80-as évektől. Hiszen egy adagolós Diesel hajtóműről beszélünk. Cserében 4-4,5 literből eljár. Viszont bódé már nem nagyon van körülöttük, elrohadnak sajnos. Napi használatban szerintem el lehet vele lenni, csak dinamikusan kell kezelnis. Sokat járok egy Z14XEP motoros (90le/125nm) Astrával, és a dinamikával nincs gond, nem toltak még le sehol.
#204022 tboldi: Talán egy 1.3jtd motoros olasz csodát, vagy egy igazi japán szívó benzinest?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Megane 2 utolsó verzió mennyire életképesek 1.4 és 1.6 szívó benzinnel? Ez lenne a tárgyban szereplő járgány.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz hdanesz #204236 üzenetére
Konkrétan ezzel nincs, korábbi verziót nézegettem, és baráti körbe került is egy. Szerintem korrekt autó, bár a CVT váltót szokni kell. 98le csak az 1.8-as atmoszferikus feltöltésű motor, és ehhez ad még plusz kraftot a villanymotor, így lesz 122le összteljesítmény. Az általad leírt felhasználásra pont ideális, pályán kicsit hangos.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
A 123 ezer km sem garancia. Enyémben most 115 ezer van, 2008-as, de 2020-ig 65 ezer volt benne, utána kicsit több mint egy év alatt heti 3-4 alkalommal megjárta a Vác-Kecskemét távot, olaj 10 ezrenként vagy évente le volt dobva, motorja arany tiszta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz maroni #204649 üzenetére
Olajhűtő tömítés és trafó szokott tönkremenni. Előbbi garantált, utóbbi időszakos gyertya cserével állítólag elodázható. Esetleg szelepfedél tömítés szokott kicsit engedni. Amúgy ha 10-15 ezrenként kap egy Dexos2-est, sokáig tartós darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
Nekem a J Astra sok részletben minőségibb mint a K. Bár a sedan nem jön be, ott talán a csomagtérzár műanyag szokott eltörni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Haramia11 #204694 üzenetére
Ez így nagyon le van sarkitva. Persze egy kihegyezett kis háromhengeres feltöltős motor soha nem lesz olyan tartós mint egy nagyobb atmoszférikus feltöltési négyhengeres. De! 10 ezer km-enkénti olajcsere, intervallumon belüli váltóolajcsere, óvatos bemelegítés, és hosszabb út után hűtés sokat jelent számára. 4-5 év után (mivel ezek lesznek főleg), simán el tudod adni. Az Astra 1.0-ás motorját néztem, szerintem egész jól sikerült darab.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204828 üzenetére
Vörös rész? A világítás. Az kikapcsolható. Esetleg Focus Sedan?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz geckowize #204956 üzenetére
Lehet mocsok leszek, de ilyen kritériumokkal inkább bérelnék autót. Teljesen felesleges ott rohasztani egy dieselt, amit pár év múlva esélyes hogy jó nagy bukóval tudsz eladni. Ha pedig az autózás világába szeretnél belekóstolni, akkor lehet egy benzines kisautót vagy kompakt darabot néznék, aminél kevesebb a hibalehetőség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204964 üzenetére
Szgk fenntartás sem két forint, főleg egy "modern Diesel" esetén, ami akár az utcán van rohasztva.
#204965 barnam_: Pontosan, szívó benzin tökéletesen elég erre, főleg ha évi 15-20 ezer km is alig lenne meg. Hosszabb nyaralásra soha nem mentünk autóval, nem is kívánnám senkinek, főleg szezonban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #204984 üzenetére
Oh, és egy külön állatfaj vagyok akinek minden kényelmetlen, kicsi a hely, zsibbad a lába, és társai. Eddig leghosszabb repülőutam cca. 3,5 óra volt. De olyan 2 órás távolságot tudok elviselni, hogy aki velem utazik ne végezzen ki az állandó nyavalygás miatt. Autóban 1,5-2 óra (főleg autópályás) vezetés után alszom el, meg kell állnom tornázni, enni, pisilni, pihenni, sötöbö.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #205128 üzenetére
Az 1.6 szuper. Az 1.4 szerintem kicsi abba a bódéba.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz user12 #205208 üzenetére
Meriva A lényegében egy C Corsa alapjaira épül, csipásodás is ott jellemző rá, bár nem (annyira) gyakori. Z14XEP és Z16XEP motorokkal ajánlanám a vételt. Előbbi 90Le, láncos (csak akkor kell cserélni ha csörög, de akkor kompletten, nem csak láncot), utóbbi szíjas, EGR szelep rakódik el, és a szívósor mechanizmus kopik ki (műanyag), utóbbi 105Le, de csipegeti az olajat, itt fémből van a szívósor mechanika. Az 1.4-es pörgősebb, rövidebb váltóval szerelt, beváltabb darab. Abból nagyobb a választék, és könnyebb jobbat találni, és abba a bódéba bőven elég lesz. Ridegtartást bírja, 5W30, 5W40 ajánlott bele 10 ezer km-enként, fogyasztás olyan 6,5 liter körül akad vegyesben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz venom8888 #205286 üzenetére
Úgy tudom az első szériában volt ilyen jelenség, ezt egy motorvezérlő upgrade orvosolta, 2016-17-ig olvastam ilyenről, 2018-ban már nincs hiba. Motorolaj is változott Dexos 2-ről Dexos 1 gen 2-re. Tehát az 5m-ba pont belefér egy 2018-19-es 1.4T. Én a 92kw-os 125le-s verziót keresném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz cappa72 #205409 üzenetére
Még mindig egy közepesen felszerelt vagy Cosmo J Astra Fl-t A16XER-el néznék, ha ekkora a keret. Bár pont a H Astra-kat vetetted el, amiből bőven volt választék (főleg széria végi fullosabb darabok), akár Z18XER-el is. Focus 1.6 Ti-Vct szintén sínen van, azok között is találni bőven, mert sok volt a flottás. Ceed, i30 megint tuti vétel. Ha meg ezek törnek, van hozzá mindenféle bontott elem, ez sem elhanyagolható szempont ha 5-10+ évre tervez a felhasználó. Ki lehet bővíteni a keretet, de lehet egy külföldi nyaralásra jobb érzéssel költi el az ember...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Simi37 #205461 üzenetére
Szerintem, ha ismert az előélet, nincs zsákbamacska, akkor nem rossz a 900k sem. Eleve könnyű belenyúlni, mert kb. 1m-ig bármit megvesznek. Az autók árai pedig 2025-ig 50-80%-al emelkednek (állítólag). Az 1.4 74kw elég lesz, autópályán is el lehet lavírozni vele, de nem egy utazóautó, de városban és autóúton tökéletes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs