Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
-
maggi1886076
addikt
Punto II-m is volt. 2 évig naponta 150km-et jártam vele. Jó is volt egy darabig. Persze nem arra vettem, csak szükség miatt lett arra befogva. 2013 nyarán adtam el 400-ért. A motorvezérlővel szoptam eleget. Bontottban sem találtam normálisat. Közben váltó gondjai is lettek. Gyorsan el is adtam. Először 500ért hirdettem, annyiért nem kellett senkinek. 400ra levittem az árát egyből elvitték.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
maggi1886076
addikt
Jó lett volna, ha dízel. De 1.2 8v volt. Extrák közé a csomagtartó világítás, meg az elektromos ablak, valamint a city szervo tartozott. Azt nagyon imádtam osszessegeben egy nagyon jó autó volt. Elégedett voltam vele, meg ha át is basztak, amikor vettem. 89000km volt benne amikor elhoztam. Persze 8 évesen ez lehetetlen. De gond nélkül 80000et beleraktam.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Dany007
veterán
Kb egyet is értünk. Legalábbis szerintem nem mondtunk ellent egymásnak.
Azon én is meglepődtem, hogy a sok huszonéves problémamentes, keveset fogyasztó autót akar. Bár ez is érthető valahol. De szerintem is fölösleges ennyi idősen családi autót keresni.
És igen, érdemesebb egy fürgébb típust választani, hogy az ember játszhasson vele egy kicsit ha épp adott a szituáció. Viszont a fazon a cikkben totálisan átesett ennek a lónak a túloldalára. Ugye "minden lámpa egy rajtvonal", minden kanyart kézifékkel, a határokon autózni.Abba mondjuk bele se gondoltam, hogy az ő idejében mi volt az átlag. Szóval ez plusz jó meglátás. Hát igen. Pedig a cikkben érezte hogy inkább szégyellnie kéne mindezt. Ennek ellenére kb a fél országgal megosztotta olyan formában hogy "ez az élet, így kell élni". Bravo.
Majd biztos lesz egy cikk az ellenvéleményekről is. Úgytudom van itt egy tégla is. Vajon jár még errefelé... -
LógaGéza
addikt
Nekem is ez volt az első kérdésem, mikor megtudtam: nagyon szereted szopatni magad, ugye?
De sajna én ész érvekkel nem tudtam meggyőzni... Hátha itt lát valaki valamit, esetleg tud tippeket adni, hogy mit nézzen át, és akkor ő is meglátja holnap, hogy inkább nem... Csak sajna Békéscsabától Székesfehérvárig hosszú az út...Szerk.: Annyi az öröm az ürömben, hogy van egy Alfa-fanatikus szerelőnk, akinek halomban áll a bontott alkatrész az udvarán, fillérekért tud szerezni mindent bele.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Csaby25
senior tag
Koszi!
Gondoltam en is dizelre, csak picit tartok attol, hogy ha nem volt rendes uzemanyaggal tankolva, vagy ha hidegen nem kimeltek, es problemas lesz a motor, akkor draga mulatsag lesz, a benzines nem ilyen erzekeny ilyen szempontbol es az alkatreszek is olcsobbak, ugyhogy lehet tobbet rakoltenek a dizelre, mint amennyit sporlok a fogyasztason.
Ha megis dizel lenne: Toledo tetszik, Octavia II draga (talan az I-es), Golf IV...kombit nem szeretem, Bora tetszik (miert van mellette ! jel? ) Passat B5-bol a 90 LE gondoltal?, mert az erosebbek "Pump-nozzle"-esek amik ugytudom kenyesebbek...
Benzines:Mazda 3 Sedan, Octavia mk2 draga
Focus mk2-t keveset talalok automata klimaval ilyen arban.
VW Golf V, Audi A3, A4-el mi a baj?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
hobizoli
nagyúr
ezek ennyibe kerulnek, ha vki el is akarja adni, es nem csak hirdeti, hogy neki amugy van am egy ilyenje
persze lehet hirdetni 700k-ert is, max sokaig kell varni vele a verebetamugy en aszondom, hogy inkabb vegyen meg egy olcsobbat, es azt csinalja meg a maradek lovejabol, mint egy dragabban vettet, amivel egyebkent amugy tokugyanugy elojohetnek olyan hibak, vagy elhasznalodasok a km futas altal
akkor azon biztosan tudhatja mar mi van kicserelve meg megcsinalva, mert o csinaltatja meg sajat maganak azokat, nem pedig meghallgatja, hogy 6 honapos a futomuve, azta fel ev mulva meg rotty az egesz megis, mert hat megsem fel eves volt az...több drón kell ;P
-
tomiii.
tag
Az a vicces, hogy Suzukiból is 1db van, amin legalább jó ideig van műszaki, ez, de legalább 1.3
-
tresh
addikt
Az 1.3-as ezekhez képest rakéta és nem kell 3km-es kifutópálya ha megakarsz vele előzni egy teherautót.
rakéta hát egy 1.9 td 90 lovas 306 ha csak 70% maradt a erőben benne akkor is ha behúzod a kéziféket felránt az érdi emelkedőn. Nem mellesleg biztonságba is köröket ver rá mert nem papírból van.. Semmi bajom a stift-el de én inkább buszozok mint hogy azt vegyek.. akkor már vegyen f astrát szintén gombokért van hozzá alkatrész
-
tresh
addikt
Most komolyan 250k ért te kapsz egy nem széthulló jó állapotú swiftet? Megadom kollégám számát ugyan ezt a metodikát követe aztán 1 év után 300-at rá locsolva eladta 100ezerét mert egy rom volt és az összes az ennyiért.. ne hogy azt hidd ezek a swiftek nem járták meg a föld hold távolságot vagy 20szor.. pont azért adják el mert még gurul de már nem sokáig fog.. és paraszt leszek de 150-250k között nem autót kell venni hanem éves bérletet meg egy iphone-t. Kivéve ha nem roncsderbire készül arra jók lehetnek.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
300e ft ráköltése után egy hulladék voltba Stift? Na ne má'! Egy rozsdabogját elvitt márkaszervízbe? Tudom hogy ebben az arsavban kulonosen sok a hulladek de ha a motor+valto es a bode egyben van akkor nagy gond nemnlehet. A kozvetlen konyezetemben van tobb ilyen 2-3kilós Stift és birjak, minimalis fenntartassal.(kiveve egy ceges futar Stiftet amit mindenki ut, vag. Nah azt meg a kis Suzuki sem birja evekig)
Hosszú történet majd ha lesz giga Ph autós tali sör mellett elmesélem én fogtam a fejem.
Nézd tényleg semmi bajom a swifttel tudom hogy strapabíró de az ilyenek órája mert csak 99999-ig mér, utána nullázódik kb 10 szer átfordult már az fix, és tuti lesz*rták mert megy és mert ez suzuki nem kell vele foglalkozni soha se. Ha mákja van és egy papitól a faluban leakaszt egy 1.0-es stifet 200 k körül ok persze az más. De valljuk meg erre kicsi az esélye így marad a pizzafuti, kőműves, favágó, bodzázó swift ami minden csak nem jó vétel hiába megy még csórija.
Ez a vegyen BKV berletet dolog sokszor egy bullshit mert olyan mocskos mod idorablo tud lenni, foleg videken hogy az valami hihetlen.. -.-"
Akkor robogót Azzal is többre megy
szerk: plusz ha talál egy jót mondjuk 200k ért akkor még át kell írnia+biztosítás igaz vidéken az picsafüst , de kell még rá majd 4 normális gumi ha nem akar meghalni mert a nagy fater tuti hogy 15 év alatt egyszer se vett rá újat mert a boltig jó az amivel kijött a gyárból. Aztán nem árt egy olaj+szűrő csere stb és akkor még a fékek is ott vannak, futómű stb szóval rá kell még vernie min egy 100-ast pluszba és akkor mázlija van ha csak ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Nem az autoval van baj hanem hogy 150-200k között. Max romot vesz, amire a gatyaja ra fog menni hogy mindennap ugy uljonbe hogy ne azon aggodjon hol hagyja ott. Nem a motor es a valtora ertem. Mert az kimegy a vilagbol bar a valtolja legendasan szar mert kevesebb anyagbol senki se rakott meg ossze valtot autogyartok kozott igy hamar elfogy benne az anyag.de azt bagoert kap ala masikat. Ettol függetlenül miert nem azt mondja mindenki neki hogy vegyen egyet 400ert amit nem felujitassal kezd es meg 2-3evig boven jo lesz neki. Lehet velem van a baj de nem a piac aljarol kene venni autot. Anno en is vettem tanulo rohangalo autot es gyujtottem ra kozel 10eve egy clio 1et 400k ert igen sz*ptam a tomegkozlekedessel 2evet meg osszeszedtem ra az összeget de utana 2evig csak tankoltam meg kotelezo olajcser stb. Gondolom neki se felevre kell
-
roberto211
őstag
Ezt látod én sem értem mi ez a stift ellenesség, de néha már fogom a fejem annyira unalmas amit néhányan itt előadnak..
Idézek: "Legendásn szar váltó"... Miért? Mert könnyű? És ha könnyű akkor már szar? Mégis kibírnak tizenéveket hiba nélkül, mégis bírja a gyorsváltásokat és semmi baja nincs az ég világon csak hát tc anno elhíresztelte ezt,hogy könnyű a váltó gondolom onnét jött. De sebaj.... Szájról szájra hagyomány.....
"Nem biztonságos , inkább busz,f astra köröket ráver biztonságban, ": Ja.. valahol biztos.. Nem tudom de astrákban anno milyen merevítéseket használtak? Ja uganolyat mint a swiftben.. Érdekes.. Maximum 1-2 hangyaf..sznyival jobb biztonságba a nagyobb kasztni miatt .. Ennyit arról,hogy köröket ráver biztonságban.. De idesorolhatnám b corsát, régi fiestát, és a többit... 100nál ugyanúgy megdöglök egy f astraban is,így abszolút lényegtelen.. Aki biztonságos autót akar az tegyen hozzá egy jó nagy nullát, ne egy új iphone árából keresse a bestbuyt..
Akkor volt ez a "szívó dízel behúzott kézifékkel is dinamikusabb mint a swift 1.3": Na ezaz amit nem vettem észre lassan 1 éve mióta swiftem van.. Lehet mondani bármit a swiftre de súly/le arány abszolút jó, és ez mellé a motor is dinamikus, pörgetve.. Tehát hagyjuk itt ezt a szívódízel "dinamikáját" ami nem létezik.. Ráadásul Érdi emelkedővel példálózik a fórumtag, közbe itt lakok Érden jöttem itt vagy 30x és ha nem simogatom a pedált akkor még itt sem csökken 110 alá... Egyenesbe meg kifejezetten jó..
Tehát azért írtam most, mert szörnyű és egyúttal annyira unalmas ez a swift ellenségeskedés,stb,stb mint kb 2 naponta feljövő dízel téma de érdekes...Mert állítólag annyira kihullik az emberek alól a swift,hogy ha naponta nem látok 100at akkor egyet sem..
200 ért valóban nem találni normális ga-t sem , én tavaly vettem legmagasabb felszereltséggel(gls) egy 3 ajtós swiftet... 2000 évjárat, 400 volt.. Van benne klíma is városban abszolút elég, autópályán meg eco mode. Szeretem, ha valami van vele akkor viszonylag olcsón javítható,dinamikus ha pörgetik és nem fullasztják a motort 5ösbe 50nél ,bátran merek vele előzni 2 személyig ,de mondjuk én nem is sajnálom a gázt 6500ig pörgetem előzésnél így jól lehet vele előzni,nem nagyon érdekel a fogyasztás, mert én vezetési stílusommal is megszokott állni 8 liternél ez meg nekem ennyit megér.. Amire szükségem van van benne minden, könnyű megfordulni ,könnyű parkolni, gyorsan lehet váltani,szeretem vezetni ha tiltásig tolod akkor sincs vele semmi,gramm olajat nem eszik... Az,hogy biztonságra nem sikerült olyan jól... Ez van... Valahol meg 10évesen kirohad alólad a kasztni... Ez se sokkal jobb sztem.. Vannak jellemzői... Kátyúba műszerfalnak hangja van és zörög, hangszigetelés nem a legjobb ( de én szeretem a hangos kocsikat így nem érdekel. ),tehát ilyesmi problémák vannak de minden autónál van valami tipushiba.. Amúgy a csörgés,zörgés is megoldható.. Nekem pld csak kátyúnál zörög... De ismétlem.. kb egy 350 ezret érő kocsiról beszélünk.. Faterom most vett megane II sedanet(török). Legapróbb szar kátyúkat észreveszi, és ez mellé zörög az ajtó is.. Pedig francia, meg komfortról híres. és a swiftemben nem zörög így az ajtó pedig az kb ér 800 at ez meg 350et..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tresh
addikt
Ez így van csak ha esetleg nincs ilyen gyerekkori perverziója hogy bmw csak a bmw akkor amit te is említettél szerintem jobb választás lehet. Ettől függetlenül semmi baj az e36-al csak meg kell barátkozni pl a fapados belével. Egy komolyabban felszerelt már más téma de árba is. Mondjuk az is tuti hogy ha e36 akkor 2litertől nézegetném ha már hátsókerék és mosolyogni szeretnék ha a gázra lépek
-
Declare
őstag
csak akkor el kell dönteni, hogy mi kell izgalmas auto, de akkor ne szerepeljen a "legyen olcso es ne fogyasszon sokat", vagy dögunalmas auto es akkor ott lehet szempont az elöbbi.
Amikor ugy indul valaki egy bmw vasarlasnak, hogy "legyen olcso es ne fogyasszon sokat", azonnal felsir a lelkem, mert latom magam elött a replika felniken, 10 eves nyari gumiokon, összeomlott dpf el fekete kormot okado, jobb sorsra erdemes bajor gepsarkanyokat
(#118950) peterkeT ugyaan mar, ezek a sztereotipiak ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mert nem fog rendesen hidegen Alapvetoen akkor mukodik jol, amikor _nagyon_ tempos menet van (tehat szerpentin es satufek padlogaz vegig ...) az mokazni valo betet. Piros jobb, de az is hasonlo, az nem olyan rossz hidegen, de azert az sem az igazi, nyomogatni kell azert annak is hogy melegedjen, es jojjon a plusz fekero ...
-
MunezXBK
nagyúr
1 gurigáért lerúgott E46-ot kapsz, hiába van benne combtámaszos ülés, sokkal drágább lenne így, mint egy V6 TDI.
Ami amúgy akkor hullik szét, ha nem törődnek vele.
Amúgy súgok egy kicsit, kérdezd meg Mágust, hogy milyen az enyém. Ő ért is hozzá és őszinte ember. Ráadásul nyáron átnézte, azóta kapott egy műszakit is.
-
MunezXBK
nagyúr
Én meg a szedántól hányok.
Milyen belsőre gondolsz?
Időben szólj, fingom sincs mit vennék, ha ezt eladnám. Igazából jobban örülnék, ha helyreállna minden és nem kéne eladnom.
Arról van egy képem. Csajszimat egy karikával leköltöztettem Pestről, pedig úgy kezdtük, hogy mosógép. Holnap írj rám és átdobom.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
-
-
TheProb
veterán
800k-ban jobb esetben benne kellene lennie az átírásnak is, igen. Tudom, hogy sovány, de egyetem mellett erre futja...
Nagyon nincs hasonlítási alapom, eddig muter vézna 1,2-es mazda 121-ét (~60 lovacska) vezettem, az elég lomha volt, bár ez nem meglepő. Más verdákat csak 1-2 alkalommal. :/
Amit szeretnék azért ha tudna, hogy ha odalépek neki akkor azért mozduljon meg, lehessen velő előzni, etc.Ránézek azokra amiket említettél.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
147 1.9 JTD, 156 1.9/2.4 JTD
evekkel ujabbat kapsz ebbol barmelyiknel, amiket irtal, sokkal kevesebb km-st tudsz venni egyuttal ugyanezert, es a CR rendszeru dizelmotorja kb egy etalon a PD meg az a TDDI meg az egyeb, oldschool adagolosokhoz kepest is
es lopni sem szeretik annyira, mint pl az agyonhype-lt VAG-kat
igen, digo, de ebben is ugyanugy Bosch minden motorelektronika, mint ahogy a jurgenvagenekben is
több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
suzukit nem akarok, meg olasz autókról se hallani sok jót.
Ezzel szemezgetek, eléggé, jövő7en szerintem megnézem ha meglesz még, itt van tőlünk 15km-re
Amúgy ezeknél a Leonokrál mire kell odafigyelni, mik a gyerekbetegségek, stb.?
Spritmonitor-on ~7-es átlagszomjúságot láttam, ez igaz, mert akkor az nem olyan rossz? Ezekben a TDI mennyire bírja a hidegjáratot?Amúgy Fordból milyen volna érdemes keressek? Benzin vagy TDI? melyik a kényesebb, stb.?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Dízel alaphangon jobban megy, mint a benzin, nem? Mármint a turbós dízelre gondolok. ez a 15-20km ez mi miatt is szól, sokat hallottam már ezt a lélektani határt, de nem egészen vagyok még képben,hogy miért is.
Átvizsgálásra van tipp, hogy hol érdemes megejteni? Jobb a márkaszervíz vagy inkább vmi független helyre vigyem, netán tök mindegy? Esetlegesen más márkák márkaszervízében is megnézik (jól)?
(Bocsi a sok hülye kérdésért)
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk pont turbon nem kell sirni, csak ez benne maradt mindenkiben, hogy jajaturbojujdedraga
igen, ujan az, foleg ha markaszervizben kerdezed, mert azok meg rateszik a sajat arresuket
de kb 1-2nap alatt szerzel tipusazonost nagyjabol barmire, ami popularis, es nem egy egzotikum marka feherhollo ritkasagu modellje
nagyjabol 50-60k-ert vannak es nem log sehova a tengelye, felrakod es go
csak korul kell nezni hozza
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
az siman juzer error
ha neki mesz a villanyoszlopnak vele akkoris ra kell tapsolni egy par szaz rudit, es arrol sem az auto tehet, hanem az, aki vezeti
az a baj ezzel, hogy benzines tobbletfogyija egy fix dolog, a dizel meghibasodasa alattad meg csak lehetseges tortenet
ha nem jon be, a benzinesre akkoris kifizetted a penzt a tankolasoknal, a dizelre meg nem
[ Módosította: Qru ]
több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
még nemtom, Ez a seat ami eddig a legbejövősebb képek alapján, ez tuti megnézem majd jövő 7 vége felé, említettétek, hogy ez a kínálat alja, de ez is már a ktg határon van sajnos, abból pedig ez tűnik a legjobbnak képek alapján.
Focusokat még nézem, de azokból se láttam még olyan amitől ténylegesen beindult volna a nyáltermelésem. Most a japán autókat nézném, de nemtom onnan mit, civic talán.
Amúgy nem ragaszkodok a dízelekhez, nemtom tényleg melyik típus lenne a legjobb a lefektetett 700-800as határig. Amit nem akarok az francia és olasz, ne úgy nézzen ki, mint egy uzsonnás doboz és legyen azért fürge is.
BTW: muter ma hozta haza az újonnan kapott kis mazda 2-esét 1,3as mocival. Én vezettem a vonatállomásig és bakker. Csak kamilláztam, épp, hogy hozzáértem a gázpedálhoz és azt hittem hátraszállok úgy megugrott Nem gondoltam, hogy ez egy ekkora kis motorral ilyen méregzsák lesz.
(#122363) Integrale: Jogos, a motort nem is néztem, közben beugrott, hogy mondtad, hogy kerüljem. Amúgy igen, az említett árhoz belövöm a keresőt és abból nézegetek, ezért kérdezek közben, hogy mit kerüljek, etc. 4-5ajtós legalább legyen, tehát 4ember jó lenne ha elférne azért úgy hogy nem egymás nyakába ülnek. Extrákat tekintve nincsenek nagy igényeim, csak a szervó és a klíma ami mindenképp legyen, bár ez már kb alapfelszereltség. ccm-et azért nem írok, mert nem tudom milyen kell, lévén, hogy nincs gyakorlatból viszonyítási alapom... Benzin/turbót még mindig nem tudom, de ahogy látom erről még a nálam okosabbaknál sincs igazán konszenzus.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
na mert a 20 eves TDI az biztos nincs visszatekereve semmit, nem? aaaa, dehogy
nem a nemet dizelekbol kene kiindulni mar megint, amikben azert porgetik az orat, mert a balfasz ruppotlan magyarnak az kell mindenkeppen, hogy tédéíí-je legyen, mert akkor szomszednak attol biztos felmegy az agyvizeettol meg lehet mast venni
"aki birkacsorda utan megy, szaros fuvet fog legelni"
sosem ertem meg azokat, akik kepesek kivagni egy lassan 20 eves mk3 adagolos TDI-ert a 7-800lepedoket, amikor annyiert min 6 de akar 10 evvel fiatalabb es azert is eleve sokkal kevesebett is futott digo JTD-t vehetne, jobb felszereltseggel, tobb extraval, sokkal jobb toresteszttel, es amiben kb dizel urtechnika van az adagolos mk3 TDI-hez kepest
de birka a magyar, mert megvezetheto
a nepper meg csak ezt szolgalja ki
keves km-s TDI kell? akkor az lesz, mennyi km legyen az orajaban?amikor meg ellopjak, akkor meg jon a nezes, hogy hátdemé
mert a lopas statisztikak elen is van
mert erre van kereslet
de ez nyilvan azert van, mert nem romlik el
ha nem romlana el, akkor nem lenne kereslet a bontott cuccokra sem
...ordogi korazert raeros szabadidoben nezz utana majd mennyi egy PD elem ujan barmelyik alkatresznagykerben, picsara fogsz ulni tole kb
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen