-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz rbalint88 #130053 üzenetére
Csak ezek vannak. Most 6-os golf van, hetes is volt már pár napig, érdekes annak kisebb a belseje, meg a csomagtere is mint a 6-osnak, vagyis ránézésre az volt (adatokat nem néztem). Belseje a skodának elég hasonló a golféval, mármint képek alapján. Focuszt viszont lehet elmegyünk megnézni az a legtisztább.
-
veterán
válasz rbalint88 #130047 üzenetére
+1
annyi kiegészítéssel, ha sok cuccal jársz, de nem tetszik a Golf kombi (nekem speciel nem tetszik), akkor Octavia, abból az 5 ajtósnak is hatalmas a raktere. Kombiban kb. egyforma a Golf és az Octi méretre.#130052) B-L-A-C-K : nekem Golf7 5 ajtós van, ketten használjuk, ezekből egyikre se cserélném el. (szubjektív)
Előtte meg Golf 6 volt, nem kisebb a G7, de érzésre nem is nagyobb. Mindkettő 5 ajtós volt/van.A G6 előtt meg Octavia 2 FL Van egy szándékos anyagminőségbeli különbség a VW és a Skoda között; a Skoda az 500 literes csomijával praktikusabb, a Golf meg finomabb autó.
[ Szerkesztve ]
-
htomi85
tag
válasz rbalint88 #130124 üzenetére
Nem tudom elfogadni ezt az érvelést.
Nekem abból van elegem, hogy a többség akinek 5 éves kisautora vagy 10 éves kompaktra futja, vesz egy 15 éves premiumnak mondott bontó szökevény, és nem lehet megmaradni mögötte, mert elébe okadja a füstöt, de a hulye még feszt padlozza is mert azt hiszi vagany.
Én bp belvarosba nem engednek be 10 evnel öregebb dizelt vagy 15 evnel öregebb benzinest.
És két évente szigoritanek.Tessék fiatalabb autót venni.
Már ha tényleg kell autó egyáltalán. -
LógaGéza
veterán
válasz rbalint88 #130179 üzenetére
TaaT is foglalkozik autókozmetikával? Pont a napokban gondolkoztam, hogy nekem is keresni kéne valakit kis megyénkben, de csak gondolat szinten marad meg...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #130276 üzenetére
Ha már Volvó ... azért ez kegyetlenül megy !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #130274 üzenetére
Azért ez igencsak lép.
Ma is megjártam Tarcalt, jött előttem egy Golf 3-as, TDI, S&C matricával. Úgy betolta kanyarba hogy szembe jöttek, ha nem húzódunk vagy 3-an, akkor bizony páran ottmaradnak. Kicsit túlbecsülte az autó tartalékait, hiába volt füst és korom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AMD Power
titán
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #130460 üzenetére
Na de még akkor sem kerül annyiba mint egy bérlet ...
Tessék itt egy Octavia ami havi 135k és 4 év = 6480.000 Ft !
A saját autó 1.5M vegyen rá 2 évente gumit ami 4 évre legyen +300 ezer, évente a kötelező illetékek + szervizelés legyen 200k akkor az 4 évre megint 800 ezer Ft + 100 a névre írás (de tudjuk hogy kevesebb), szóval ez így 2.700.000 Ft (saját autó vételárral + névre írással együtt) és mindez 4 év, hol van ez a 6480.000 Ft -tól
Ennyi erővel akár törlesztésre is megveheti és 4 év után eladja 3 millióért !
Aztán 4 év után a saját autót adja el 700 ezerért az azt jelentené hogy 2 Millióba került a 4 év autókázás, szemben a tartós bérlet 6.480.000 Ft -al !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #130375 üzenetére
Végül szervizes autóként ilyen dolgozik az egyik helyen, mondták a srácok hogy nem az igazi. Valahogy mindig a szabadidő-autó és kombi felé kanyarodunk vissza. De épkézláb crossovert nem igazán találni, sok a törött, átfényezett, rohadó példány.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #130481 üzenetére
Az S40/V40-ből csak a Mitsubishi motorral szerelt verziókban gondolkozok. Méretre elég lenne, csak ne legyen folyamatosan szerelőnél. De akkor nem annyira problémás az S60 sem ezek szerint?
(#130482) Qru: Igen, az S60 méret már nem kicsi, ezt látom én is. Lehet, hogy lemondok róla, de még benthagyom a kalapban.
[ Szerkesztve ]
-
-
pocokxx
Közösségépítő
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz rbalint88 #130583 üzenetére
Hát lehet nyelek egy nagyot és maradunk az EV2-nél. Sok lesz ez nekünk, hitellel lehet menne, de inkább másra pakolgatjuk félre azt a pénzt.
A 807, C8, Ulysse és Phedra, ha jól tudom ugyanazt a motor triót kapta. (?) 3.0, 2.2 motor is jó vagy inkább 2.0 dieselt keressünk?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #130662 üzenetére
Egy korábbi főnökömnek volt 93-as Saabja. Már az első facelift utáni, de még a nagy frissítés előtti, tehát Fiat dízel, fehér bőrrel, nagyon jól felszerelve, ő szerette mert ritka, viszont költött rá nem is keveset.
Sziki-hez hordta (itt értenek hozzá, de mint ahogy Bálint is írta, a kevés helyek egyike, így gyakorlatilag sorszámos), egyszer örökmozgóvá vált a részecskeszűrő miatt a motor, volt gondja az elektromos ablakokkal, a kulcsok állandóan széthullottak, a bőr olyan volt mint a műbőrös metrókban, megkeményedett és egy-két foltban levált.
Nekem nagyon tetszett kívül belül (sőt, mai napig is tetszik), de amikor beültem és magamra csuktam az ajtót a műanyagok pedig megszólaltak, a kezemmel markolt kapaszkodó pedig mintha tojáshéjat szorongatnék olyan hangot adott ki, na ekkor elment tőle a kedvem. Érdekes egyébként, hogy menet közben csend van az autóban. Fogyasztása nagyon jó, elég szépet lép a 150 lovas változat (felesleges a TT, pláne ez megfejelve a 4x4-gyel).
Ezzel a motorral kb olyan (tesztek szerint, Deltában) mint amit rbalint88 is írt valamelyik erős PD Golfról vagy Ibizáról. Nem harmonikus, kurvára megy, de nem túl egyenletes, a 2.0 (tehát Opelbe és Saabba szerelt TT) már jobb ilyen téren.
14 éves modellként rá tekinteni (ennyi ideig is gyártották), abban a közegben szerintem megállja a helyét, de már az újabb generációkkal szemben nem, BMW még az E46-ot gyártotta amikor bejött és már az F30-at, amikor leállították (először).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz rbalint88 #130680 üzenetére
Ennyire lehetetlen küldetés lenne egy 7 személyes autó 1,5 millióig...? Az eurovan 2 es autók népítéleteit végig olvastam. Lötyögő műanyagokra és bosszantó elektronikai hibákra panaszkodnak sokan. Sharanokról / Alhambráról / Galaxyról is hallani rosszat, de kevesebbet eszik. Igaz, sok km van azokban, amik beleférnek a keretbe. Továbbra sem érzem annyira fontosnak a tolóajtót, hogy amiatt válasszak EV2-t, de nem vagyok meggyőződve arról sem, hogy ennyi pénzért nem lenne-e jobb egy francia autó.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz rbalint88 #130683 üzenetére
Igen Alhambrából is lehet találni 1,5 alatt. Csak hát ott meg a régebbi konstrukció miatt beszéltetek le róluk.
(#130684) Dani_kp
Sajnos az kicsi nekünk.(#130687) nesa
Hát nem tudom. Most ugye Golf IV-et nyúzunk. Ha már autót cserélünk, akkor szívesebben vennék a lehetőségekhez mérten újabbat. De nem eleve elvetendő gondolat ez sem. Az EV1 megbízhatóbb, mint a EV2? Vagy csak kevesebb benne az elromló elektronika?(#130688) joamilestoné
5 és fél. A Grand Espace is terítéken volt, de egyszerűen nem találni 2.0 motorral szereltet a megadott árkategóriában. A 2.2 dci-től pedig óva int mindenki.(#130689) Integrale
"A Sharanok beltere sem lesz jobb minőségű anyagból, ahogy azoknál sem ritka az elektronikai nyűg."
Ott még nem nagyon olvastam ilyenről. Klíma gyengélkedésről olvastam több helyen (fűtés vagy hűtés nem működik rendesen) , továbbá a Pd elemek, turbó és motor, ami miatt szidják, akik szidják. Ezzel együtt szerintem a VW konszernes autóknál jobb az anyaghasználat, illesztések igényessége stb., mint az EuroVanoknál. Vagy akkorát tévednék?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
aero.
veterán
válasz rbalint88 #130732 üzenetére
Pedig aki ennyi időt tölt az autóban annak illene az első kettőt beikszelni,
f*szt, kötelező.
Szép, szép, de ezek miatt nem kéne.trassher: hány év alatt mész 150 ezret? hdman hajt itt 1.9cdti-t újkora óta chippelve, kettőstömegűn meg generátoron (azt hiszem ez is itt volt, de lehet a corsánál) kívül nem volt baja.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #130758 üzenetére
Nem rossz az egyáltalán ... masszív mint egy tank, nem recseg nem ropog a belseje, törésteszt is jó, keveset eszik, olcsó hozzá minden és nem nagyon van semmi rejtett hibája, mcpherson futómű pedig aprópénzért felújítható, A -ból B -be tökéletesen elvisz (nagyon hálás kis autók)
De 1M -ért milyen autót tud venni ami érdekes ? 2-3M már inkább igen !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
válasz rbalint88 #130794 üzenetére
Pedig nekem is ez a tanács jutott az eszembe. Ha gondozás menteset keres, venni kell neki egy matchbox-ot. Abba még tankolni sem kell és mégis mén. Vagy meg kellene kérdezni tőle, hogy ha neked v neki egészségügyi problémája lesz, akkor az-e a megoldás, hogy lecserélni egy fiatalabbra?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #130871 üzenetére
1.7-es CDTI H Astrán csináltam a jogsit. Nekem nem volt gondom vele (A Zafirához képest nem összességében kellemesebb volt), de sok kocsit még nem vezettem. Volvo S60/S80/V70 családra már lehet pályázni 1,5m Hufból? Van normális állapotú (képek alapján még vannak kételyeim ez ügyben)?
Tudom, sokaknak lényegesebb a menetdinamika, szerencsére nálam ez nem prioritás (még?). Inkább szálljunk ki probléma nélkül baleset után belőle.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #130942 üzenetére
Szerintem az ampera legnagyobb baja, hogy belul akkora mint egy corsa (egyebkent a belter minosege sem epp top.). Az
sebessegiranyvalto kart aki tervezte az pedig nem hallott meg az ergonomiarol. Az hogy gyakorlatilag egy alagutba kell parkolaskor betolni a valtot eleg gaz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- iPhone topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Automata kávégépek
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest