- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Plazma TV topic
- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Paxker315 #195021 üzenetére
Én T-jettel venném ha kell a dinamika, viszont alaposan át kell vizsgálni és kipróbálni mindent ami elektromos. Volt ilyen céges autónk, csak másik motorral, rengeteg elektromos nyűgje volt. (Kp zárak, board computer, tompított fényszoró, index kar, szervó kormány stb.)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Paxker315 #195524 üzenetére
Nem értem a kötelezős problémát... Ha előbb eladod, mint a lejárata, akkor időarányosan visszajár a kötelező díja.
Zajszigetelés szempontjából a japán-koreai vonalon található kisautók nagy része nem lesz nyerő szerintem. Utólagos zajszigeteléssel is lehet próbálkozni, de azért a hatékonyság kérdéses, ha nincs szétkapva teljesen a beltér. Ha fontos a csend és ez a méretkategória kell mindenképpen, akkor Fiesta-Polo vonalon is kirpóbálnék egy-egy példányt.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Paxker315 #195524 üzenetére
a Nissan Pulsar van "kinézve" későbbre
Anno én is nézegettem (szeretem a nem annyira tucat autókat), de emlékszem, hogy a TC tesztben azt írták, hogy a zajszigetelése nulla, az 1.2 tce motor csendes max. Meg nincs hozzá értelmes motor... Amiben kiemelkedik, az a tágasság (kategóriájában), de az eddigiek alapján neked nem annyira az kell.
Illetve úgy általánosságban a japánok nem túl jók hangszigetelésben, a magasabb presztízsű európaiak között nézelődnék inkább...
-
MC Pite
veterán
válasz
Paxker315 #195524 üzenetére
Ebben a kategóriában a félprémiumokra dobnak több szigetelést. A (klasse) mergából ha van szimpatikus, DS3/DS4, esetleg IS200h/Prius3.
Furcsálom hogy olyan halk a Pulsar, ki kéne próbálnod. Asszony autója eredendően halk, és én szeretem ennek a motornak a morgását mikor gyorsítok, de gyanítom hogy nálad az sem kívánatos hang (gördülés meg általános zajszigetelés kisautóhoz képest jó). Polot is, azt se vágom az újból milyen, de hangosnak (meg halknak sem) gondolnám.Anaren91: Nézd meg az Ecosportot ha már nem ülsz bele, de képeken, cikkeken is átjön hogy egy igénytelen olcsó autó, messze nem az a liga amit bandus keres.
Qru: Ritkán jutok el laptiming nézésig, de rákeresek. Nem szoktak rosszak lenni a fordok vezethetőségben/futóműben (kivéve Ecosport), de a(z utolsó előtti) Kuga konkrétan ijesztő (4 fővel közepes úton már beszartam, pedig hamarabb sikítanak nálam az utasok mint hogy én félnék).
|AP|: Én az 1.4T-re céloznék. A T3 Fireflyal nincs túl sok tapasztalat (a turbót mi gyártjuk hozzá, arról nem nagyon hallok panaszt), akár azt is be merném vállalni, de csak próba után.
aero.: Vigyázz, megköveznek
. Én imádom a 208 Ptmotorját, nem csak eleven (csak 700rpmre a nyomatékmaximumtól autózik vele az ember, lelépi megindulási hajlamban az 1.4eseket) szeret pörögni, hanem ráadásulilyenkor kifejezetten tetszik a hangja. Nem minden 3 hengeresé tetszik, a legtöbb az kb semmilyen (nekem). De mindenki leolt érte, hogy pfúúú, 3 henger (bár nem tudom ezek közül hányan próbálták, lenen egy tippem...)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz
Paxker315 #196095 üzenetére
CT 200 pályára, főleg 160-al. Te sem gondolod komolyan. Jó az az 1.8 hsd de nagyon nem való pályára.
Laco: Mehet a dsg bátran. Nem lesz vele baj, az újak már tök rendben vannak. Meg gondolom nem nagy kilométerest nézel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz
Paxker315 #196871 üzenetére
Igen, az 1.4 8V kapta a kúrát. Értelemszerűen nem hozott annyit mint az 1.6 16V autóimon, de 2000-től jobban terhelhető, 2500-től (kb 3500-4000-ig) érezhetően lelkesebb volt, kb 73@80 lóra tippelem, ezt nem mérettem. 50 papír volt.
Az 1.4 16v-nél legalább ennyit hoz.<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
slett27
addikt
válasz
Paxker315 #197278 üzenetére
Elképesztő hogy a turbósokban mennyivel több tartalék van még ha a motor kisebb is mint egy nagyobb szívó.
Qru: turbo-s autóm még nem is volt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
4tha
újonc
válasz
Paxker315 #198538 üzenetére
Köszi.
Mostmár amúgy inkább hajlok a multiair felé, amennyiben sikerül egy valós kilómétereset és leinformálhatót találni. Azt mondják leginkább 200 ezer felett romlik el a multiair, én meg mindenképp egy 100 ezer km alattit vennék.
Ahogy nézegettem reálisan ilyen + 25-35 lóerőt lehet kihozni belőle chippel, ami a sima turbos változatnál max 0.8-1mp javíthat. Ami még mindig nem túl acélos, hogyha egy sportos kinézetű kocsit vesz az ember. -
válasz
Paxker315 #198716 üzenetére
A segge nem tetszik az újabb Yarisnak...
Meg piros kocsit szeretne, ez is szűkíti a kört sajnos. Megpróbálom a lehető legjobb alternatívát kihozni, ami nem szar, de tetszik is. Szegedre kell, szeret vezetni a kézi váltós is jó.
#198719Luck Dragon: egy ilyen Jazz nekem tetszene, bár nem olcsók, majd mutatom neki.
#198721MC Pite: az új Clio tetszik csak, de nem fér bele a keretbe sajnos.
#198722molnarpeter: nem tetszik a középkonzol. Ebbe ugyanaz a motor van különben, mint a Micrában?
Még a Swiftet mondtam neki, de nem szeretne Suzukit!
A Micra különben Milyen lehet a szívó motorral? Vagy vehető a turbós is?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Paxker315 #199070 üzenetére
Annó én majdnem vettem IS-t, de az a hybrid nagyon kevés abba a bódéba, rettenet lomha egy autó és emellett nem is takarékos..
IS-ből a ritka 250-es, V6 szívó benzinnel sokkal élvezetesebb és alig eszik többet. Vagy bevállalni egy amcsi piacos IS350-et. Végül majdnem ezt vettem annó, de kiderült h jégkáros volt sajnos én nem vákumtechnológiával javították, hanem git + fény."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Krisz0418
őstag
válasz
Paxker315 #199123 üzenetére
Mai napig elvagyok az ezres suzukival
minden masra ott az 1.9pd golf. Mondjuk most az nincs, turbo gatya, szerelő szerint 110-130k a gyari, felujitott turbó.
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
-
Biqci
aktív tag
válasz
Paxker315 #199563 üzenetére
Az olasz vonal eddig még eszembe sem jutott. Soha nem volt még olasz autóm és valahogy nem a megbízhatóság ugrik be róluk, bár az ilyen sztereotípiákat lehet el kellene engedni. És amúgy tetszik is pl. a Mito formája
Qru: igen, azt hallottam a Corolláról, hogy nem minden az erő. A Swiftről a belsejét kivéve jókat írtak, mert belül az... hát a szép az nem ilyen
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Paxker315 #199946 üzenetére
De, sőt télen vidéken rosszabb a levegő minőség mint Pesten, mert mindennel is fűtenek. Rokonom aki vidéki nagyobb városban lakik zárt helyen tartja a kukát télen mert kilopják belőle a szemetet (sokan azzal tüzelnek).
De azért ha már ökológiai lábnyom a hajózás vagy a repülés sokkal inkább környezetterhelő, mint az a pár euro3-as autó ami forgalomban van még. Sőt ha megnézed a legtöbb euro4-es is már úgy füstöl mint egy gyárkémény mert a dpf ki van iktatatva, az egr meg ledugózva.#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
válasz
Paxker315 #199946 üzenetére
Igazából nem a sorból szednek ki a régi dízellel hanem mondjuk bevezetnek rá valami adó félét vagy műszakin lesznek változások,örökké nem tart a nyitott rendszer a nagyobb turbó meg a csipsz persze nem rád gondoltam.Már most pedzegetik a klíma adót,ki mennyit szennyez annyit fizet vagy mi a manó.
-
-
dj79
senior tag
válasz
Paxker315 #200494 üzenetére
“kb. 15-20E km-t mentem eddig, de egy '94-es Escorttal, így ez egy újabb autóval csak több lehetne, kevesebb semmiképp
Ennek a km számnak a megoszlása kb. pont 50-50% város és autópálya között.”
Szóval csak akkor, ha marad a külső sávban, mert egy dízelhez képest kb az értékvesztés lesz az egyetlen előnye a priussal.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó