- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #199075 üzenetére
Az IS250 lazán bever 10 litert még vegyesben is. Nehéz és lomha, én nem estem hasra tőle. Akkor már tényleg a 300h, az legalább simán 10 liter alatt tartható.
#nincsbennetarcsi
-
Gombinyó
őstag
válasz runner 125 #199075 üzenetére
9s alatt van 100os a 300h, 6L körüli átlag fogyival. Az ma már lomhának számít?
-
Paxker315
addikt
válasz runner 125 #199075 üzenetére
Még nem hallottam panaszkodni senkit az IS dinamikájára, bár, nem is az a lényege. De megy az.
szerintem nem rossz választás, pont azért dobtam be a zeperfs-es méréseket is. Legal közlekedésre több, mint elég. Meg ez már egyéni, de, soha nem vennék manuális váltóval városi használatra autót, hipritnél meg ugye ez nem választás kérdése : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )