- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalmanchris
tag
válasz gooool #120740 üzenetére
Még talán annyi negatívum, hogy az ajtókárpitot elengedi a ragasztó a könyöklő felett. A 90 lovas hdi-be meg nincs kettős tömegű emlékeim szerint, bár ritkább, mint a 110 lovas. Még annyi, hogy ha az ajtókárpit mögött a habszivacs szigetelést elengedi alul a ragasztó, ott befolyhat a víz az utastérbe a szőnyeg alá. Detto mondeo mk3. Ezért tapogatni ér.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #120800 üzenetére
Jó választás! Megbízható kiforrott technika, nem egy agyon folytott motor, erősebbnek érződik mint a modern 1,6-osok, ha pörgeted a vvt-i miatt le is léped őket a 'csába.
Az olajra háklis (pontosabban a 10k, max 15k km-es csereciklusra) amúgy örök élet +1 nap. Olcsó az alkatrész, nem is lopják. Szóval hajrá.
mod:
Itt egy tc-s használt teszt róla: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz gooool #121875 üzenetére
Nincs jó hírük a dízeleknek sajnos. Mazda motor gyakori injektor problémák, magas nyomású szivattyúval karöltve,kettős tömegű ezekben is van már tehát az se olcsó mulatság. A 2006-os évjárattól már van amelyik dpf-t is kapott ami csak tetőzi a problémákat.
Az a baj, hogy amiket találsz rengeteg km van bennük és ott igencsak nagy eséllyel jelentkezhetnek ezek a hibák egy injektor vagy magas nyomású csere horror tud lenni. Én kerülném. Inkább egy tdi-t néznék.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #121902 üzenetére
A NAV licitoldalán. Érdemes nézegetni. Ugyan sok a lepukkant autó de időnként vannak gyöngyszemek jó áron.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz gooool #121904 üzenetére
Az 1. gen S80-at ebben az árkategóriában én kihagynám, D5 ide vagy oda, sokkal komplexebb az egész autó, több a gyári extra, több a hibafaktor, 16-17 évesen meg pláne.
Gaborbolé ugyan benzines, de tudna mesélni mennyit költött már rá.
S60 racionálisabb, picit fiatalbb, fenntarthatóbb, igaz 7 kilóért én azt sem kockáztatnám be.Satan_Claus
Szerintem azonos a szelepszám is, annó sweedespeed-en ha jól emlékszem úgy olvastam, de rákeresek ismét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz gooool #123472 üzenetére
ha a 147 TS lesz a befuto vetesd le a olajkartelt es pucoltasd ki az olajszivattyu szivokosarat is, de jobb ha magad csinalod, met akkor biztos kesz lesz, nem csak ramondjak, hogy megvot fonok
ja es olajcsere 10k kmkent, mindben, a TS eleg haklis is ra, ha ez el van kummantgatva
Laguna-nal a trafok hanytak be az 1.4-sen a Sagem gyartmanyuak, de mostanra szeritnem mar mindben kicsereltek az 1.6-sera
több drón kell ;P
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz gooool #123472 üzenetére
laguna 1 1.8-cal van tapasztalatom, de ez ugye 1db a sokból. 16 éve haverom apjáé, '94 vagy '95-ös példány, tehát első széria. Németbe járt vele dolgozni. Különösebben sosem volt vele törődve, ha már! tönkrement valami azt cserélték. 350-400K km lehet a motorjában. Most kell sárvédőíveket és talán küszöböket cserélni. Féltengelyekből szokott kiugrani a seeger gyűrű,(monjduk kitekert kormánynál nagy gáz ) de ez orvosolható. Az elmúlt 2 évben a toronycsapágyat kellett cserélni a szilenttel együtt, egy fűtőradiátort, gyújtáskábeleket, hátsó ajtózárat, napfénytető valamiért nem nyitott, kis elektromos gubanc. (volt egy felesleges váltó csere, szerelő hülyesége volt, pénzlehúzás volt)
De mindezt úgy, hogy az előtte levő években szinte csak a fékekhez volt nyúlva. Nem foglalkoztak vele. ja Igen, volt egy vezérműszíj szakadás, mert ez se volt cserélve ezer éve, de nem lett gond belőle. 1.8 már nagyjából halad is, rettentő kényelmes. hely is van benne, ha minden elektromos, akkor jól felszerelt is. Az apja azt mondja, németbe már nem járna ki vele, de eladni nem fogja, ugye félévvel lett az utolsó dolog is cserélve, azóta hibátlan műszakilag. Ennek a piaci értéke olyan 150.000ft Kisebb autót én nem vennék, ha nem feltétel a kis fogyasztás. Ez úgy ide-oda szaladgálósan 8 litert eszik.u.i.: múltkor valami zenész cigány gyerek jött alkatrészért lagunával, felemeltem (volna) az autóját emelővel és felszakadt az emelési pont, szóval rohadásra hajlamos.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz gooool #124431 üzenetére
Teljesen jó vétel volt ... nekem is nagyon tetszenek ezek a Lagunák, annyi kérdésem lenne hogy motorikusan milyen ? (tudom hogy Volvó és 139 paci) illetve még arra hogy ezekben a modellekben van már olyan digitális kijelző ami mutatja hogy menyit a fogyasztásod ?
Szerk.
Nekem még egyik nagy kedvencem a Peugeot 406 mert volt ilyen autóm 2.0HDi (90LE) csak elég sok gondom volt a motorelektronikával (diesel részecskeszűrő stb.) szóval ha vennék is 406 -t az biztosan 2.0 benzin lenne, szerettem azt az autót nagyon
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz gooool #124440 üzenetére
Remélem nemharagszol hogy megosztom ezt ...
(#124441) g4bb3r
Ittvan az autójáról egy videó, nagyon patika állapotú !
gooool
Ennyi pénzért ez az autó ajándék volt, sok balesetmentes km -t hozzá
Renault topikban láttam akitől vetted a kolléga szinte mindent kicserélt rajta ... tehát műszakilag ez tényleg egy 100% -s autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz gooool #131018 üzenetére
Ekkora keretbol mar kijon egy jo 156 vagy 147. 2001 utaniakat nezz, faceliftes kivul belul, de meg nem a nagylampas (2003).
Benzineseket nagyon meg kell nezni, kenyes, de normalis hasznalattal es karbantartassal azokkal sincs nagy nyug.
Dizelek jobbak, vagy V6. 900 korul lonek egy jonak tunot, elvinnek egy szakit, mondjuk akit fentebb is emlitettem, a maradekbol meg lehet cserelni ezt azt.
A futomu nem ezekre az utakra valo, de annyira nem rossz mint a hire, csak nem a 10e ft-os lengokart kell venni bele, aztan darabonkent cserelni amikor koppan, hanem ugyan ugy mint a Passatnal is irtak a sracok, gyakorlatilag egyben le kell cserelni mindent.Elektronikai hibak 90%-a kontakt problema. Elkuldom a szamat Neked is (de lehet mar megtettem regen) o el fogja mondani elfogultsag nelkul, hogy mire figyelj es mit vegyel. Benzinesrol valoszinuleg le fog beszelni, ugyanis itthon ritka a normalisan karbantartott TS, JTD-k meg toleransabbak. Szoval nem nyugos, csak kenyes a TS.
Nekem az 1.4 10 ezrenkent megkapja az olajat, es elindulunk vele barhova barmikor. Van, hogy havi szinten belekerul 3-4e km.
Tukorleeses az mitosz, ahogy a csukott ajtonal nem nyilo kesztyutarto is.
Csomagtere nem nagy egyiknek se, 147-e vicc inkabb, hatul sem fogsz Superbnyi helyet talalni, passzos, de nem vallalhatatlan."Bad reklám is reklám too"
-
footy
addikt
válasz gooool #131217 üzenetére
Nincs tapasztalatom a renault automataival, de azt kellene megtudni, hogy kinek a valtojat epiti be es milyen mukodesu. A duplakuplungosok altalaban 200k-t mennek el es jon egy nagyobb felujitas. Mivel alapvetoen kezi valto van robotizalva ezert ugyanugy van kettostomegu lendkerek es kuplung(ami nem mindig olajban fut) mint a kezivaltoban, ezen kivul meg ott a mechatronika is es ezek kozul egyik tetel sem indul 200e alatt. A hagyomanyos automatak ettol joval tobbet elmennek megbontas nelkul ha be volt tartva az olajcsere. Ha kicsit visszaporgetsz akkor Qru linkelt egy 558-at futott volvot amiben meg csak most kezd nem szepen valtani az automata.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz gooool #131251 üzenetére
Egyetértek ... Volvo benzinest már úgyis ismered a Lagunából !
És inkább manuális váltóval !
Én is gondolkodom az S60 -n de ilyen 700-800 körüli 2.4 szívó benzines vajon milyen lehet ? azon kívül hogy van benne csilliárd km ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
mycso
veterán
válasz gooool #131235 üzenetére
Szia, bennem is nemrég merült fel az automata laguna3, de nem sok infó van róla. Akiknek ilyen van, azok elégedettek.
Amúgy elvileg Aisin Warner TF-80SC a pontos típus. Sok más autóba is rakják: [link]
Illetve, az újabbakban az általad említett Jatco AJ0 (JF613e) van, ami egy az egyben az előbb említett váltó.
Amit most pár nap alatt összegugliztam, hogy tök átlagosnak mondják és olyan 150k-200k km-t mondanak átlagos, hiba mentes futásnak.
Kis francia szösszenet: [link]Az, hogy mibe melyik van pontosan, picit összefolyik, nem egyértelmű. Viszont a 2 váltó egy és ugyan az más néven.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
w333
félisten
válasz gooool #131447 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem ezek az újabb Toyoták már nagyon messze vannak a régi japán minőségtől és megbízhatóságtól, 1000X inkább egy ilyen Avensis -t vennék, szerintem sokkal inkább prémium minőség, csendesebb és erősebb is
Arról nem is beszélve hogy elszálltak az alkatrészárakkal ...
H Astra (1.9CDTi 150Le) kettőstömegű : 104 026 Ft
Auris (2.0 D-4D 126Le) kettőstömegű : 236 480 Ft
Értem én hogy japán meg minden, de még egy VII -s Passathoz is 2X olcsóbb
(#131448) BigBlackDog
Ilyen áron ha ragaszkodsz a japánhoz egyértelmű hogy Accord -t keresel !
De annyi biztos hogy még mindig az Astrának a legolcsóbb a fenntartása, és azért ezzel a 150Le (320NM) -s diesel motorral kegyetlenül jól megy
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
rbalint88
addikt
válasz gooool #131565 üzenetére
szerintem mielőtt nagyon belelovalod magad, menj el kipróbálni egy-két típust, nehogy az legyen, hogy hosszú távon csalódás lesz az is és egy-két hónap után rájössz arra, hogy (még) nem ez kell neked. pont a fiatalság miatt, lehet nem most kellene volvot venned, bármennyire jó autók is.
-
veterán
válasz gooool #131532 üzenetére
Őszinte leszek, 5 évre egyiket se venném.
Ennyi időnek csak valami pár évessel mernék nekifutni - de Te is hamarabb meg fogod unni, bármelyiket veszed meg most. Lásd a Lagunától is megváltál 2-3 hónap után (tudom volt egyéb okod is).Amúgy nálam:
1. Volvo - az 5 henger miatt
2. Opel - mert bírja a gyűrődést, a belseje elég komor, ha lenne egy jó (valódi) GTS, akkor azt venném
3. Én Renaultról hallani sem akarok már az életben (1x vettem a feleségemnek egy 60 ezret futottat - széthullott a váltója 1000 km alatt). -
mycso
veterán
válasz gooool #131565 üzenetére
Az a baj, hogy jó 3-as lagunát 2M alatt nem igazán veszel, mint ahogy S60-at sem. Amit leírtál annó árelképzelést, annak az említett autók közül a vectra felel meg.
Ha már azóta nagyobb a keret 2+M, akkor a laguna szóba jöhet, illetve akár a 159-es alfa is.
A volvó nekem is bent volt a kalapban egy ideig, de a belsejével nem tudok megbarátkozni, nekem túl baltával faragott. Illetve azonos árban, pl. a lagunánál 3-4 évvel idősebbek vannak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Építő/felújító topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- DIGI kábel TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron