Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen videókártyát?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #217040 üzenetére
vmi tunnnnnerrebb veztengely csak kene mar bele, hogy ~5k-nal maxoljon
PD-knel is 272 meg 280 fokos tengelyeekt szoktak hasznalni, de ennel meg nemtom mennyi ez a gyari...
az öcccázat csak meg kéne már ugrani vhogy
aztan persze totál pókerarccal eltolni a Bélához a TC erőmérőbe, hogy irattam rá egy csatacsippet, azóta benyikkan 3.-ban istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #217105 üzenetére
a kabrio autoknak sokkal vastagabbra van megcsinalva az alja is meg tobb egyeb merevites is kerul bele, azert is jellemzoen nehezebbek, tobb extra anyagot hasznalnak el erre, mint a normal auto teteje+szelvedok tomege egyutt
a normal autoknal ezt a nyekles-nyaklast a fem teto mereviti ki, egyfajta ives hidkent osszekotve az auto elejet es a hatuljat, ahol az oszlopok = a pillerek
ha levagod a normal auto tetejet, imbolyog az autotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Paxker315 #217114 üzenetére
a tomites idovel megkonyulhat, akarmit csinalsz vele
isminek van egy Mito-ja, o aszondja 100 felett hangosabb mar, mint a Grande Punto, ami igazabol ugyanaz a platform, csak a Mito az coupe szeruen keret nelkuli, a GP az meg rendesen keretes ablakos
ezeknel a Coupe ajtoknal az is szokott meg lenni hibaforras ebben, hogy keret nelkulisege miatt ajtonyitaskor lehuzzak az ablakot 1-2cm-re, es ezt ujra kellhet kalibralni, kulonben nem zar fel koppig es a esoviz ugyan nem megy be allohelyben, tehat ugy tunik, hogy tomitit, de 100 felett a menetszel belekapva "elhuzza" es futyul
a 937-s Alfa GT (ami a 147 Coupe) is ismert ez a hiba
ott az ablakemelo gombot lenyomva kell tartani alsohelyzetben 10 sec-g, aztan fel koppig ugyanigy, akkor ujrakalibralja magat, hogy hova kell zarnia
nem kell hozza meg OBD kabel sem
ha nem huzza le az ablakot ajtonyitaskor, akkor baszkuralja a tomitest
pont azert huzzak le a Coupe-k az ablakot, hogy ne buzeralja oldaliranyban
ha mar elbaszkuralta, akkor ezen az sem segit, csak a tomites cserejetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
akkor mi a baj?
a tulhype-lt aron eladod es megveszed a masik tulhype-ltat
kepzeld azt el akinek nem ilyen hypecar-ja van, annak sokkal rosszabb ez a szitu
mondjuk a 2004 koruli szerias Jazz-t sosem ertettem, hogy a 1.2 es a 1.4 kozott mi volt az a nagy fuha diffi, mert mas piacokon volt belole víítakk-s 1.5 is ~110 loval
1.2 volt 78lo 110Nm, 1.4 83lo 119Nm
wow
éééérezhető diffitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #217161 üzenetére
de kajakra nem ertem amugy hogy az iylen nyomatekszegenyebb motorizaltsagu autoknal ez a 6-s valtos dolog miert ne terjedt el annyira
1.4-s Stilo-bol nem is lattam 5-s valtost meg, pedig alapbol az volt es a 6-s valto opcionalis extra volt 100k-ert
gyartonak tuti messze nincs ez ennyibe, ha egyebkent sem most fejleszti ki mar es korabban mar gyartotta
az 1.4-s motor a Stilo-ban az a 1368ccm-s FIRE motor volt, annal meg mar a 176-s mk1 Punto-nal is volt 6-s valtos megoldas a 8v FIRE motornal:
sokkal egyszerubb ezzel javitani a kerekre eso nyomatekot, hogy kicsit rovdiebb minden fokozata
vmivel lelkesebben forog le, ami akkor is jol jon, ha klimazol es/vagy 3-4 emberke utazik benne
5-10% nyerhetsz vele fokozaton belul a rovidebb diffi miatt, olyan hatasa van, mintha 1.2-s helyett 1.4-s motor lenne az autoban, de a 6.-l megis kevesebbet forog a motor ugyanannal a sebessegnel
benzinmotornal meg a ccm-t mindig etetni kell...nincs mese
AR 147 1.9 8v vs 1.9 16v-nel is a 6-s valto rovidebb diffis a 16v-n, de van egy +6.-a
...es igazabol SEMMI mas extra diffi nincs a ket valto kozott
leveszed az 5-s valtot es felrakod a 6-st helyette, mert a DMF, kuplung, feltengelyek valtokulissza... minden egyezik
az 5-s valto abban egy olyan 6-s valto, amibol hianyzik a 6.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz lacy86 #217206 üzenetére
a Ford-ban az automatavaltot kerulni szoktak, mert nyugos tud lenni
ket kollegamnak is van 2013-s 2.0TDCI manual SMAX-a, semmi bajuk nem volt vele, a szokasos kopo cuccokon kivul, de szandekosan nem is akartak az automatat
egyiknek 1.5, a masiknak 4-5 eve van megtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #217341 üzenetére
nem ertem mit kell ennyit varialni
az 1.6 is mehetne a 2.0 injektorokkal, max ott aranyosan annyival rovdiebb ideig van nyitvatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bbubby00 #217642 üzenetére
volt 1x egy fekete autom, de aaaa....ha lehet valasztani akkor az a szin inkabb nem
fa alatt all az utcan, a farol racsopogott a gyanta, abba beleragadt a por...
3-4 nap utan ugy nezett ki az auto, mintha honapok ota nem ment volna sehova, foleg majus-juniusban, amikor a nyárfa elkezd szöszölni
ugyanott all a VR651 szinkodos "metál porszinű" 147 , azzal nincs ilyen gondtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #217648 üzenetére
es nem konyokolt ki kozben?
3liter sor6 rajongok szerint ezek 130-nal 6000-t forognaktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bondix #217694 üzenetére
szerintem add el mindkettot es vegyel egy sima 1.3-s "vasaló" Swift-t
vagy ha tenyleg sokat jarsz, akkor egy kis ccm-s CR dizelt, vagy LPG-s autot
300-310ft korul van az LPG, azert az nem keves diffi a benzinhez/gazolajhoz kepest
600-650Ft-s uzemanyagaraknal konnyen tobb tizezer lehet a diffi havonta LPG-hez kepest a dizeluzem is, evente fel millio is lehet csak az uzemanyag diffi, amivel ket ev alatt kitermeli az vetelarat az auto nullara...utana meg vegig elonyben vagy
800k-ert van LPG-s Swift is a hahu-n, de a LPG-s szerez at kell nezetni
...ez lehet akarmi
a tartaly tiz evente nyomas probas, muszaki vizsga elott 30 naptari napon belul kell egy szivargasteszt igazolas, ami 8-9k
meg akkor celszeru a gazreduktor szurojet is csereltetni egyuttal, ha ismeretlen idopontban volt legutobb cserelve, kulonben ha maskor van a szuro csere, akkor az utan is ujra kell teszteltetnitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #217746 üzenetére
azert a szervo javitasa messze nem annyi ammo, mint egy CP4-s CR pumpa felujittatasa...
....foleg nem akkor, amikor mar telefosta spénnel az egesz uzemanyagrendszert istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #217914 üzenetére
150lojjos 1.9 16v JTD + 6-s valto
Manky megirna pikk-pakktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dellfanboy #218174 üzenetére
ha egy 12 eves autoban annyi km lenne, akkor annak nagyobb a hirerteke, mint egy agyonsztarolt 40 eves 124-s mergaban az 1millio
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ben42 #218171 üzenetére
en inkabb ezt vennem, ha japcsi, mert gyereket is konnyebb betenni, mert feljebb van a bode teteje, nem kell annyira melyre lehajolni
ha sima Corollat nezel inkabb, akkor a 1.33-s motort keruld el messzire lehetoleg, vagy igazoltan mar garancialisan motorcseres volt korabban
volt egy vhogy 2006-8 korul egy intervallum, amikor ott vmi nem ugy sikerult...
a Fiesta-nak a Fusion valtozaza is csaladosabb technika, vagy egy C-Max istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #218302 üzenetére
pedig az atlag inkabb ez
szamold ki hogy csak igy jarva is, mennyiert tankolsz egy honapban
siman 70-80k manapsag csak az ha 1000-1200km-t mesz
az egy evben 12-15k kmpersze, lehet jonni itt a 1000+ km-s elmeleti hatotavokkal egy tankkal, de az autopalyan es konstans 120-130-s sebesseggel lesz csak annyi
varosban meg kornyeken jarva ahol fek-gaz, piros lampa, zebra, korforgalom, jobbkezes... azaz normal napi hasznalatban egybol 6-700km-re redukalodik
ugy meg havi 1000-1200km-re 2x tankolsz legalabb, ami boven 30k+ manapsag per alkalomcegautokat nem kene belekeverni ebbe, az hiaba megy sokkal tobb km-t is, nem az tankolja, aki jar vele
meg a nemet sem arra keres, hogy uzemanyagkent a benzinkuton felejtsenemeteknel aktualis benzinar 1,85EUR/liter, dizel 1,80....
nem nagy diffi, csak a dizel ~2 literrel kevesebbet eszik ugyanannyi ccm-bol meg akkora ménest etetve...azaz 30%-l tobbe kerul a benzinessel egy km
havi 1500km futasnal az ~250EUR uzemanyagkoltseg a benzinessel, es ~190 a dizellel
az egy evben ~700EUR diffi
de ha ennel tobbet megy, akkor megjobban nyilik az ollo
szoval ha 2 evente turbot kene cserelni a dizelen, akkor annyi ido alatt kitermeli annak az arat is, mikozben meg ugyanoda elvitt
de nagyon nem 2 evente kell azt, sokkal inakbb a 12-15 eves autoknal
10 ev alatt 7000-7500EUR, ami az uj auto aranak az 1/4-e, ami a zsebben marad, es kozben meg mindig csak 180k km-t futottDMF meg regota van a benzinesekben is mar
~20 eve is volt egy csomo olyan benzines, amiben a kuplungnal mar kettostomegu lendkerek figyelt[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #218312 üzenetére
ja meg a turbotol ki van hegyezve a motor es hataron megy
a szivo az meg biiiirgyja es orokelet+3 nap
uhm, akkor báááástya, pl egy Civic VTI-be eroltess bele meg +10loerot....hajra
ennek a duplaja jon a turbosnal egy sima sw remap-l is ugy, hogy meg ki se nyitottad erte a geptetot se, OBD-n megvan mutatvany ~2 perc alatt
szoval kb amire a meki parkoloban betolod az arcodba a bigmekket, meg is van okositva a vezergeptöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #218317 üzenetére
meg lehet azt csinalni jora is....csak nem kell elfillerb4szoskodni a legkenyesebb reszeit IS
regi szovok azert birtak jol, mert mechinikailag(!) elegge tul voltak meretezve
csomo szivo motorbol kulonosebb hardveres modositas nelkul is lehetett turbosat csinalni, mert elbirta a forgattyus mechanikaja, olajszivattyu is megbirta terfogatarammal es nyomassal a turbo eteteset us
viszint amikor kidekaznak mindent, meg a legyszurobetetbol is csak egy akkora van, mint a 20-25eve egy 1.1-s 50loeros autonak volt, de most eleve sokkal tobb levegonek kell atmennie rajta, es mostanra 3x akkora lett a csereperiodus is... akkor nem kell azon elcsodalkozni, hogy a turbo szetforogja magat, hogy az elretkesedo szuro szivasi fojtasa ellen is elo akarja allittatni az eloirt toltonyomast az ECU es ezert 20-30 vagy akar 50%-l magasabb rpm-n kell forognia a turbonak, mint normalisan, ami az o eletciklusat drasztikusan csokkenti
aztan meg jon az "aaa ez szar, mert a turboja szetment"...vagy lehet esetleg neeeha karban is kene tartani
turbos auto: 8-10k km-kent legszurocsere, foleg ha vmi kisebb meretu db
tubos autonal eleve 10-12k a max olajcsere is, akarmit is ir a gepkonyv, ha inkabb autopalyan jar, akkor 15k
meg lehet nezni azoknal az autoknal is ahol ilyen 30k km-s is be volt almodva, 150-200k km korul mindig jottek a gondok, olajteknoben addigra mm-s olajsarlerakodas is eloferdult, szivokosar szuroje is felig eldugulva, amitol nem lesz fordulaton megfelelo tomegaram es nyomas se
a Renault dCi-knel is, ahogy lefeleztek a gyari csereperiodust megszuntek a fotengely + hajtokar csapagysor hibak
...nahaaaat
Opel is eloszor behalucinalt a 1.3CDTI-kre 50k(!!) km-s periodust, amikor a Fiat csak 30k-t
kesobb a Fiat levitte ezt is 20k-ra, az Opel meg kb akkor 30k-ra..grat
van benne ~3.3liter olaj...szerinted az ennyi futas alatt mennyiszer porog korbe a rendszeren?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Paxker315 #218318 üzenetére
masfel honapja mentunk egy 1.8-s CH-R hibriddel
CVT valtos.... mintha csuszna a kuplungja folyamatosan
de amikor EV mod-ban kigurulsz a telephelyrol, es 50-60m megtetele utan, ahogy balra kikanyarodnal a foutra a gyorsitaskor a takk hideg motor raindul es elkezd uvegen forogni, mert a EV ehhez fosgyenge onmagaban igazabol, nos ott azert neztem egy nagyot, hogy ez igy mennyire normalistöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #218325 üzenetére
vhogy sosem a felsovezetesen meg a mail-forwarding-managereken megy a sporolas...
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz imyourfriend #218325 üzenetére
kozben meg nem erted hogy 1950-60-70-s evekben hogy voltak az amerikai gyartok kepesek arra, hogy akar evente masik alaku bode volt, vagy minimum egy facelift, arra ujra felszerszamoztak az uzemeket, meg 8x annyi jomunkasember dolgozott a gyarakban, mint a mai robotizaltakban
es egy eves keresetbol ossze tudtak sporolni egy uj musclecar-ra is akar
The median money income of families in the United States was $9,430 in 1969, according to estimates recently released by the Bureau of the Census
How much did a '68 charger cost new? Base price was $3,014 and the upmarket R/T began at $3,480.
MNB archiv oldalan megneztem, 1969-ben 30Ft volt az USDHUF
1969 Dodge Charger R/T, szoval nem is a 318cuin-s "fapad" 5.2 V8:
The high-performance R/T featured dual exhausts with chrome tips, Red Line tires, a special handling package, and heavy-duty, manually-adjusted brakes. This Charger is powered by a 375 horsepower, 440 cubic-inch V-8 engine and features a Hurst four-speed transmission. The factory price for a Dodge Charger R/T in 1969 was nearly $3,600.
tehat ez kb 110k-ba kerult akkor
1970-s Skoda 110R:
The price for a new car was 78,000 crowns – about 40 monthly salaries of an average worker.
MNB 1967-s archiv arfolyama szerint 1.68FT volt egy csehszlovak korona... az meg ~130k
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gombinyó #218453 üzenetére
4 fok alatt automata klimak se szoktak menni
nekem a 147-ben automata klima van, mindig megy a klima, sosem kapcsolom ki*, de 4 fok alatt automatikusan kialszik a kontrol LED-je
5 fok-tol ujra vilagit
ez a fagyvedelem miatt van igy
az ipari vizhutok is 2 fokos vizhomersekletig mennek csak le, ott kiall a fagyvedelemre
akkoris, ha amugy fagyallo keverek van a hutorendszerben
amugy az automata klima inkabb azert jobb, mert az mindig megjaratja a hutokozeget az olajjal es keni a tomiteseket, ezzel "karbantartja" magat
ennelkul idovel kiszaradnak a tomitesek es a kialakulo mikrorepedeseken elszokik a hutogaz a rendszerbol
csak ehhez sosem szabad kikapcsolni, akkorsem ha futeni kell, mert a manualis klimanak is tipikusan az a halála, hogy szeptemberben kikapcsolja a juzer, aztan kovetkezo majusban beakarja kapcsolni meg nem megy mar, mert 2-3 hetente par percig jaratnia kellett volna kozben szeptembertol majusig is, de ezt elfelejtette... az automata meg nem felejti el ezt
aztan meg nem ertik, hogy miert kell toltogetni bele a hutogazt meg hova lesz par het alatt a toltet belole, es a juniusban feltoltetett klima az juliusban mar megint kehes
leszedetni a kompresszort es a szimmeringet meg a tomito O gyuruket kicsereltetni rendszerben + uj szárítószűrő, meg jaj hat az sokba kerul
...csak anelkul meg sosem lesz ujra "jo"
* nem is kellett sosem tolteni bele gazt a 6 ev alatt, amiota vettemtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz =WiNTeR= #218564 üzenetére
ilyennel egyelore csak egyes hiperaktiv bicajnácik riogatnak, mert behalucionalgatnak mindent is
ezektol euro6-t is olvastam, hogy attol is mindmeghaltunk mar 2xnyugateuropaban is a "kitiltasok" jellemzoen csak egy 2-3 utcasaroknyi resze vonatkoznak, ami 0.2-0.4km2-s teruletet jelent
hogy ertsd ez mennyi: a Népliget 1.3km2
meg vhol nyugat europaban lezarnak egy utcat automentesnek, akkor mimagyarok zarjunk le kettot
de ezek ezt is mar itt is ugy kepzeldonek, hogy komplett keruleteket lezaratnanak, mert "megfulladnak"
20-25 eve a katalizator nelkuli euro sehanyas autoktol nem fulladt meg, most igen[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kenguru99 #218570 üzenetére
wow
meg abban a 1.5millios varosban ez melle lett 101km metro is 8 vonalon 50 ev alatt.....vhogy ezt a reszet ennek a bulinak sosem sikerul meglatnia a sotetzoldeknek, mert csak az resze szokott menni nekik, hogy tíííccsukki
Budapesten meg van 39km, 1896 ota[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz WasabiTrsr #218573 üzenetére
400km-nyi metro mellett vhol megertheto
de a csilliomos, akinek 2-5millio GBP-s kecoja van ott, az farzsebbol kifizeticsak itt ugy szeretnek ezeket a temakat atvenni, hogy lakossag aranyosan messze nincs meg az, amit ott elobb ehhez csinaltak
erdekes modon a 9millios varosban csak 3.5millio utas van a 400km halozaton
Bp-n meg az 1.75millio lakos 1.3millio utazast general per nap az 1/10-d annyin is
ugyhogy ez itt igazabol sokkal nagyobb kihasznalatsagon fut
EU viszonylatban nezve is a bp-i az egyik legnagyobb kihasznaltsagu rendszer, pedig EU-ban csak az eleg sokadik kiterjedesben
600k-s Koppenhagaban is 38km lett 20ev alatt, itt meg 125+ ev alatt vagyunk 39km-nel 3x annyi lakosra
....de varjuk a csodatmeg itt ez tipikusan ugy mukodne magyaroschan, hogy most lezarjuk, de jovore mar indul az epites, becs szó
hiszem, ha latom
...es elore tudhato, hogy tiz+ ev mulva sem lesz egy kapavagas se az ugyben
csak eleg megnezni a NKK oldalat, 2040-g sincs tervben se semmi30+ eve csuszik a Kapmegyei M3-s bovites is, ugyhogy vannak tapasztalatok
ott is aki anno palyakezdokent ugy vett lakast, hogy anya, par ev es metroval gyorsan be tudunk menni a belvarosig, na az mar lassan nyugdijba megy, a metro meg sehol azota semeg lehet nezni ebbol mi keszult el 1977-78 ota
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a swirl lapok lehet az, ami a problemas, ami egyfajta valtozo szelepvezerlest csinal
ennek idovel (=15+ ev) kikopik a fuggoleges tengelye es berantja az egesterbe
(persze meg lehet ezt elozni, csak altalaban ballisztikus ivben tojnak ra)
a 8v es 16v uzemmodok kozott valt azzal, hogy az egyik szivocsatornat bezarja
de kell szerezni egy facelift elotti a 140 lovas 147 vagy 156 16v JTD szivosort fruttiert es abban gyarilag nincs meg benne ez, es a vezerlescserenel meg kicserelteted arra....~15k-ert meg lehet venni
nekem egyebkent a facelift utani 16v JTD-m is meg gyarilag ilyen regi szivosoros, mert meg abbol a korai idoszakbol valo, amikor facelift utan sem volt ez benne egy ideig
csak az elso ev utan 2005 ev osztol mar volt DPF es swirl is, enyem 2005 tavaszi gyartas, a faceliftes bódé meg 2004 osztol volt
937A5000 a motorkodja ennek is, szoval abbol nem lehet kiszurni
de letezik olyan u.n swirl-delete kit is, amivel kiiktatjak
ha jot akarsz venni, akkor 147 Q2-t keress
abban gyarilag torsen sper-s a valto
nem ilyen elektronika megfekezgeti a kiporgo kereket makettkodas, hanem rendes hardveres sper diffi van benne
az csak a 16v JTD motorral volt
nyalkas vizes havas uton es/vagy kis ivben fordulva vagy korforgalombol kigyorsitaskor nem diferal le a hajtas a konnyebben elforgo kerek fele, hanem betapad es "kihuz"
volt meg a limitalt szerias 147 Ducati Corse, ami 170loeros motor gyarilag, +Q2, meg par csicsa
mondjuk ezek inkabb 2+ misi, meg ezek a szeria vegen voltak csak, szoval relativ eleg ujak 147-n belul nezvetöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
olajcsere témaban egy idézet:
"I agree 100%, cut the manufacturer maintenance schedule in half and you'll be doing everything you can to keep your car going
I have a 2006 dodge 2500 with the cam eating 5.7, I use redline 5/30 and an extended filter (RP 30-8A), 3k mile oil changes since new and it still runs like new @389k milesOil & filter changes every 3k
Trans fluid & filter changes every 25k
Differential fluid changes every 25k
Transfer case fluid changes every 25kNo major repairs thus far
Take care of your vehicles and they take care of you, just stay away from the fancy gadgets in vehicles nowadays, less equals more"[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz zgospel #218660 üzenetére
pont a flottas autok azok, ahol konnyen bele lehet szaladni egy lerugottabb autoba, mert uvegen kuldik neki takk hidegen is, nem az enyem
cegnel is volt olyan juzer, hogy december, -5 fok koruli homerseklet egesz nappal, auto ott allt reggel ota a szabad eg alatt
este ki a parkoloba, beulunk, es 3km-re az M0-nal mar 75-80 fokos volt a hutoviz az Astra-ban
szerinted az mit kapott napi szinten?masik 1.6CDTI Insignia kombi, 3-n ulunk benne, elindul 1-sben eppen csak megmozdul az auto, bevaltja 2-sbe es ilyen 4-500rpm-rol, hogy minden egyes munkautemet erzed rangatva kifordul az ~1.5 tonnas bodes autoval a Terez krt-ra, amire a piroslampahoz ertunk a 4-6 vilimegallo peron vegenel, addigra szenvedte fel magat a motor alapjaratig
neztem is hogy ez-a-muki-mi-a-f4szt-csinal-ezzel?
masik alkalommal megyunk egy csapatepitore ket ceges autoval, mindekettoben ugy le volt rugva a kuplung mar 50k ill 60k km-nel, hogy nagyobb gazadasra a revlimiter-ig leforgott a motor, csak a kerekek forgasa ezt nem igazan kovette linealisan
ugyhogy ilyen izirajder tempoban mentunk el oda-meg vissza
(nem volt masik auto)de azert ehhez is eleg sokat kellett tenni
ezt a linglife PR dumat amugy annyian beszoptak, hogy hihetetlen
mert az csak akkor az, ha ugyis hasznaljak ahogy az ahhoz elo van irva, csak az meg nem igazan szokott sikerulni3000rpm felett ne forogjon a motor, hidegen egyatalan ne eroltesse a motort, meg kerulje a hirtelen gyorsitasokat, meg autopalyan nagy tavolsagokat fusson mersekelt sebesseggel ... hat ez tipikusan nem egy teruleti kepviselos auto elete
When to Have Your Oil Changed - BMW Atlantic city[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- LEGO klub
- Asszociációs játék. :)
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest