Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #62678 üzenetére
Ezem besirtam :
"A folyamatos, felesleges gyorsítások és fékezések nélküli haladáshoz persze valamivel nagyobb követési távolság kell, és minél nagyobb a nyüzsgés az úton, annál valószínűbb hogy másfél méter előny reményében beugrik elénk valaki, aki nem csészeleveleket gyűjt, hanem mondjuk bodzát"
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #62678 üzenetére
Azt ugye azért észrevetted, hogy én mindvégig egy konkrét autóról beszéltem te pedig általánosságban? Ez nem manuális váltó kocsi itt ha leesik a fordulat azonnal visszakapcsol az automata még ha áttolod kézi üzemmódba akkor is. Egyszerűen nem lehet alacsony fordulaton erőltetni mint egy kézi váltós kocsit mert az autó felülbírálja a sofőrt. Amúgy pedig hiába szórják a nagy bölcsességeket a tc-n most is mint általában mindig csak féligazságokat hangoztatnak ergo qrvára nincs igazuk. Ők egy nagy, nehéz, nagy homlokfelületű, magas építésű, nagy hasmagasságú, széles gumival szerelt hobbiterepjáróval bohóckodtak. Az Audi ennek mindenben pont a szöges ellentéte. Az az utolsó csavarjáig a jó fogyasztásra van optimalizálva, minden de szó szerint minden ennek van alárendelve. Ez konkrétan 70-80nál szart se fogyaszt 60km alatt pedig visszadobja négyesbe és abban a fokozatban azzal a tempóval 2.6 helyett máris ~3litert kér 100kilométeren. 100-nál ötödikben 2.8-2.9liter, 150!!-nél 4.6-ot fogyaszt. De tudom-tudom, halkuljon el mindenki mert a mindenható mindentudó tc.hu újfent megmondta a frankót aki pedig nem osztja a véleményüket az rögtön kiérdemli a "barom" illetve a "díszléctroll" jelzőket (by Kulcsár Szabika alias Winkler "úr"). Sőt úgy fest az Audi teljes fejlesztőmérnök gárdája is úgy hülye ahogy van hiszen tudhatnák, nem 90km/h-ra kell optimalizálni egy autót hanem 50-re. Áhh, amatőrök . Látszik, hogy nem olvasnak tc-t. Ott bezzeg a firkászok mindig leírják a tutit. Autópálya, autóút? Egyre megy! Mindenki mindenhol szigorúan tartsa magát az 50-hez mert akkor csak 4litert fogyaszt egy béjjemvéikszháromdé. lol. Lehet jönni itt fizikai törvényekkel és előre kreált képletekkel amit sablon szerint ráhúzhatunk minden autóra a lényegen ez semmit sem változtat. Az Audi A2 1.2 PDTDI aka "3L" 70-80 km/h között fogyasztja a legkevesebb üzemanyagot. Alatta-felette már többet fogyaszt. Ez gyakorlati tapasztalat ha úgy tetszik megdönthetetlen tény. Aki nem hiszi járjon utána. A fogyasztási rekord kísérletek mivel nem a valós üzemanyag fogyasztását tükrözik nem igazán izgatnak. "Plattner az út nagy részét autópályán tette meg, ahol állítása szerint 110 km/h-s sebességgel haladt" Na a vén fütyi, ez sem olvas totalcart. Felháborító.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dare2Live #63939 üzenetére
Na most értem haza.... nagy szívás volt.
16.30at beszéltem meg Toyota Mayerrel átnézésre, egyeztettem eladóval jó e neki is. Azt mondta tökéletes már kocsiban ül (hallottam is vezet) még 1h míg hazaér átül a Yarisba és 16.00ra ott tud lenni.
Uccu neki beugrottam kocsiba finoman szólva nyomtam neki, hogy 16ra felérjek.
Felértem rácsörögtem, hogy megérkeztem nehogy elkerüljük egymást, de most először nem vette fel és pár perc múlva kaptam egy SMSt, hogy sajnos nem érek rá késöbb hívj. Aztán 5percre rá, hogy "megbeszélésen ül". Itt kicsit ledobtam a szíjat mert ugye korábban semmiféle megbeszélésről nem volt szó, abszuirdnak tünt az egész. De feltételezzük a legjobbat csak késik, rákérdeztem szervizeseknél jó lenne az az átnézés 17.30kor is, hálisten bologattak. Ezek után felhívtam majd miután nem vette fel írtam egy smst, hogy addigra 17.30ra ideér e. 45perc mulva SMSben válaszolt, hogy nem.Ezután még egyszer rácsörögtem hátha kapok vmilyen értelmes magyarázatot, de nem vette fel. Aztán vettem egy nagy levegőt és elindultam hazafele. Persze bekerültem a BPi dugóba.... volt időm gondolkodni.
Ennyi. Tanulság nincs.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
!Overdose!
őstag
válasz Dare2Live #64759 üzenetére
Nem 10k km/2.5dl-ről volt szó, az valóban szinte semmi, hanem 1k km/2.5 dl-ről. Tehát egy fél kanna tartalmát bele kell töltögetni két csere között. Ezt én nem tudom elfogadni normál használat mellett. Felőlem írhatja a gyártó, hogy ez normális, akkor köszönöm, de inkább nem kérek a termékéből. Ha folyamatosan revlimiten használom az persze más kategória.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Lenry
nagyúr
válasz Dare2Live #73793 üzenetére
a buszt átszámoltam mégegyszer, tuti jó.
a Yaris fogyasztásával meg három okból nem vagyok előrébb:
1. nem A4 / Passat
2. de még ha ez nem is zavarna, azért az árért, amit rászántam a kínálatnak igencsak az alsó egynegyede van, kevéssé biztató állapotú autókkal
3. de zavar.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
nagyúr
válasz Dare2Live #73814 üzenetére
Munezét már láttam, sok, nagy, drága
a cégesnek már van gazdája a cégen belül, akkor tudom elhozni, amikor neki nem kell, szóval ez sajnos nem játszik.
(#73811) m3tr0 az autóvásárlás nagy százalékban érzelem.
abban, hogy melyikbe ülök bele szívesebben nincs több logika, mint hogy nem szeretem a pacalt. ez tetszik és a pacal ehetetlen dolog. vita nélkül. pont.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
boogie84
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #74931 üzenetére
1.2 tsi 86 le fabianal 11.7-et ir 0-100-ra.
ennyit egy szivo 1.2 is tud.
nyilvan kevesbe rugalmas a szivo, de ha a gyartok a sulycsokkentesre, es a motorok optimalizalasara koncentralnanak, pl. benzinesnel nagyobb suritesi arany, kisebb belso surlodasu motor, stb. stb., akkor nem kene egy mezei fóbiába is turbo, teljesen feleslegesen.Dare2live: a splash 1050 kg. az ezres swift volt 800 kg...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Dare2Live #74954 üzenetére
Jaj de nem is vitának szántam, csak jeleztem hogy mégsem olyan jók
(#74956) Dare2Live
Erre nekem is van egy nagyon jó példám ... futár srác full Toyota Corolla fan mindig a legújabb szériát veszi meg 0 km -el, most kb. 2 éve vette a legfrissebb Toyota -t 1.4 automata annyira takarékos volt hogy egy emelkedőn is alig bírt felmenni, magyarul mondva és szerintem is használhatatlan kategória, kicseréltette egy manuális váltós -ra kb. 2 hónap alatt megette az egész olajat, szerviz garanciában megcsinálták neki de azóta is minden baja van és havonta megeszik 1L olajat ... mondta nekem hogy soha többé Toyota már nagyon megbánta hogy nem Golf 6 -t vásárolt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #74956 üzenetére
I!
na meselj mod; mejjik honda bugzik?
udv
neduddki
mod: TaaT: neh csofalkozm hogy tudod emg mejjebre dugni:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
jegenye77
addikt
válasz Dare2Live #75315 üzenetére
Nem tudom, hogy az van e benne de lehet ezért sincs árban túl nagy különbség a benzines és diesel között?2004-2006 évjáratra gondolok.
[ Szerkesztve ]
Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!
-
válasz Dare2Live #78547 üzenetére
Mivel a kivonáshoz is igazolni kell a tulajdonjogodat, így nehézkes. Pumpáld fel a kerekét meg mosd le kívülről, és akkor nincs mibe belekötnie. Max áttolod 2 hellyel arrébb.
[rvilike]: rendben, kussolok a picsába - annak ellenére hogy én sem kezdem minden alkalommal fikázni a ford belső anyagválasztását vagy a hátsó kerekek 60k-s és cserélhetetlen bölcsőjét pedig csak a véleményemet mondanám el minden alkalommal kéretlenül.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dany007
veterán
válasz Dare2Live #78547 üzenetére
Én is azt mondom, amit a Malac mond. Keress még 3 embert, kapjátok meg, tegyétek odébb pár hellyel aztán viszlát.
Úgy tudom csak 30 napig parkolhatsz folyamatosan egy helyen. Tehát ha odébb teszed a következő helyre az autót akkor újraindul a 30 nap.Egyébként meg lehetne bennük egy kis megértés a helyzetre való tekintettel...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #80237 üzenetére
Gyári 5W30-as olaj van az autóban, csak kérdezek, hogy tanuljak
Amúgy az keltett bennem érdeklődést egyedül, hogy a W30-as olajakat +35C külső hőmérsékletig ajánlják, felette W40-et írnak (+45C-ig, és így tovább). Na már most ez, ha csak a számokat nézem, akkor nyáron simán felszökhet 35C fölé a környezeti. És bamm, jön a o_O
Na már most ezért persze nem fogok sem váltani, sem lecserélni az olajat, de annyit már ér a dolog, hogy kérdezzek egyet-kettőt.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #81112 üzenetére
Persze hogy nem, egy átlagos 7 literes benzines fogyasztással alapból 28 Ft/km-ről indulsz csak üzemanyagköltségből, biztosítás, súlyadó és bármi egyéb költség nélkül.
Úgy, hogy egy szót nem hazudok a saját költségeimről, ki tudom hozni 4x Ft-tól 7x-Ft-ig bármilyen összegre. Ezért mondom, hogy nem sok értelme van ezt a számítást összehasonlítgatni. Magadnak kiszámolni persze ki lehet, annak van értelme, de totálisan összehasonlíthatatlan adatokat ad két autóra.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #83084 üzenetére
sajnos én sem tudom a választ.
most rágugliztam, elvileg a MOL-nak is át kellene vennie, oda van írva hogy átveszik, átveszik a hulladékudvarokban is térítésmentesen
a gyakorlat nem tudom hogy néz ki, lapa írta, hogy neki ezt a MOL kúton letagadták. ennyit tudok a témáról. az eredeti flakont viszont én tuti megsemmisíteném, tényleg ne forgassák vissza
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen