- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Acer notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Videós, mozgóképes topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #163304 üzenetére
Nők lapja cafe
De amúgy:
3rd place Toyota made an 8.0% margin. Toyota sold 5.0 million vehicles in the period, slightly less than number 1 seller Volkswagen, which brought up the rear with a margin of 4.5%.
Forrás: forbes.com[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz KAMELOT #163328 üzenetére
Magyarán: minden ami ma van, már 40 éve ki van találva, az üzemek is ott voltak, csak álcázva. Csak le kell venni a polcról Jurgen alltal 1972ben odarakott 1.4 TSI, DSG Golf 7 terveit, az erre (azóta is) kész gyártósorral és szén csak esik be a pénz.
Most már mindent értek.Szerinted egy wolfsburgi mérnöknek mennyi a fizetése? Egy új motorgeneracion hány fős mérnökcsapat dolgozik? És akkor még csak a motornal tartunk.
Chemtrailrol van valami belsős infód?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #163356 üzenetére
Ha ezt szereti, neki megéri, még oké. Lehet venni 10 euró/drb gumit, meg bontott féktárcsát, csak ne ajánlja olyannak, aki olcsón fenntartható, faék egyszerű autót keres (G Astra, Bravo)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Nem ilyen költői az ok: Egy évtizedig hazudott a japán ipar gerince
"Így például Kobe Steel termékeiből jutott a Boeing repülőgépeibe, a Nissan, Mazda, Toyota, Ford autókba, japán vonatokba, vagy például a Hitachi Nagy-Britanniába exportált vasúti szerelvényeibe is. "
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
Mutass egy gyártót, ahol szerepel opciós listan extra üreg és alvázvédelem
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tom1939 #163552 üzenetére
Azért a Vitara ellenfele a Duster. Ha valaki nem undorodik a dák márkanévtől zsigeri szinten, akkor 2-3- hónap várakozás helyett lehet inkább kigurit egy úgyszintén 1.6 szívó új Dustert, minimálisan olcsóbban.
Amúgy mennyi a várakozás a Vitarara?
Épp tegnap néztem, használt, 2015 utánni Vitararakat, elég jól tartják az árukat.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Luck Dragon #163680 üzenetére
Én a hétvégen gondolkodtam, hogy egy benzines a dízel helyett mivel járna.
Ami reális, hogy a dízel tud 2L kevesebbet enni mint egy benzines. Egy év és 15.000 km után az már 120.000Ft is lehet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Darksiders84 #165459 üzenetére
Egy új autó vásárlásánál ekkora akadály, ha 200km van?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz 426os #165460 üzenetére
Én nem tudom, hogy jön ki ez a matek, én egyetemista koromban vettem az első saját autómat ('94 B Corsa) - én tartottam fel, saját mellékes fizetésemből.
8000kmenként olajcsere, biztosítás 25 volt egy évre. Ami romlott/cserélve lett: az egy MAP szenzor, két szett gumi, féktárcsa, -betét,
rugokat hátul, csapágy a jobb hátsó kerekagyban, gyertyák, váltó-tartó szilent.
Mindez két év alatt.
Tankolással se ment rá havi 20.000 évi 8000km futás mellett.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #165468 üzenetére
20.000/hónap akart lenni
Újra számolva annál több kellett legyen, üzemanyag és biztosítás költsége 20.000/hónap.
Legyen meg 5-6000Ft lebontva két évre az összes többi felsorolt költség, annal sokkal több tényleg nem lehetet már[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz PotatoStew #166402 üzenetére
Fusion miért lenne nagyobb mint egy Jazz?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Richard! #166800 üzenetére
Szerintem a sima 1.6 szívóval a legbiztosabb, talán.
Korai TSI-k nem a legjobbak, FSI-nek meg a hátránya ugye a technológiából adódig, mai napig megvan.De a VAG szakik kijavítanak a ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Régi Yaris nagyon jó kis autó, tartós, de menetkonfortot nem tőle kell várni. Ha nem az az elsődleges autó, tényleg csak napi ingázásra kell 15-15km én azt venném. Árban is okés.
Szerk: márkaszervizes témára - így már érthetőbb.
Én továbbra se vinném márkaszervizebe állapotfelmérésre, egy 15 éves szívó, faék egyszerű technika, nem nagy ördöglakat. Szerintem egy jó, tapasztalt szerelő meg tudja mondani az alap dolgokat.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz lotuska #166955 üzenetére
Ha hétvégente van több hosszabb út, megéri. A 110 lovas még elég tartós, itt is többen írták, hogy bírja a rövidebb távokat is, ha azért néha ki van kormolva (+ rendszeres olaj és szűrőcsere)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Urak, van valami oka annak, hogy a 206CC olyan olcsón megy?
1500 euróért Mobilen már szépek vannak, itteni hsz-eket olvasva, meg nem egy rossz konstrukció (a 206).
Vagy csak nem kúlttárgy, nem épp praktikus a CC kivitel, és ezért?Jövőre kellene majd egy második autó, és akkor lehet ez lenne.
Ennek pl milyen hibája lehet, hogy ilyen olcsó? Képek alapján jól néz ki [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #166968 üzenetére
Igazából a másik alternatíva MX5 és Barchetta lenne, de Mobilen 3000 eurótól indul egy (képek alapján) normális példány, amin nincsenek külső nyomai a rozsdának - és kit tudja, mi van ott, ha kicsit megpiszkálod.
Nekünk is arra kellene, hogy asszonypajtás eljárjon melóba, nekem meg lenne egy cabrio. Hardtop is nagy előny.
Tetőmechanika javítása nagyságrendekben mekkora összeg lehet?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #166969 üzenetére
2012-es infó alapján, 50-70 font a hidraulikus pompa, 700 font + ÁFA javítás UK márkaszervizben.
Magyar PUG szerviz 150ért oldotta meg.Bontott hidraulika 30k-ért
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #166973 üzenetére
Ezt nem igazán értem - tető mechanikához
(#166972) LuckyL: tesztek a 206 CC-t is úgy hozzák ki, hogy jól vezetési élményt nyújt, kategóriában. [link][link] [link]
Kicsit több infót nyújtasz, mire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #167123 üzenetére
Engem inkább ezek zavarnak: meg nézni, Opel-t, Volkswagen-el.
Pedig még az ékezet a legegyszerűbb a mobilon, csak picit hosszabb ideig kell nyomni a billenytyűt a rövid magánhangzónál, majd felengedni, amikor feljön a hosszú mh.
(#167125) Integrale: inkàbb ne hasznàlj èkezeteket, mint ilyen szèl àlltal elfùjt, magyar nyelvben eddig sosem lètezett, de mostmàr nèpahagyomànnyà vàlò akármiket ìrjon az ember, csak azèrt, mert ùj telefon vàsàrlàs utän lusta/nem kêpes beàllïtani a magyar billentyûzetet a telefonjàn/tabletjèn/vagy csak nem êrdekli.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #167126 üzenetére
"Pedig még az ékezet a legegyszerűbb a mobilon, csak picit hosszabb ideig kell nyomni a billenytyűt a rövid magánhangzónál, majd felengedni, amikor feljön a hosszú mh.
-ez, hogy került bele a hsz-embe? Szerintem véletlenül copyztam be Pummától, ha modi jár erre törölheti
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #167260 üzenetére
Én is azt vallom, hogy hétköznapi közlekedés közben, a váltás semmi extrát nem ad hozzá. El akarsz jutni a Tescoba meg haza, mi az élmény abban, hogy kismillioszor kuplungolsz és valtasz, szinte 50m-ként?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz #94529552 #167569 üzenetére
Én tavaly tavasszal rendeltem egy kuplungtárcsa - ami végül nem kellett, mert mind kiderült, ami fent volt az kb egy éve lehetett benne, így szóltam a shopnak, akik minden szó nélkül visszavették, csak a postaköltséget buktam.
Igaz ez romani, és ott minden online rendelésnel köteles a gyártó visszavenni az eladot terméket, tudtommal max akkor nem, ha az sérült vagy használat nyomait mutatja.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #167699 üzenetére
Első gen Prius akui még bírják? Valamit mennyire lehetne hatékonyak? Gondolok itt a korai technikára.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #167945 üzenetére
Nem kell rá költeni rész erre mennyire valid?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #167964 üzenetére
Jogos, valamiért azt hittem, a BXE az 2.0
110 lovas kell - mindenkinek ISWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #168060 üzenetére
Nekem is ez jutott eszembe.
Tegyük fel, hogy van élhető, 15 éves Passat, 1.000.000 Ft -ért már.
A hasonló dízel Honda amennyivel többe kerül, a Passat fenntartása annyival várhatóan drágább lesz?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen