- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #84185 üzenetére
"Különben a különbözet zömét a szervízben hagyod."
Egy újabb urban legend, családi és haveri körben csak nekem van szívó benzinesem és valahogy egyik autó sem látogatja sűrűn a szervizt.
Igaz haver melós dízel kettese így túl az óra szerinti 600e km-en már igényelne egy kisebb motorfelújítást
Give them hell Ukraine!
-
Nem3sys
tag
válasz EQMontoya #84194 üzenetére
Írd már le nekem az 1.9pd ben mi megy tönkre 300ezer km után. Egy felujított gyári csiga 1év garral 90ezer. Lettöstömegű még a kedvencetek de az se szokott beszarni csak menő ez a turbo meg lendkerék szó.
Én 1.9emben most van 367ezer km. Köszöni jól van.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
veterán
válasz EQMontoya #84489 üzenetére
Kinek mitől szebb a belső? Nekem attól, hogy ergonomikus és jó beleülni, ránézni, hozzáérni a kapcsolókhoz, műszerfalhoz. Másnak meg mástól szép, pl. talál benne hátsó el. ablakemelőt, meg külön quartzórát.
Sosem volt japán autóm, de az öcsémnek is Prius+-t javasoltam a minap, dugóban állni és gyereket transzportálni tökéletes lehet. (Remélem)
-
veterán
válasz EQMontoya #84495 üzenetére
Csak beszélgetünk
Amikor az ősszel (használt-)autót vettem privát célra - szentségtörés, de - megnéztem egy Auris HSD-t is. Egész elfogadhatóan ment ha padlóztam és mivel Bp-en lakom és országúton is sokat járok, autópályán viszont kevesebbet, így vonzó volt a fogyasztása. A belseje a kemény, 3 évesen full karcos műanyagokkal azonban taszított, ill. lévén HSD a biciklim se fért volna bele.@joamilestoné: gyanús, hogy neked is vmi VAG csoportos autód van. Amúgy a javaslatomban ott volt az Audi is, abba nehéz belekötni a beltér minőségét tekintve (én nem nagyon tudok), de elfogadom, ha valaki a japókat/olaszokat/3F-et komálja.
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
válasz EQMontoya #85301 üzenetére
Na igen azért az már más! Ha full bőr az egész, nem tudom én azt nem szeretem, de ez egyénfüggő.
Csak sokan vannak akik leszólják ezt a Mergát, csupán csak azért mert öreg, és nincs benne ennyi kényelmi ketyere...De nekem az autó az itt kezdődik aminek autó formája van, megvan ugyan úgy a segge mint az orra. És lehet hogy öreg, meg nem egy versenyautó, de szerintem sok fiatalabb autót megszégyenítő állapotba van, és tényleg csak tankolni kell bele, és persze vigyázni az állapotára, de a térképről lemegy vele az ember ÉS biztonságban!!! De nyilván elfogult vagyok, autószerelő szempontból nézem az autókat. Ez volt az utolsó típus ami miatt a Mercedes majdnem csődbe ment, ez utániakban már km-re (időre) vannak tervezve az alkatrészek.Ha azt a részét nézem, hogy van egy ugyan ilyen W124 típusú merga a családban, ami 27 éves most van fényezni, de van benne 780 000km és ez idő alatt csak egy hengerfejtömítést cseréltem, szerintem mindent elmondtam. Az embert kiszolgálják ezek a hálás autók.
üdv!
-
runner 125
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #87182 üzenetére
Egyáltalán nem időzített bomba a PD elem a régi 1.9-ben. Sok PD-vel van baj, de ritka a befecskendező halála. Leggyakrabban csak a kábelkorbács kontaktos a csatlakozóknál, persze a szerviz felszámlázza a PD elem cserét, mert ebből él(a javítás kimerül a csatlakozók belsejének összenyomásával). Emiatt van ilyen rossz híre a PD-nek. A 2.0TDi PD-re nem térek ki, az úgy beteg, ahogy van. Az tényleg nem legenda.
hobizoli Euro norma. Ez lesz a veszte az összes belsőégésű szekérnek.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #87187 üzenetére
Az a baj, hogy olyan dolog ellen beszélsz amit nem ismersz. Nem ajánlanád. Oké. fejtsd ki hogy miért nem. Kíváncsian várom az érveidet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87277 üzenetére
1.6-os motorral vállalható lehet a corsa, raklap egyszerű és olcsó fenntartani. Egy fokkal jobb, mint a swift. A mazdával az a bajom (nagyon tetszik ez a széria, sokáig soikat nézegettem ), hogy volt egy ismerősömnek egy 1.8-as, a korrózió mellett műszaki gondok is adódtak vele, precíz, kényes megoldások vannak benne. Az ismerősömé is 16 múlt, elkezdett zabálni, s nem ment úgy, ahogy kellett volna. Vitte szereelőkhüz, de a mezei szerelők nem tudtak hozzá szagolni, nem tudták, mi a baja. Eladta inkább, s vett Opelt. (azóta is megvan neki a Vectra). A golf, vagy a Cordoba szerintem jobb választás lehet, ostobább szerkezetek, de cserében megbízható (a golf), vagy kellően modern hatásúak (cordoba pl). Inkább német párti vagyok, főleg a régebbi német autókban bízom. Pl a mezei 1.6 benzines A4-est is bevállalnám.
-
nesa
veterán
válasz EQMontoya #87283 üzenetére
Aztmar megtanultam hogy itt nektek csak az szamit ami minimum 180 csiko, de aruljatok mar el, nem nagykepuen atlag polgarnak miert nem eleg a 70 csiko?
A forgalmi akadaly meg a hasonlo faszsagokat most ne.Plane post hogy teleb@sz@k az orszagot fix trafival meg csilio mobil cuccal
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87328 üzenetére
Kint láttam nem egy malac passatot.Szebbek, mint a négyes golfok, pl feketében, nagy felnikkel...khm Az Audi, Mercedes, BMW az igazi forma világom, Wolkswagenéknél nincs, s nem is volt ilyen forma világ, de valahol nincs is értelme össze hasonlítani őket Egyszerűen más kategória (pl japán vonalon Honda vs Lexus kb).
gooool Az Audiknál a quattro hajtás, ami sokba kerülhet, egy első kerekes 1.6os benzines kézi váltós sedan nem horror, nemes egyszerűséggel teszi a dolgát (persze inkább vegyél egy harminckét voltos sokhengeres takarékos benzinest, idősdoktornyugdijjasnénitől, nyolcadik autóként tartottat és frissen szervizeltet... ). Az 1.9 TDI is vállalható, nézegetheted őket nyugodtan De a legjobb, ha mindig megnézegeted az alkatrész árakat egy-egy típushoz, a japán is ugyanott fog mozogni hasonló felszereltség mellett. -
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #87331 üzenetére
Egyáltalán nem, olyan vészes mint amilyennek egyesek leírják.
gooool: "de a legtöbbje egy temető izgalmával vetekszik fényes nappal."
Egy fapad hármasgolf, egyes megane, kettes punto, egyes fokusz jobb? Sok ilyen autót takarítottam már és se kívül se belül nem fogtak meg.
Give them hell Ukraine!
-
Kickass
őstag
válasz EQMontoya #87303 üzenetére
Nettó hülyeség.
Skoda Fóbia 1.2 6V 54ló 1 tonna.
Kényszerből mentünk vele, 4személy+csomagok horvátország és meglepődtem, tartottam az autópálya tempóját senki nem akart felkenni a szalagkorlátra se itthon se ott. És érdekes az emelkedőkön se gurultunk vissza....
Egy dolog volt szar, hogy klíma a fasorban se volt.Országúton is el lehet lenni vele, bár nem úgy kell vele előzni mint egy turbó benzin/dízel vagy egy nagyköbcentis szívóval, de nem is kell kilométereken át a kamion mögött araszolni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz EQMontoya #87482 üzenetére
Azt nem tudom, hogy pontosan milyen tipusokba jo, de a tomegautokkal nincsen gond es a hangminoseg is rendben van.
(#87485) mokus1
Alfa 156/159-ben Blaupunkt fejegysegek vannak, ezek az adapterek pedig CD-tarnak mutatjak magukat. Ennek minden elonyevel(kompatibilitas) es hatranyaval(nincs szovegkijelzes).(#87486) neduddki
Gyorshajtasnal tuti van mert mult heten is kaptam egy csekket -
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #87517 üzenetére
Egy kis elírás az F Astra, lentebb írtam a G-s Astrát. Az '-es Megane a legfiatalabb, s talán legtöbbet nyújtó, az A3 meg inkább minőség. Kényelmi szinten az Audi veri a Megane-t, jóval nagyobb a komfort érzet a vezető ülésben, bár a Megane sem megvetendő ilyen téren sem. De nagyságban az A3 értelemszerűen alul marad. Alkatrész ár azonos: egyikhez ez, másikhoz az drágább, de egyik linkelt darab sem rendelkezik katasztrofális típus hibákkal. A német vonalon hamarabb indulnék el, az Audi szerethető lehet első autónak (is). Bár igazából első verdának a Lada a tutti trollolo.....
U.i: G3-hoz sem drága az alkatrész, csak...eljárt felette az idő, nem mai sem a külseje, sem a belseje. Meg úgy semmije se[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #87517 üzenetére
Tesóm is f astra tulaj. 1998-as a kocsi 2001ben vették az első tulajtól. Csillaggarázsban állt új kora óta, semmi extra törődést nem kapott soha mégsem rohad orrba szájba. Hátsó kerékíven látszik, hogy itt ott hólyagosodik a festék, csomagtérajtón a hátsó ablaktörlő tövénél szintúgy. Jobb küszöb meg lett nyomva ott is előbb utóbb elkezd majd rohadni. Egy ponton rohad konkrétan mégpedig a jobb első ajtó alján egy 3cm-es darabon ott is csak ezért mert vagy öt éve rányitották egy magasabb padkára és lement róla a festék. Szerintem abszolút nem vészes egy 16éves utcán tartott autótól.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #87540 üzenetére
Nem tudom mennyit futott elég keveset használják tavasztól őszig többnyire bringáznak. Komolyabb hibája eddig még nem volt. Tankolják és megy. Inkább csak bosszantó apróbb hibái vannak. A középkonzolon lévő kijelző kontakthibás elsötétül néha majd visszajön, szellőzés kapcsolója három négy évenként csere mert tönkremegy, hátsó ablakot nem lehet letekerni mert felhúzott állapotban megszorult a szerkezet. Szét kéne szedni megnézni neki nincs ideje (ráadásul csaj) én meg 200km-re lakom tőle szóval egyelőre úgy marad. Ahogy a csomagtérajtó is mert ott meg a teleszkópok fáradtak el. Ezek mind filléres tételek inkább időigényes dolgok. Motor erőátvitel fék futómű rendben van. Jön megy gyorsít lassít kanyarodik mínusz -20°C-ban is pöcc röff.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs