- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Mikrofon topic
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #199441 üzenetére
Nem minden Honda rohad azért. Az én 2006-osom sem, de a hülyegyerekautó jelzőt rá lehet sütni.
Félve kérdezem, de esetleg egy ilyen Jazz?
[ Szerkesztve ]
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
Gombinyó #199442 üzenetére
Tavaly néztem azokat is, de 1,2 körül vagy a küszöb, vagy a hátsó ív az összesnél odavolt már sajnos.
LK: Nyilván, nekünk a max 2 emberrel való közlekedés a fontos, az agyonpakolt utazás évente max 2x történik meg, akkor meg tökmindegy.
Uh köszi, akkor hagyom, sajnos én is folyamatosan csak rohadós darabokat találok kb mindenből.Tboldi: Nekem már az is kiesik, ha van egy pár pöttynyi rügyezés egy sárvédőn, vagy egy cserélendő küszöb, na ezt eddig nem sok megnézett autó tudta. Jazz-t néztünk legelőször, de az első generációból 10-15 megnézett kocsi után letettünk róla, vagy lelakott volt rettenetesen, vagy barna volt mindenütt, egy szépet láttunk, de 1,6 milliót már akkor sem ért meg a szememben ez a típus majdnem 20 évesen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #199595 üzenetére
A Golf 7-et nem tudom, milyen, de a Citydnél szerintem valamivel halkabb az S-Cross 130-nál, legalábbis a Jazz-hez képest biztosan.
-
válasz
szabonagyur #199595 üzenetére
Nekem scross gl+ automatám van (1.4t, gl+ allgrip). Gondolkozom erősen a cseréjén és mindkét fő ok nem jó neked. Egyrészt drágán el lehet adni mert jól tartja az árát és jelenleg újonnan is jó drága. Másrészt szerintem hangos, rossz a hangszigetelés és a hifi (én nem csinálok semmit utólag autón, mindig marad gyári, hangszigetelésben és hifiben 10 évvel ezelőtti első i30 és jelenlegi előtti 3 éves jazz is jobb nála). Motor és váltó viszont pöpec szerintem (avagy valamit valamiért, ez a legolcsóbb hagyományos automatás autó jó motorral ebben a méretben). Most nagyon a Rav4 felé hajlok.
-
tboldi
nagyúr
Kezd jobban körvonalazódni az állomásra járós autót anyumnak című történet, ezt a Twingót néztük meg az imént apummal. Foglalkozós, de semmi komoly vagy akut dolog: a motortér szép, nem tocsog az olajban, finoman jár, a belsőre ráfér egy alapos takarítás, de összességében nem lelakott, csak az egyik hátsó kárpit van lemezcsavarral felfogatva, illetve rozsdát első blikkre nem láttam, habár alá nem feküdtem. A váltója nem hondás, az biztos.
De amúgy egészen bizalomgerjesztő ebben az árkategóriában.Ja, és kíváncsiságból beültem egy GE Jazz-be is, ezekből mindnek ilyen keményre tömött az ülése? A GD-ét sokkal kényelmesebbnek tartom, plusz a plüss kárpit és az oldaltartása is jobb a régebbinek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #199751 üzenetére
Nem kizárt.
Qru: Én is hasonlóképp érzem. Nekem egyedül a tengelyirányban is állítható kormány hiányzik, de amúgy nem cserélném GE-re a GD-met.
Egyébként ez volt az.BigBlackDog: Szerintem ott még nem tart ez a Twingo, jól érezhető volt, hogy belement a fokozatokba, de nem olyan határozott, bepattanós, mint a Hondáé. És a fhanszia hosszabb úton is jár.
Illetve érdekes, hogy a fenti Jazz váltója is karcosabban mozgott, mint az enyémé, nem volt olyan sima.[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #199807 üzenetére
Dízel nemnem, a Tsi is csak ismert szerviz előélettel játszana. Boltozós kocsi lenne, 2010-től bármi jöhet, ami nagyobb, mint egy Hatchback. Nem látom értelmét egy Note-nak vagy Jazznek, ha nagyobb lenne a makitánk, simaliba, de a "kombi" racionálisabb.
Bár ahogy mondod, a Clio 1.2-es benzines verziójával szemeztem, egész baráti a csomagtere. Viszont ha ugyanolyan klumpet kemény műanyag a bele mint a Kangoonak, akkor inkább tovább szemezek. Formára, méretre, ár/arányban őt találtam a nyertesnek
Köszönöm a választ!!!
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
KoVee84 #199837 üzenetére
"Miénk speciel nem rohad"
Ennek örülök. Mástól még nem hallottam ilyet. De azért szívesen megnézném, hisz mindenkinek maga felé hajlik a keze, lásd a Golf GTE és a Jazz ajánlásokat a topikban.
"ott a 12 év átrozsdásodás elleni garancia"
Hol? Valaki tudott már ilyet érvényesíteni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
runner 125
nagyúr
válasz
z0d1@Ku$ #199964 üzenetére
Igaz HSD-t kérdezed, csak példaképp, nekünk a 2015-ös Jazz Hybrid 95-nél 1500-at forog.
Szinte semmi hangja, az én csajom oda van érte meg vissza és bevallom nekem is tetszik.
A Volvo-m extrán hangszigetelt, dupla üvegezésű körbe és szintúgy benzines, még ahhoz hasonlítva is halk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
runner 125 #199970 üzenetére
Az 1500-as fordulat 100 körül egész jól hangzik
A deltánk is viszonylag jól le van szigetelve, az is egész csendes 3000-ig, a jazz egy nagyon élhető autó lenne, de asszonynak nem tetszik a magas felépítés miatt..(sajnos ő nem veszi számításba a racionális érveket autó ügyben
)
-
zsolt19900
őstag
válasz
molnarpeter #200258 üzenetére
ohh egyelőre ilyen hárdkórsában nem leszek jártas
örülni fogok, ha lik lesz a ggemen
Az látod egy jó kérdés -ennyire nem merültem még bele- hogy a vezetéstámogató segédeket mennyire használhatja a diáksereg.... de majd kiderülSzívem szerint természetesen maradnék VAG vonalon, de sajnos egy időre valószínűleg el kell köszönjek tőle
Új autóban Swiftet néztünk 1.2 szívó és ugye az alap májldhibrid rásegítés, na azt vezettem és az nagyon otthonos volt, de ez csak az új autónál fog játszani (ott ugye nem lesz nagy varia, valami egyszerű sima, de jól felszerelt kisautó fér bele a költségvetésbe kb. fele befizet és a további az lizike)
Amennyiben viszont használtban kell gondolkodjak, na ott fogom majd vakarni a fejem rendesenAlapok ott is megvannak, Swift vagy Vw Poló (na igen itt a tsi motor ugye) vagy Toyota Auris, Corolla vagy Honda Jazz, de ugye ezek általában kisautók azoknak megfelelő kényelemmel is sajnos (és senkit sem szeretnék ezzel megbántani félreértés ne essék)
Ismerőseim is oktatnak megannyifélefajta autóval, hogy onnan is kaptam már sok-sok tippet.... párszázezres 206os Pözsőtől kezdve, 2015-6-7es újszerű autóig bezárólagszóval nem egyszerű a döntés sajnos
A tanulóknak is jót szeretnék.... nem szeretnék hodájt, beláthatatlan stb. stb. autót, viszont az egészségemre is gondolva (okés próbálok beiktatni mellé testmozgást ami amúgy is rámférne), de bent ücsörögni éveken át egy bizonyos autóban ami nem kényelmes, na itt már picit "sajnos" magam felé fog húzni a mérlegFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tboldi
nagyúr
Anyumnak? 🤔
Ránézésre van néhány dolog, amivel foglalkoznék, de amúgy nem tűnik reménytelennek.
És ha jól mozog ezzel a motorral, nem kizárt, hogy lenyúlnám, és övé lenne a Jazz.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
A Jazzé (opcionális extra ugye) egész jó a méretét tekintve, meg a magassága is oké, nekem inkább az a bajom, hogy ha teljesen előrehúznám, ahogy a legkényelmesebb lenne, akkor egyáltalán nem férnék hozzá a kézifékhez, így csak a középső, 2. állásban szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Moiiin, mindenki!
Zafira mellé szeretnék legkésöbb két hónapon belül valami kis macskajancsi autót szerezni. Nincs nagy elvárás, egy klíma legyen, azt annyi. De azt is 1 misiből kellene kiokoskodni.
Seat Ibiza, Skoda Fabia, Honda Jazz, Golf 5, Renault Clio (kombi is), Swift vagy Ignác, amik méreteiben passzolnának, mert elsősorban nem nekem fog kelleni, csak hogy néha lenyúljam
Mindenképp benzines, és legalább 2007 évjárattól kellene.
Km nem érdekel, ha nem egy összekulázott emésztő a szajré.*Lekopog* eddig a villámos nagy melegben szopat csak le, de nem szeretném sokat nyüstölni.
Mi az, ami..
Vállalható, típushibái nem motorikusak, és egy kezdő jogsisnak megfelelnek, főképp babás kezdőnek.Ha feljebb kúszik 1-200 ezerrek az ár, üsse kő...
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Lacko32 #200948 üzenetére
Jazz ennyiért nincs épkézláb, vagy legalábbis nagyon-nagyon nem egyszerű olyat találni. Másfélért már jobb esélyesekkel indulnál, de az is csak a 2005-2008 közti faceliftes GD lenne, az újabb GE-k még drágábbak.
Bár bizonyos szempontokból jobb a régebbi, pl. jobb belső anyagok, ülések vannak benne.[ Szerkesztve ]
-
válasz
KoVee84 #201087 üzenetére
Ez sajna ilyen, feleségem jazze (2018. május, 1.3 comfort) is kb dupla szerviz költséggel üzemel mint az scross (2017. augusztus, gl+, automata allgrip).
Bár a toyota iq szervíze nem volt rossz árban (bár az 4év felett volt amikor vittem). Gondolom ha új Rav4 hibrid lesz akkor az elején megnyomják ők is a cerkát...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Lacko32 #201091 üzenetére
Nem 2007-től kellene? Mert ahogy láttam Golf 5, Jazz, Swift is volt a palettán, amik ennél jóval drágábbak, megegyező évjárat esetén (fenntartani is). A milliós keretet sajnos ki kell lőni, ha épkézláb darabra van igény, az igazán szép példányok pedig ott vagy fölötte kezdődnek. 2007-08 körül nézelődnék, minimum 900k-s ársávban, és akkor kevés a csalódás esélye.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fabri07
aktív tag
Sziasztok,
Ismerősömék szeretnének venni autót maximum 1,5 millióért.
Napi használatban lenne, átlagosan heti olyan 150-200km-t mennek. Nagyon nincsenek extra igények, az pozitívabb, ha az üléspozíció magasabban van, mint mondjuk egy 95' civic, de nem feltétlen lényeges ez sem.
Jó lenne valami megbízható, ufo civic-et nézegetik az tetszik nekik, jazz-t nagyon nem szeretnének.
Ilyen árkategóriában mit érdemes nézni?Válaszotokat előre is köszönöm!
-
szabonagyur
félisten
válasz
Shreky #201208 üzenetére
Nekem van egy hasonlo erteku autom, aminel amugy koponal sem jott elo meg semmi komolyabb tetel (bar most van egy kerdeses). Csak arra, hogy szinten legyen tartva elmegy eves szinten bo 300.000 forint, es amik cserelve voltak nem is annyira km fuggvenye, inkabb kortol.
Vedd meg a Jazzt pl. teljesen jo auto es figyelj ra, elmehet 10 evet is, de szamolj vele, hogy lehet 5, lehet 7 lesz belole.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
vidocq #201230 üzenetére
Az internetes influenszereknek köszönhetően néhány típusról elterjedt, hogy a világ legmegbízhatóbb autója (Jazz, i30, Ceed), ezért a magyar használt piacon lévő mennyiség kevésnek bizonyult, tehát elkezdték behordani őket nyugatról. A behozott autók nagy részét kamillázó nepperek árulják/ták, és ők előszeretettel tekerik vissza a km számlálót.
Konklúzió: Nagyjából azonosak a futásteljesítmények, de Megane-okat valószínűleg nem tekergették annyit.
Esetleg még egy olyan tényező is közrejátszhat, hogy a Megane-okból több volt flottás, de ehhez nincs statisztikám.Szvsz. egy 3-as Megane közelebb áll a 3M+-os 2. generációs Ceed/i30 pároshoz, mint az 1. generációsokhoz, tehát azonos áron sokkal jobb vételnek mondanám.
Eddig sajnos csak fullos/bőrös Megane 3-hoz volt szerencsém, de az letaglózott teljesen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz
vidocq #201137 üzenetére
Sok szempontot nem adtál meg...
A Megane 3 jó lehet, bár 2ért még nem sok szimpatikus van, a szebbek, fl-esek felette mennek (fl előtt még az elektromos kézifék vezérlője nem egy golyóálló szerkezet). Meg mint kb minden magyar autónál, fos félásványi olaj használata miatt a vezérlésmódosító kerék cserés lesz a vezérléscserével valószínű.C4 II-őt is megnézném, ha praktikum mindenek felett akkor C4 Picasso (bár két személyre városba már már túlzás); ha tetszik a C3 Picasso is jó lehet. Akár H Astra is szóba jöhet (1.6). Ahogy említették a Ceed/i30 is megérhet egy megnézést =ha tetszik), de itt is előfodul ez-az a Kappa mocikkal, de nem vészes. Más kérdés hogy jónak a 2012 utáni modelleket nevezném, a korábbi nekem nem kellene.
Jazz (túlárazott, H4-es világítás amit szar cserélni), esetleg Bravo/Grande Punto, Clio3 (Grandtour)...
Nincs (főleg ebben az ársávban) olyan modell, aminek ne lenne 1-2 gyengébb pontja, ezt fogadd el. Ha megvan melyik tetszik (praktikum, kinézet, vezetés, ár, felszereltség, stb), akkor majd abból az adott változatok gyengébb pontjait érdemes megnézni/megkérdezni. Amit szeretsz, szívesebben tartod majd karban.A normális belevaló olajra szinte mindegyik érzékeny, van ami kicsit (Renault, Opel, Kia), van ami jobban (Honda, PSA).
dj79: Miért, olyan olcsó a Vitara (főleg ahhoz képest amilyen)?
Vagy ha normális kompaktot, igényesebb Crossovereket kapni hasonló áron másutt, de itthon nem azt veszik a szuzi ellenében, az a forint hibája? Szokott menni itthon a fanboykodás suzukikra, de azért európai/nem elfogult piacon nincsenek olyan előkelő helyen.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
prsq
tag
válasz
tboldi #201247 üzenetére
GD Jazz tulajként egyetértek.
Figyelembe véve, hogy én pl. 15 év alatt három H4-est cseréltem ki összesen (az egyiket csak azért, mert a párja kiégett, és úgy gondoltam, hogy nemsokára az is ki fog), ennyi igazán belefér.
Egyébként meg sosem járt a kötelezőket leszámítva szervizben. Úgyhogy ez legyen a legnagyobb bajom, hogy a lököst leszedem izzócseréhez 6-8 évente. -
MC Pite
veterán
Minden H4esre igaz (amit főként a japánok szeretnek), hogy:
Tompított H4: 2200 lumen
Tompított H7 (és társai): 3000 lumen
Refi H4: 3600 lumen
Refi H7 (és társai): 6000 lumen
+ 1,3%os a H4esek jellemző lejtése, 1,0 a H7esek jellemző lejtése, azaz messzebre is világítanak, nem csak erősebben.Konkrétan nálunk az utolsó két autó a bő 1 millás mezőnyben a Jazz és a C3 volt (2018ban). Jazz H4, C3 H7+H1. Mindkettő a maga kategóriájában jól világít, de mondjuk abszolút skálán ahol 10 egy jó xenon szett, ott mondjuk 6ot adnék a C3-nak, és 2-őt a Jazznek. Nekünk ez is fontos szempont volt.
dj79: Olyannak mond, aki ezeket nem ismeri. Ülök Vitarában is eleget, meg van 208asunk. Nagyon nem egy liga, a 2008 (első, hogy igazságosabbak legyünk) ég és föld a Vitarához képest. Sokszor kifejtettem, most nem offolnék. Akinek tetszik, vegyen Vitarát, csak utána ne üljön be másba.
tboy93: I30 1.5, vagy Ceed, az majdnem japán
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
keresek 1-2 főre valami kicsit, napi 2x25 km + városon belüli járkálásra. olyan 1M környéke, eddig a 2003 utáni Honda Jazz a legszimpatikusabb. lehet unalmas autó, csak legyen megbízható, etc.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
tboldi
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #201286 üzenetére
1M környékén még nem igazán van épkézláb Jazz. Opel Agila Suzuki K12B motorral?
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #201287 üzenetére
Amúgy van egy piros Jazz fent 600-ért nem veszitek meg anyukádnak? Ismered úgyis a típust, gondolom mindenből van otthon már 2-3 db és kinézetre nem vészes.
Mondjuk elég sok van 1M, van 1-2 amire ha kéne beneveznék, aztán egy ilyen 6-700 ezres vételt szerintem a maradék keretből bőven szintre lehetne hozni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Mr.Csizmás #201289 üzenetére
Splash, csak olcsóbban.
A WagonR-rel közös Agilában nem voltak jó motorok, de a későbbiekben is csak az 1.2-es származik a Suzukitól.
szabonagyur: Igazából nem nézek Jazzeket, én szívesebben választanék olyat, ami még nincs, legyen színesebb a járműpark. Ezért tetszene egy Audi A2 1.4 PDTDI.
Alkatrész meg bármilyen hihetetlen, nemigen van pót itthon. Jóformán csak egy ezüst csomiajtó jobbkormányos kábelköteggel.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #201332 üzenetére
Nemtom, nekem a Pandák jobban bejönnek, egy 100HP-t még talán én is szívesen hajtanék.
sagesz: Az én Jazzem sem egyszínű már hála az Astrásnak, aki nem adott elsőbbséget, a WagonR-nek meg a motorházteteje lett javítva egy nekitekerő bringás miatt, természetesen kézzel fújták és vastagabban, így jobban csillog a metál azon az egy elemen, úgyhogy nem lenne egyedül ezzel ez a Panda sem.
Amúgy néztem egy Polót is a “szomszédban”, ezen is feltűnt a színeltérés, JSZP-ről ki is derült, hogy nem csalt a szemem, de ha amúgy rendben van, akkor nem gondolnám, hogy elvetendő lenne emiatt.Integrale: A szervóval csak az az egyetlen bajom, hogy anyum nem biztos, hogy eltekeri a kormányt, ha éppen az ő kezei között rakoncátlankodik. Amúgy nem tűnik olyan durva hibának, nem dealbreaker, de akár alkualap is lehet, ha az eladó beismeri a jelenlétét.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #201436 üzenetére
Fater 1.2-es G Astra-ja lábbal hajtós, szóval annyira csak megy ez a Corsa is. Hasonló tömegű Jazz 1.2@75LE sokkal virgoncabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő