Hirdetés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
Hirdetés
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #142366 üzenetére
Nem láttam még élőben, de fotókról nekem kicsinek tűnik, főleg a hátsó traktus (fejtér), kb. Juke méret így fotó alapján, bár ha jól tudom Prius alapokra épült, ami ugyebár nagyobb méretet sejtet.
Formabontó az tény, kicsit az RX-et is látom benne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #142366 üzenetére
ízlésről nem vitatkozunk, de bennem megfordult az ebéd a C-HR láttára... Mammutban volt kirakva, de 5m-nél jobban nem mertem megközelíteni. ha hibridben (is) gondolkozol, megnézném a helyedben a KIA-kat. szerintem minőségben ugyanott, dizájnban előrébb járnak, mint a Toyota.
-
footy
addikt
válasz Acheron #142359 üzenetére
Érdekes módon az 1.2 T -t állítólag még az 1.6 -nál is fürgébbnek érződik (gondolom a nagyobb nyomaték miatt)
Jol gondolod
- 1.6 Valvematic 160 Nm @ 4400/min
- 1.2 Turbo 185 Nm @ 1500–4000/min
Az 1.6-os 132 loval eleg szar karakteru motor amugy...A toyotakat egyebkent en nem vetnem el foleg ha benzines/hibrid vonalon nezelodsz.
(#142373) Luck Dragon
Motorfuggo. 1.4-nel elvileg nincs.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142382 üzenetére
Nem olyan lassú. 1,8 HSD-t próbáltunk a hétvégén és teljesen élhető. Az elkó motor miatt meg 0-tól ott a nyomatékmaximum. 100-ról is korrektül gyorsít.
Keveset mész városban akkor nem éri meg mert ott hoz igazán a konyhára de azért városon kívül is élhető. Úgy értve, hogy azért tudsz vele előzni országúton is nyugodtan.
Hondát nem néztél? HR-V pl...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142387 üzenetére
Próbáld ki persze. Én pl nagyon idegenkedtem ettől a cvt-s HSD-től de pont hétvégén próbáltunk egy ct200h-t és engem nagyon meggyőzött. Nyilván nem egy sportautó de napi közlekedőedénynek simán vállalható.
Cvt szokni kell füllel de élhető nincs váltási lag, pedig DSG-s autóból ültem át tehát magasan volt a mérce.mod:
Nem a HSD-t erőltetem rád, ez a post arról szól, hogy nem szabad élből elvetni vmit amit nem ismerünk. Adni kell egy sanszot a dolognak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142392 üzenetére
Nem, 4 éves.
A turbós kocsiktól is fáztam anno, aztán jött a Passat B5 1.8t és megkedveltem azt is.
mod:
A korán ébredő magas nyomaték miatt érzi erősnek az ember és ugye a feltöltött motornak jobb a hatásfoka Van plusz költsége de ez előre kalkulálható összeg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #142387 üzenetére
Lehet benne valami.
A mostani IS300h (pl.) abszolút favorit . Remélem egy pár éven belül esik az ára 1,5-2M ft-ot.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tomoty
aktív tag
válasz Acheron #142433 üzenetére
30000km ment bele eddig, és semmi problémám nem jött elő.
Lehet szerencsés vagyok (gyorsan le is kopogtam), de se vízvesztés, se DPF hiba nem jelentkezett.
Neked milyen hibák jöttek elő a 2.2 D-CAT-ben? Írhatod privátban is, érdekel a dolog!Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
nagyúr
válasz Acheron #142826 üzenetére
Egy dízel automata után egy benzines eléggé más lesz. Példaképpen egy 140lovas dízel sokkal jobban menősebbnek érződik, mint egy 140 lovas benzines. A nyúlmókusok miatt... Ha mindez még mondjuk hátsókerékhajtással is párosítva van, az már nem rossz (jó fasza beindul a nyálelválasztásom )
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Acheron #142841 üzenetére
Egy 150LE körüli turbós valamivel már nem lehet nagyon mellényúlni szerintem. A szívót én már hanyagolom, mert karakterében inkább versenyautós (pirosba kell pörgetni a teljesítményért), a turbós viszont pont jól ugrik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Acheron #142837 üzenetére
Persze, olvastam, hogy nagy kasztnit szeretnél - szerintem a Golf elég nagy.
A fogyasztás miatt viszont annyira nem erőltetném a valóban nagy (= nehéz) kasztni ÉS nagyobb benzines turbó kombinációt. Könnyen a - számomra - lélektani határt jelentő 10 liter/100 km fölé lehet vinni az átlagot.
-
footy
addikt
válasz Acheron #142875 üzenetére
Nem portalrol szedem, csak raguglizok a motor tipusara es kulcsszonak olyat adok meg hogy: "drehmomentverlauf", "drehmomentkurve, "torque curve"
En az 1-2gen TSI-t kerulnem , viszont a 3. gen-t mar siman vennem. Opelnel nem tudok semmilyen konstrukcios hibarol, a Fordnal pedig 1.6 allitolag kakas, de az 1.0 nagyon jo. A 2.0 ecoboostrol nem sokat olvastam, viszont a 2.5 turbo az elvileg volvo motor es ajanlott. -
veterán
válasz Acheron #142900 üzenetére
A Golf 7 bevezetésekor - 2012. ősze - jelentek meg a szíjas 1.4 TSI-k, ill. a 3. gen. 1.8/2.0 TSI is kb. valamikor ilyenkor jött ki. Ezek mai ismereteim szerint problémamentesek.
A korábbi 1.4 TSI-kből a 122 / 125 lovas verziók az ajánlottak egyszerűségüknél fogva, azoknál a láncos vezérléssel lehet probléma (előbb-utóbb), minél későbbi gyártás, annál kevésbé problémásak. A vezérléscsere jó esetben megáll 100 k-ból, ha passzol bele a Skoda felújítókészlete. Ha nem passzol, akkor 200-250. De ezek a 122 lóerős motorok szvsz nem Passatba valók.
Nem szakad el a lánc egyik pillanatról a másikra, bőven előtte elkezd kerregni, zörögni - először csak hidegindításkor, aztán súlyosbodik a helyzet.
A szíjas 1.4 TSI-kből nyugodtan lehet a 140, 150 lovasat is venni.
A Ford Ecoboost motorokat csak fórum / TC / prospektus szinten ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
rbalint88
addikt
-
veterán
válasz Acheron #143167 üzenetére
A VW topikban finoman megpróbáltak lebeszélni a TSI motorokról, ami nagy kín most nekem...
Kérdezd meg tőlük, hogy a hahun, meg autóskártyán túl; láttak-e már élőben TSI-t?
Azt nem tagadom, hogy van köztük fosch... de amelyik jó, az tényleg jó. Opeleket ismerem még elég közelről, ott a kajakabb benzines motorok jellemzően nem eszik az olajat, cserébe a bengából kérnek többet.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Acheron #143169 üzenetére
"ki nem szereti az első autóját? "
ez jo....es valoban lehet benne valami. Az elejen abszolut közömbösen alltam hozza....opel...1 vagy 2 evet kihuzok vele....az elsö fel evben volt egy ket dolog, amit rendbe kellett tenni, akkor volt egy ket melypontja a kapcsolatunknak . Azota viszont teszi a dolgat, ahogy kell, olvasom a forumokat, ki, mivel szenved, hogy szivja be....es nem talalok okot a szakitasra 2,5 ev utan sem Amugy a CC t en is neztem, jo kiallasu egy kocsi es van benne ülesszellöztetes is. Nekem dizel kell mindenkeppen, de az a 2 literes dizel, fronthajtassal, ekkora bodeban, egyszerüen nem vonz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #143645 üzenetére
A Powershift hellyel-közzel ugyanaz, mint a DSG (felépítését tekintve). Mivel látszólag kevésbé elterjedt, nem tudom, mennyi üzemeltetési tapasztalat lehet vele - DSG-nél talán a több minta alapján jobban be lehetett lőni, meddig bírják a váltók; a Ford verziójáról én pl. szinte semmit sem hallottam a létezését és felépítését leszámítva
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #143651 üzenetére
Automatát tekintve, egyautós felállásban, visszafogott fenntartási költségekre célozva vagy hagyományos olajkavarósat (illetve leinformálhatóan szervizelt/keveset futott Tiptronic még esetleg) keresnék, vagy Toyota rendszerű hibridet a bolygóműves faék rendszerrel. Tudom, utóbbi esetben az érzelmi faktor nagyon közbeszól, de végső soron esetleg egy Lexus talán például jó választás lenne (biztos technika, nem Toyota embléma csillog a kormányon, bár emlékeim szerint próbálod kerülni ezt a vonalat); szakszerviz is létezik ugyebár Bp-n. Egyéb esetben nagyjából csak a tartalékolás marad egy duplakuplungossal - pszichológia szempontjából itt sem szerencsés a helyzet, mikor tudatosan potenciális, de kalkulálható roller-faktort veszel. Még egy dolog Powershiftre visszatérve: DSG-nél a gyakorisága miatt legalább csak drága az alkatrész, trágár előtag nélkül, a Ford esetén utóbbi jelzők a ritkaság miatt is nyomhatják meg a javítási költségeket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #143651 üzenetére
Passat is kérdés volt ezért: a DSG elég kényes/drága... az olajos egy fokkal jobb (a 6 gangosból 250Nm-ig van száraz afelett olajos de a 7 gangosak azok mind száraz kuplungosak). Már ha nem spórolták el a váltóolajcseréket pl. Az a baj, hogy a DSG-hez kevesen mernek hozzányúlni és azok is horror áron.
Tekintve, hogy a DSG nem automata váltó a szó klasszikus értelmében hanem egy robotizált manuális, ezért ugyanúgy van benne kettős tömegű lendkerék ami olyan 200-250k km-t bír használattól függően (a városi használat gyilkolja igazán). Utána cserés lesz ami önmagában egy kisebb anyagi katasztrófával felér. Egy sima DMF csere is több százezres kategória (200-300k) és akkor még nem kotlott meg benne semmi csak az üzemszerű kopásból adódó hibát hárítottad el. Ha pl nem volt cserélve az olaj benne és megégett a szerkezet akkor az már fél milliós nagyságrend és akkor még csak felújításról van szó nem komplett cseréről...
Nekünk DSG-s Passat van abban is már érződnek a gondok.
De ne csak rosszat írjak: imádom, úgy vált mint egy álom de én dsg-t csak újként vennék és 200-250k km után eladnám a francba, hogy szívjon vele más.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #143713 üzenetére
CC nagyon tetszik nekem is. Volt 1.8 TSI-m köszi de nem kérek belőle soha többet, akkor már inkább jött a 2.0 TDI az legalább keveset eszik.
Igen az S60 nem túl korszerű mai szemmel de tartós. A benyós is meg a dízel is. A 2.4i-ből van 140 meg 170 Le-s verzió csak szoftveres a difi köztük tehát ez ne legyen szempont.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #144014 üzenetére
Ha egy normális szervizből lesz számlád a kuplungcseréről, az nem ront szerintem semmit az eladási esélyeiden. Kell bekérni ajánlatot egy-két helyről, meglátod megéri-e a márkaszerviz a felárát.
Valeo kuplungkészlet 42ezerért kapható bárki által megvehetően, munkadíj szerintem számlás helyen is megvan 30 körül.Motor témára: Volvoból, ami 5hengeres, olyat keresnék. V70-ben előfordul még automatával 2010-ig kb. utána jött a ford ecoboost...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Acheron #144017 üzenetére
mintha ezt a Mondeot nézegette volna joamilestoné is, mielőtt megjött az esze és megvette az E61-et
S80 nem rossz, de én biztos nem vennék fekete bőrös autót ülésszellőztetés nélkül.
A Passatot hanyagolnám. Mágus2 leírta milyen gondjai vannak a 2.0TSI-nek -kb a dpf-en kívül minden elő tud jönni rajta, mind a dízelen-, plusz sokat eszik, meg ez a példány elég felemás felszereltségű.
új, lárvaarcú S60 nem jön be? az is volt még asszem klasszik 5hengeresekkel. ja, 'asszák meg, csak a T5 AWD.
de a D3-D4-D5 dízelek jók és 5 hengeresek. -
lenko
aktív tag
válasz Acheron #144033 üzenetére
Dehogynem egyszerű, csak ki kell fizetni. Elég sok 100e km alatti van kint M pakettes-ből is. 17-18e Eur-ért. Első tulajtól. Most még drága, nekem úgyis csak 3/3 és fél év múlva aktuális. Addigra mérséklődik várhatóan 12-13e-re. Vagy talán kevesebbre is...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Acheron #144053 üzenetére
10-12 között is lehet venni jót, igaz 2005-2006 évjárat kb. 150e km-el, M pakett nélkül.
BMW 325i mit Sportpaket,Navi,PDC, sehr guter Zustand Pl. ez sem rossz, az üléseket hagyjuk...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
szőröscica
addikt
válasz Acheron #144017 üzenetére
A Mondeo korrekt auto, en probaltam. Parkolasi karcokon kivul mas baja nincs, normalis az elado is, szep a belseje. Elviheted markaszervizbe atvizsgaltatni is.
En majdnem megvettem (kp a zsebemben volt reggel, delutan mentem volna az atvizsgalasra, ha ott rabolintanak, perkaltam volna), de vegul egy E61-et valasztottam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nintendo Switch
- Arch Linux
- Black Myth: Wukong
- További aktív témák...
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen