Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #142825 üzenetére
Most nem konkrét ajánlást szeretnék, csak támpontot ezekkel kapcsolatban. A lényeg, hogy bármennyire is kisebb, gazdaságos autókat nézegetek mostanában, mindig szembesülnöm kell vele, hogy igazából én a nagy dög, mégis fürge szedánokat szeretem. Használtra nem szívesen költök 4m -nál többet, ha lehet megpróbálom ennyiből kihozni.
Ma épp egy 2.0 TDI Passat -al volt alkalmam közlekedni (2014 -es, ha jól emlékszem), ez csak 140 lóerő, de nagyon meggyőzően tudja előadni (DSG -vel). Valami ilyesmit (méretet és teljesítményt) keresnék benzinesben (az automatához nem ragaszkodom). Ellenben a megbízhatósághoz igen.
Korábban már beszélgettünk Alfákról és Volvo -król, most épp a Ford és VW autóit nézegettem, ezért kérdezem konkrétan ezt a két motorcsaládot. Egyikhez sem fűznek mély érzelmi szálak, megbízható autót keresek, ami lehetőleg erős és viszonylag nagy, bármi lesz is az a végén.