- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen házat vegyek?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz vzsryl #207325 üzenetére
nekem volt ix35-öm, amit nem bírtam benne az a kék világítása a műszereknek, borzalom...
és csak úgy néz ki valamennyire szerintem, ha van rajta a sárvédő körül fekete burkolat (kép) és ki van cserélve a grill a hidrogéncellásnak a hűtőrácsára (kép)
mindkettő gyári, eredeti alkatrész egyébként, nem is értem eleve miért nem ezekkel együtt érkezett a paicracsak arra akartam reflektálni, hogy "egész pofás"
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #207328 üzenetére
kontextus! Nap közben kifejezetten jó, értelmes ember nap közben nem használ kékfényszűrőt. Ugye a megfelelő cirkadián ritmus beállításhoz érdemes ébredés-kelés után szabad levegőn minél több (legalább fél óra) természetes fényt a retinára juttatni, illetve, nap során minél több fényexpozíció javasolt. Ami "szét...a" a cirkadián ritmusod, így pofánveri a hormonrendszered, inzulin-érzékenységed, étvágyszabályozásod meg alvásciklusaid is, az a naplemente utáni, esti, lefekvés előtti erős fények, "különösen" a hideg-kék túlsúlyú fények. A jó fénykörnyezet megteremtése az első lépcsője az egészségnek.
Amibe mondjuk a kék műszerfal-világítás nem fér bele, de tény, hogy nappal "jóvanaz" Amúgy este azért is hulladék a kékfényt erőltetni műszerfalon, mert "kevésbé biztonságos". Vörös beltéri fény mellett nem tágul annyira a pupilla sem, így, "az utat nézve" vlszg jobban érzékelsz-látsz, mint kék fény mellett.
bocs az offért, csak a fénykörnyezet, fény-zaj-levegőszennyezés "optimalizációja" nagyon szívhez közeli téma, és tkp itt látom a legnagyobb potenciális nyereséget egészségtudatos életmód szempontjából. Jó fénykörnyezet és minimalizált zajszennyezés nélkül nincs jó alvás, ami nélkül meg nincs egészség.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
tag
válasz vzsryl #207343 üzenetére
Köszi, eddig a Hyundai felé húzott a szívem, de a Peugeot egyre jobban tetszik.(fogyasztásban is ~1l difi van) Ezeknél mik a főbb drága kopó alkatrészek?(vétel előtt ki lehet őket szűrni vagy vétel után érdemes cserélni őket azonnal?)
Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
Vismajor01
addikt
válasz vzsryl #207350 üzenetére
Teljesen ok a geartronic, nem az a megkotlós fajta. Ilyen alapon az összes autóban, a felsoroltakban is sok minden van ha megkotlik akkor 7 számjegyű.
Sztem annyival közel sem kerül többe fenntartani mint amennyivel erősebb és kényelmesebb. Azért pályázásra sztem kell az is, hogy 130 felett meginduljon. 1.5tonna 130 lőerővel elég gyorsan elfogy.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #207352 üzenetére
Mk4 Mondeo csoportot figyelgettem régebben, ilyen 30-40 ezer körül nem bírták eladni a bontott, jó részecskeszűrőt, nincs rá nagy kereslet, jól bírják
Ford (Focus és Mondeo is) nálam előnyt élvezne a plusz adalék hiánya miatt, kevesebb nyűg, kevesebb hibalehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #207445 üzenetére
Ha ilyen szempontból nézzük akkor így is fel lehet fogni. Bár ez elég radikális lenne. Viszont sok esetben megkerülhető az autó, vagy épp idényszerűen, főleg városon belül, bringára és tömegközlekedésre lehet váltani (esetleg taxi, autóbérkés, stb.). Agglomerációból persze nem kerülhető meg a szgk., ha a kényelmi szempontokat nézzük. Ott még mindig jobb egy kis fogyasztású közlekedőedény, mert lehet busz/vonat ritkán jár vagy egyáltalán nincs. De lassan ársapka nélküli üzemanyagárakkal nem lesz egyszerű történet, tíz évre levetítve pedig nem hiszem hogy nagyon bele akarok gondolni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #207448 üzenetére
Esetemben cca. 3,1km-re lakom a jelenlegi munkahelyemtől, ami gyalog huszonkettő-huszonöt perc, bringával hét-tíz perc, autóval ezek közül valamelyik (forgalomtől függ). Viszont két évig jártam vonattal/busszal napi három órát. Így egyáltalán nem panaszkodom ha buszra kell szállnom pár perc erejéig, bár én inkább sétálok, akár fél órát. Viszont az átlagemberek el vannak kényelmesedve. Erősen elhízott munkatársam nyolc km-ről tavaly bringával járt ha idő engedte. Idén még egyszer sem. Nem azért mert jobban megteheti, csak lusta... és ez igaz a népesség nagy részére. Érdekes mód Hollandiában komplett családok járkálnak cargo bringával a városokban, megoldják, hóban, szélben, esőben is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #207551 üzenetére
Abból az 1.9 dízel is korrekt (euro 3 dpf nélküli lenne a legegyszerűbb), illetve ha ez a 16 szelepes, a szívósor csappantyúktól érzékeny búcsút vennék. Faék common rail viszonylatban, sokat elmegy bármi gond nélkül általában.
Scudo/Jumpy/Expert trió is volt 3 üléses, kérdés a generáció, hirtelen passz.
Egyterű vonalra S-Max, Galaxy is odaférhet. -
TeeJay
félisten
válasz vzsryl #207557 üzenetére
Zafira B-ben nagyon tetszik hogy a hátsó üléssor konkrétan élére állítható és előre tolható sínen. Oda biztos befér 2 klíma meg a szerszámok. 1.8-as benzinesből van több 200e km alatt, kérdés mennyiről vannak azok visszatekerve
Apámnak volt 1.8-as 8 szelepes Vectra még, az mai napig megy annak aki megvette és 30éves lesz jövőre. VW Touran nem tudom méretben mit tud belül de öcsém azt mondta 2 klímával fullon van[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
őstag
válasz vzsryl #207609 üzenetére
Speciel azt sem tudja ám minden cég megoldani. Közvetlenül halottam kereskedő ismerőstől elektromos peugeot-ról melyek kb a traileről lehajtás után volt gazdasági totálkáros (akkucsere= vagy nagyon szar akkut tesznek bele, vagy az elektronika volt olyan rossz... és a szoftver részével is szenvednek kegyetlenül).
-
őstag
válasz vzsryl #207717 üzenetére
ez mind igaz
aztán amikor mennél reggel a munkahelyedre, és letérdel a dízel akkor: 1 nap szabadság, mire eltrélerezed a szervizbe és 4-5 nap amíg busszal jársz, akkor is, ha éppen esik az eső.
és 2-3 ilyen után veszel egy szívó benzinest“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Bdanyy
addikt
válasz vzsryl #207717 üzenetére
Leginkább azoknak gáz akik néhány tízezer km után cserélik a kocsit, de pont azalatt jön elő valami. Mondjuk egy szívó benzinnel meg folyamatos a szívás aki hozzászokott a nyomatékhoz
Engem óvtak a turbos kocsitól, végülis egyelőre nálam (8 év de nem sok km alatt) kellett cserélni fékeket, vezérlést, kuplungot, küszöböt, kipufogót stb, de pont a turboval, kettőstömegűvel nem volt semmi.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
őstag
válasz vzsryl #207724 üzenetére
ezt mind értem
ha vissza olvasol nem azt írtam, hogy nincs olyan egyéni preferencia ami szerint nem jobb egy dízel (nekem is az van) vagy azt sem, hogy nincs megbízható dízel autó, és szót sem ejtettem a gazdaságosságról.
hanem azt, hogy a nagy számok törvénye alapján egy használt dízel nagyobb szervizelési kockázat, mint egy használt szívó benzin. először viccesen, aztán komolyan, pontosan ezekkel a szavakkal.
és ebbe mindenki belekötött mert neki személyesen más tapasztalata van.
rendben, vegyen mindenki dízelt.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
barnam_
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #208228 üzenetére
Ezmiez a vékony hengerfal? Vékonyság miatt repedő 1.6 EcoBoost is kimarható (gyárilag rá van öntve a perselyre az alumínium), és egyedi hüvely megy be, drágábbak az open deck helyett kitámasztva. Drága? Az, bontott nettó nincs, vagy horror pénz. Vagy egy is Nicasil jellegű, mint mondjuk a 2.5 R5 PD (VW T5, Touareg)?
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #208312 üzenetére
Amúgy ismi nemrég szerzett elsőautónak A1-est 1.0 tfsi-vel, és, engem meglepett. Nem éreztem zajosabbnak a Jettatol pályán sem. Sőt. Még városban a "külső forgalom zaja" sem szűrődik úgy be, szemre nincs jelentős eltérés az oldalüvegek vastagsága közt amúgy. Megtudtam azt is, hogy, az "akusztikus" szélvédőket a plecsni alapján lehet "azonosítani", így ha most kellene használtautót néznem, én végigmennék az üvegeken levő feliratokon is. Bár kompaktoknál inkább csak az első szélvédő szokott "akusztik" lenni : )
Ugyanakkor nem mind vagyunk egyenlőek, tény, hogy engem sokszor zavar, mennyire hangosan beszélnek sokan, míg engem azzal kritizálnak, hogy túl halk vagyok, és beszéljekmár hangosabban.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #208315 üzenetére
én még pragmatikusabb vagyok. Jetta: balkáni török "budget-golf", bár azt nem mondanám, hogy a VAG-konszern Dacia Logan sedanja. De az ár:érték arány volt a fő szempont a választásnál, amennyivel többe lett volna egy hasonló golf, annyit nem akartam rá áldozni. Meg eddig nagyon bejön, 400-500 km-es utakat sem érzek vele fárasztónak. Elégedett vagyok a beletett ár, kapott érték mutatókkal. Az új árukról fogalmam sincs, de nem sok eltérés lehetett - a felszereltségi szintek miatt.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Weareus
addikt
válasz vzsryl #208519 üzenetére
Igen, Astra az jó. Nem tudom, 1.6 benzin mennyit eszik, jobb lenne ebből dízel a fogyi miatt. Októberben már minden liter durván számítani fog...
Dízelek is jók ebből?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz vzsryl #208544 üzenetére
Srácok, köszi a segítséget mindenkinek, közben meglett a verda. Izé a Vectra. '98-as, dízel, 60kW. (B)
Jó: motor, váltó, futómű, fék, fogyasztás (81 lovas dízel). Nincs benne kettős tömegű. Frissvizsgás, klíma, elektromos ablakok, kézifék hibátlan. Láncos motor, vezérlés nemrég cserélve.Már mentem vele 200 km-t, megy, mint a sakál, turbó hibátlanul betölt, indítás pöcc-röff.
Rossz: Kasznin vannak pörsenések, küszöb cserés lesz, de még ujjal nem lehet benyomni. Csomagtértető tolatásnál találkozott egy fával, de nyílik, csukódik, kikalapálható. Bal oldal indexbúra nincs, azt kell egyet venni.
250k volt, alku nélkül elhoztam.
Meglátjuk, milyen lesz.
Eddig jó.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #208622 üzenetére
Annyiért kockázatos H volt, és biztos G. Manapság G is inkább 1,3-1,5 körül akad. Az hogy háromezret forog száznál elég sok 1.4-1.6-os autóra igaz (bár itt C helyett alá megy a W355-ös váltó is), én 1.7 dieselt vadásznék ha sokat használnám pályán. Ez az 1.8 szívó igen korrekt motor, azt hiszem F17 van alatta, az sem forog lényegesen kevesebbet (2750rpm - 100km/h).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Facebook és Messenger
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...