Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #28086 üzenetére
Mondtad hogy volt, de hogy 11évig, azt nem tudtam, azthiszem Nem kevés idő, gondolom néha azért kiégett egy tompított De most komolyan, úgy nagyvonalakban, 11év alatt mi baja volt? Nem a szilent/lengéscsillapító bla bla izgat, hanem a "baj". Tényleg érdekel, a szememben a CarinaE az az az autó, ami még a japánoknál is megbízhatóbb
(#28085) bitpork:Megértelek téged is, de én inkább az "ő utját" választanám, biztos hogy az agyam szétrobbanna, ha nem menne az autóm. Nem vagyok se fontos ember, semmi ilyesmi, de nálam ez nem megengedhető. Mármint a hiba. Bár addig a percig, amig "megy" az autó, nem izgatnak annyira a hibák. Én ezért nem utálom a franciákat, mert van 1-2 tipus amibe aztán minden szar, de menni 99%ban megy ,csak épp széthulli körülötted
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Valakinek egy jó Suzuki WagonR+ 6kilóért?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Enyém igen Nem mondom hogy női tulaj(pedig anyám nevén van) meg hogy karcmentes tip-top De valahogy sejtem hogy nem itt fogom eladni
Felfoghatjuk ugy is, hogy 1x pörgetem 5ezer fölé, utána nem engem, hogy vissza essen alá
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz latyak17 #28415 üzenetére
Semmire. De muszáj lesz, mert úgynézki, mostanság napi 150-200kmeket fogok nyomni, viszont kell másra pénz, valszeg valami régi undorító kis csótány kutyaól lesz.205 1.7D,AX 1.0,Uno 1.0 vagy valami ilyesmi. Ha van nagyonolcsópénzért régi swift literes akkor az. Hát ez van most, majd lesz jobb is Vagy nem
Igényesen sikerült kasztnicsere. Szépen hibátlanul be lett hegesztve az új vázszám
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Kadett nagyon régi, abból nem igazán van olyan ami nem volt már 4szer porrá rohadva. Astra meg drága, legalábbis amire nekem kell arra drága most.
(#28423) TaaT:De igen, az, írja is hogy nehezen megy át, de mint tudjuk minden megoldható Majd véletlen kirohad azt kap AF-et. Vagyis már más a neve, TSCN vagy mi, de a lényeg ugyanaz.
(#28425) Typhoon47:Az E38 nem saját volt sajnos(ha az lett volna, még mindig meglenne) de iszonyat sokat hajtottam, napi 20órákat is nagyon sokszor. De ettől függetlenül tényleg elindultam a lejtőn, de nem izgatom fel magam, tervek mindig vannak, majd öszejön valami
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #28433 üzenetére
Egy kis kapu csak nem okoz gondot, egy 2.5 V6-nak Ma vittek pár kört egy faceliftes Transporter T4-el, 2.5 R5 TDI, cooler nélkül, 88lovas kék i betűs, de kicsit mókolt kipuf volt alatta. Nagyon tetszett. Szép turbó hang, 2500fölött szépen megjön a sör5 morgás, és egész jólmegy. Mondjuk alapjáraton 1henger nem az igazi és remeg/röfög. Meg motorféknél kuplung ráengedéskor remeg az egész, kéttömegű motyó is cserés már. Viszont a fűtés az elég nevetséges. Nem is melegszik, akkor se fúj igazán forrót ha üzem meleg, és 4es fokozaton is épp hogy csak leheli be gyengéden
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #28441 üzenetére
Ha visszaolvasol, en is nagyon ajanlgattam, de erre nincs keret, max 150-200e ert kell valami hulladek ami beindul es orszaguton hat alatt eszik. Szivem szerint megtartanam a wagont, de majd kiderul hogy hozza a sors. Hiba egy csunya "szar suzuki" sokszor kihuzott mar a szarbol meg sokszor volt ott mikor nagy volt a szukseg, amennyire gyuloltem utaltam a vegere annyira megszerettem Szoval majd 1-2 heten belul kiderul mi a helyzet Egyik ex kollegamnak volt amugy saxo 1.5dje, 4szemelyel jart be dolgozni vele, 4,2-4,8kozott evet neki de nem varosozott. Golf III vel van tapasztalatom eleg sok, csak 1.9dvel nincs, igazabal elegge tul vannak arazva, jo auto csak fapados nem valami kenyelmes. Marmint nem extra ugybe,hanem kenyelmileg fapados. Az en seggemnek az astra kenyelmesebb.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Volt padon mérve az autó? Én nme igazán hiszek a boxokban, kiváncsi lennék mennyire valós az a sok plusz lóerő. Mert ahogy láttam, a rail csőnél kell rádugni, tehát csak az üzemanyag rendszerbe nyúl bele, ahhoz meg kéne egy kis levegő is, viszont a turbót nem tekeri meg. Aztán kitudja.
(#28497) qdak:Na ne sajnáltasd magad, tudod jól, hogy pályázol egy kicsit csőgázon 4edikben, és semmi gond nem lesz a lerakódásokkal
Milyen bmw volt? Csak nem E38??
(#28529) kornelka:És így nézel ki és ilyen nőd van Majd mindent elhiszünk, mi?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MunezXBK #28537 üzenetére
Hát a motor az mindig van! Bocs nem tudtam kihagyni. Én is ilyesmit tudok, csak hdman írta, neki a corsájába ha jól tudom van, és itt írta fentebb hogy 75->85ló vagy hogy. Szvsz padon nem lenne annyi, de kitudja. Mert még ha több gázolajat is kap, nagy minimális az erőjavulás, amig nem fúj hozzá a turbó is. Ez olyan mint a szívódízelek, sokat próbálkoztunk a tuningolásukon. Akárhova tekered az adagolót, akármekkora csúcs van benne, mindegy. Max füstöl és egy icipicit jobban megy. De leszedett kipufogóval jobban megy mint tekert adagolóval
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #28539 üzenetére
Ez újdonság volt számomra, ezt még így sosem hallottam, már megérte szóbahozni Viszont azt még mindig állítom, hogy nagyon minimális a teljesítmény növekedés. Remélem jön Hdman, és megmondja a tutit. Ha volt padon a Corsaja, akkor kiderülnek a dolgok.
Más: Posta bíztosítóról vélemény? Éves kötelező baleseti adóval együtt 19helyett 14lenne náluk, úgyhogy elgondolkoztam
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ennyi pénzből eszedbe ne jusson ilyen gyárilag is ganyédombnak tervezett fost megvenni!Viszont ha mindenképp ezek, akkor matiz, érdekes de rohadnak, de más bajuk nincs. Ford Ka-val annyi tapasztalat van, hogy havernak volt, 130e az órában, és elég sokmindent kellett cserélni a motorban, injektort, stb, aztán mikor eladta, akkor bevallotta neki az előző tulaj(mert ismerősök)hogy igazából 350-ről tekerték 120-ra.
Más: Ez a lefulladás/elindulás. Én a suzukival, ha kvázi leugrok ak uplungról gáz nélkül, akkor fullad, de ha csak nagyongyorsan felengedem, leesik a fordualt kb 200-ra világít a töltés-szervó-abs hibajelző majd hamar felküzdi magát alapjáratra és minden a régi Viszont egy Micu Grandist(6speed manuális, 2.0PD motor) konkrétan 50km/h-nál fullasztottam le. 8kerbe jöttem, egy 60-70el, lassítottam, kuplung lenyom, ~40km/h, csak 5be felejtettem, gázadás, kuplung fel, pakk, megállt, én meg gurultam ki a villamos elé Ha alapjárat alá esik a ford szám, elzárja az üa-t és leáll. Érdekes, mert a a legtöbb autót, ha 15nál berakod 5-be, se áll le, csak ~200rpm és remeg meg széthullik, és tán olajnyomásod sincs, de kuplungbenyomásra viszaáll az alapjárat. Szóval fura ez. De egy biztos, dízellel könyebb indulni.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Felesleges ott egyesbe kapcsolni, de nem lehetetlen,de valsz. reccsenni fog. ~20km/h alatt már lehet. Ha túlpörög a motorod, az önmagában nem végzetes baj, de "nemkéne" Egyszer egy 1.3as Space Star-al haverom(mivan kurva szarul ment a kocsi) addig váltogatott vissza, hogy a 6200es revlimitt helyett 8ezerig leforgott(japán autó, elorázva a végtelenig, de minek) kigyulladt pár hibajelző, elég rekedt hangja volt, de amint 6200alá esett a fordulat mintha mi sem történt volna. De azért nem javallott, nagyon nem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mostanába mikor a melóból jövök haza fáradtan szoktam érdekeseket váltani. Multkor jöttem az M1/M7-en, 110nél padlóztam, és "mivan ezzel b*zmeg ez nagyon megy " aztán rájöttem hogy 4edikben van Meg volt már hogy lámpánál álltam 1-be, nyomtam a féket, és leléptem a kuplungról, mert azthittem üresbe van
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ezért szoktam nyomni a féket ha állok. Lehet utálni hogy vakítok, de ha autómatám lenne, akkor is nyomnám. Nekem vannak ilyen egyszerű dolgaim. Ha áll az autó, akkor nyomom a féket. Indítani is úgy indítok, beülök, rálépek a fékre, aztán gyujtás, kuőlung be, indítás, majd 1es és akkor lépek le a fékről mikor engedem fel a kuplungot. A másik hogy ha én bülök beindítom és autómatikusan felrakom a tompítottat. Nyáron délben 40fokban is. Mondjuk ez a fék nyomkodás az autómatás időkből maradt sztem, mert a bmw ha jól emlékszem be se indult ha nem nyomtam a féket.
(#28748) bitpork:Milyen jó hogy 5ezerért cserélek váltó olajat De tudod nagyon jól, hogy nekem is az autómata a szivem csücske. Tök felesleges a kéziváltó. Teherautókba meg esetleg, ott jó ha tudok szúrni egy fél9-et ha akarok, de végülis ezt tudják az autómatáik is.
(#28750) tothmLagunában 1.8D nincs, csak 1.9es DCi.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hol egy légzsákcsatlakozó miatt világít a légzsák+serv lámpa, aztán sorban mind a 4 trafót cserélni kell szép lassan, ha van benne keréknyomás ellenörző akkor az is szórakoztatni fog. Szeszélyes ennyi. Mndig produkál valami érdekes apróságot. Aztán lehet hogy évekig nem, aztán igen. Nem lehet előre tudni. Kártyás indítás is elszórakoztathat. De mondom, ha nem azt várod, mint egy japántól(olaj+izzó csere néha minden reggel a 2odik fordulatra indul miliszekundumra pontosan 1,3másodpercel a kulcs elfordítása után.Minden reggel, 10éven át) akkor jó lesz.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mr.Csizmás #28760 üzenetére
Igen, ezt nevezik kúszásnak, minden hindrodinamikus autómata tudja ezt. A robotizált kézi váltókis, de mesterségesen. De kisköbcentis robotizált kéziváltós ha nem nyomsz semmit visszagurul a dombon
(#28761) aero.:Így-Így, bár ez utóbbi nem működött az E38-ban, fék nélkül P-ből simán behúztam D-be, csattant és elindult. De pl ha 80-nál behúzod R-be semmi nem történik, mintha N-be gurulnál.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MunezXBK #28767 üzenetére
3ajtos, oldallegzsakosnal mindenkepp. 5ajtosnal meg nem talalkoztam vele, de whatever...
En mar csukott szemmel nyultam be az utasulesala megmocorgatni h jo legyen. De igazabol tokmindegy, elso bukkanonal szetjon megint. Mondjuk az a clio tudott olyat, hogyha fekeztel akkor halvanyan vilagitott a hatso kodzaro visszajelzoja a muszerfalon. De hatul nem. Volt nemi koboraram benne mindig.[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mikor a srac a renault lagunarol kerdezett latod pont ezt irtam. Ilyen dolgok indig elofordulnak.
A hatso lampa testzarlatos minden francia es olasz kocsi tudja, pl haver citroenje olyat is tudott, hogy ha balra indexeltel bal oldal vilagitott JOBB oldal villogott. De a clionak hibatlanul ment a hatso lampa csak a visszajelzo pislakolt.MunezXBK: Na latod, tipikus ódi
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Vezérmű láncnál is át "szokott"/"tud" ugrani a vezérlés? Mik a tünetei?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Almera Turbo. Egy ilyenre nagyon beneveznék, amúgy is tetszenek az Almerak, de így meg főleg!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Na, kolléga, most végre tán megjött az eszed, és sikerült belátnod, hogy ennyiért csak széthajtott szar van. Amit te akartál venni, az 1.5től indul. Viszont ez a ford kurvajó, főleg ha tényleg rendben van, ezt és a fusion-t kedvelem, bár ez a motor benne, szerintem még az ős kocka escortból maradt rájuk dobtak rá egy injektort a karbi helyett, és mehet. Láncos. örök élet+1nap, szar hangja van mindegyiknek, ez tény. Nem megy, és "sokat eszik" városban, de ez minden kis motorra igaz. Viszont megbízható. Fólia, egy szép felni, 1-2apróság, és nagyon pofás kis gép lehet ebből. Eddig talán ez az első autó, amit linkelsz, és még jó is
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Balupapa #29357 üzenetére
Minden ford ghia lesz amikor felkerül a hahura De részben igazad van, de más világ. Tudom tudom VW, ott krómkilincs, meg indexes tükör. De összegzésben, szvsz nem ezen múlik. A legnagyobb bajom ezekkel az egybe öntött müanyag ajtókárpit, de igazából azzal sincs baj, meg felül van olyan széles, (fusion-ben legalábbis) hogy kényelmesen lehet kezet pihenteti rajta felhúzott ablakokkal is.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29366 üzenetére
Hát igen, itt inkább a használati tárgy, míg egy hondnál pl az meg "több mint használati tárgy". De ha megnézed, a spórolás, legalább látszik az áron is. Újonnan jóval olcsóbb volt egy ilyen fiesta mint egy kategóriatárs japán(kiv. suzuki) vagy egyéb német. Mondjuk egy akkor Clioval nagyjából egy árban lehetett, én a Cliot vettem volna, de csak mert szeretem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29380 üzenetére
Engem mindig zavar. Egyedül mikor ~20centi hóba mentem a semmi közepén egy alapvetően földúton, talán ott segített irányban maradni, de meglettem volna anélkül is. Ha nem adna hibakódot a műszerfalon, és nem idegesítene, kivettem volna már a biztosítékát. De nem is tudom melyik dobozba van, meg lusta is vagyok. Majd egyszer.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Így lehet hogy nem ártana! DE! Ha van érzéked a vezetéshez/érdeklődsz a dolog iránt, mihelyst csúszossá válik picit az út, kimész egy elhagyatott placcra, és játszol. Fékezel, kanyarodsz, megcsúszol, megpördülsz. Éjjel egy üres tescorauchan parkoló, pl. Lényeg, hogy "benne" legyen a lábadban, hogy mit kell tenni. Viszont, ha sikerült leadni az igényt, eddig a fiestáig, akkor miért nem nézel meg egy MK4 Swift-et? Hasonló árban szépet kapni már belőle. Esetleg C Corsa? De inkább nem is írok semmit, mert csak még több autó kerül a látóteredbe, és télen a megállóban fagysz majd meg
(#29386) bitpork:Jó, csak én "Állítható törlési sebességű ablaktörlő berendezés" ként ismertem, esetleg még állítható intervallum
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29388 üzenetére
Nézd, én elég állat módjára vezetek, és ABS nélkül, tudok úgy fékezni, hogy forognak a kerekek, bár kicsit nyikorognak már, és intenzív a lassulás. ABS-el, is néha sikerül, de rendszerint szépen "belekattog" egy párat, és nem lassulok. A másik, hogy van itt felénk egy körforgalom, éjjel rendre nagy tempóval jövök be, kicsi csúszás, és jövök ki, namost bent ha netán tolná picit az orrát(és természetesen borzalmasan alulkormányozott sajnos) vagy csak játszanék és picit ráfékezek, hogy induljon a feneke/behúzza az ívre, akkor mikor milyen kedve van, van hogy beledarál egy párat(talán mert a belső íven lévő hátsó kerék a levegőben van ) amitől csak beinog és tolja az orrát tovább. 150fölötti intezív fékezésnél meg ígyis úgyis úszkál a feneke, úgyhogy ott is felesleges az abs. Nem azt mondom, normál használattal fel se tűnik hogy van-e vagy nincs, mert úgysem fékezel akkorát. Sőt, ha normálisan vezetnék, még lehet dicsérném is. De így csak ront a helyzeten. És ez nem kivagyiság, mint a "Nem kell a légzsák, legalább férfiként halok meg" szöveg, egyszerűen érzem, hogy zavar.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29393 üzenetére
A BMW-kben a DSC kapcsolója kikapcsolja az ABS-t is nem? Vagy csak az E38-ban nem működött? Mert ha DSC-t kikapcsoltam, asszem ABS sem volt. Félreértés ne essék, nem ellenzem az ABS-t, normál használat mellett jól tud jönni, DE:
1.Nélküle sem halsz meg mindenképpen, csak azért mert nincs, még nem kell lemondani egy autóról
2.Nekem személy szerint az én vezetési stílusomhoz nem való.Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honda topik
- Politika
- Mindent a StreamSharkról!
- Hálózati / IP kamera
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Xbox 360
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest