- Milyen asztali médialejátszót?
- Mini-ITX
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Op3n Dott tablet - igenis számít az ár
- OLED TV topic
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131710 üzenetére
Miért jobb ez egy H Astrától ? pályán ennek is üvölt a motorja ... sőt !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131716 üzenetére
Nem egy nagy élmény ... valahogy soha nem fogott meg
J Astra szerintem nagyon jó, linkeltem is neked 1.4T (140Le) 6 sebbeléges !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #131704 üzenetére
Na akkor két kérdést is feltennék.
Mennyire normális az, ha a jobb oldali, első ajtó teteje 5 millimétert áll el a jobb oldali, hátsó ajtóhoz képest a B oszlopnál, a bal oldali, első ajtó teteje meg 2-3 millimétert lejjebb van, mint a hátsó? Illetve fókáknál a bal első sárvédőíven természetes, hogy az első ajtó alsó sarkánál van egy tenyérnyi méretű hólyagosodás?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131725 üzenetére
Kapott egy jó nagyot akkor, aztán így sikerült helyre rakni.
Ehhez képest jó drága is.
Ennyiért már Hondát veszel -
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #131728 üzenetére
Komolyabb szívó benzinesekben is van DMF, maximum kicsit lassabban megy tönkre.
-
Qru
MODERÁTOR
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131728 üzenetére
Igen van, de sokkal tovább bírja mint egy Diesel !
(#131731) htomi85
De majd biztosan mondanak valamit a többiek is
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131742 üzenetére
Szerintem semmi baja nincs ... meg kell nézni élőben azt az Astrát !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz BigBlackDog #131771 üzenetére
De hát a kolléga megmondta, hogy nincs semmi baja.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Qru
MODERÁTOR
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131771 üzenetére
Akkor szépen összerakták ... ezért mondtam hogy élőben kell ezt megnézni mert a képek nagyon sokszor csalnak, direkt úgy fényképezik
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #131776 üzenetére
Miért nem nézel már meg egy ilyen Leon -t ? én az Mk1 -el szemezek !
Na tessék, én biztosan inkább ezt venném meg (bitang jó autók)
Ha pedig szeretsz száguldozni és kell a 6 sebességes váltó ... Cupra
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #131865 üzenetére
Motorikusan,belsore jobb a Swift ahogy elodeit őt is pörgetni kell hogy menjen, ncap 5*. Benzinest nézz (1.2), Fiat fele dizel motoros nem tudom mennyire bajos. Ha virgonckodnál arra ott az SSS ő kulonosen ajánlott
iPhone 6S SpaceGray
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131874 üzenetére
Swift k12b 15 ezres olajcserevel orök élet, élettartam láncos vezérléssel, dizeleket meghazudtolo átlag 5-6 literes fogyasztassal.
Biztos nem vennék helyette holmi ecotecet, még amiket felsoroltal
Ami biztos, hogy a swift kicsi, de a corsa se sokkal nagyobb. -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131933 üzenetére
1.6-os mondeo...
Felejtsd el.
Minimum 2.0! -
veterán
válasz BigBlackDog #131933 üzenetére
Nekem volt 1,5 évig ilyen 1.6 125 lovas Mondim ('08-as évjárat, kombi), nyelezni kell, hogy haladjon - akkor viszont meglepő módon tud menni, lehet vele előzni is akár. Kb. 120 ezer kilométernél adtam le, az olajat nem fogyasztotta még.
Ha az előző tulajok is így használtak, akkor kicsit neccesnek érzem a motornak a 290 ezer km-t.Szerk: nagyon sokat forog: 140-nél 4000 rpm, ez ez ára, hogy ne legyen döglött a motor. Egy Fiestában szuper kis motor lenne, ebbe kevésbé passzol.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #131945 üzenetére
Mondiból dízelt kell venni, vagy ecoboost, de abból meg rohadt kevés van így marad a dízel.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #131945 üzenetére
Nem lett szép A facelift-es már okés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #131949 üzenetére
Amit egy honda guru (szervizuk is van) sractol tudok, az annyi, hogy nem egy csapásra javitottak a tipushibakat, hanem folyamatosan.
Tehát a széria elejei 2006-os és 2007-es példányokat lehetőleg kerülni kell, ha nem voltak orvosolva a hibák.
Tipikus hiba a beazo hatso lampak, nálam nincs, pedig FL elotti, de már 2008-as.
A csúnya elején még egy typeS maszk segít, 50k huf-30k a hibátlan gyári beszámitva.[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Mondjuk ha tényleg valósak az értékek akkor biztos jelent pár százezer felárat a kevesebb futás. Egyébként pedig kereslet-kínálat.
Amúgy a 9 év alatt 40ekm az elég nyugdíjas mennyiség.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Előítélet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
a peugeot a tervezett élettartama végén van, ráadásul peugeot
a honda pedig majdhogynem még bejáratós és honda
egyéb kérdés?cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Köze nincs az előítélethez. A jót meg kell fizetni, ez mindig is így volt.
Emellett ha valós a 40k futás, az egy éppen bejáratott, kis túlzással új Honda. Már eleve egy ekkora futáskülönbság is indolkoldhat simán 1m ft-os árkülönbséget.
Franciáknak meg soha nem volt ára, ezt el kell fogadni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Elöitelet. En sem vennek peugeotot, de ettöl meg lehet jo auto az....
300k km el semmi gond nincs, ha normalisan karbantartottak. Szvsz nekem sokkal bizalomgerjesztöbb, mind egy kis benzines auto, amibe evenet beletettek 4000 km-t. Siman feltetelez valami kis hetvegi futokosos hasznalatot, kispenzü tulajjal, hidegen inditgatosakkal, varosban kifektetett kuplunggal/futomüvel. Ha szerencsed van nem 2014 ben volt az utolso olajcsere, amikor 30k km mutatott az ora
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #132059 üzenetére
Persze.
A0 lesz.
Ha eladod, akkor átvehető a bónusz. -
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #134042 üzenetére
Reflektálnék. Itt ez a csoda. Fullfull valós minden adat, végig vezetett sz.könyv. Nincs 1 hónapja, hogy olajcserén járt, 95090km-es állással.
Ember bejelentkezett rá, van Audis vonala így kinyomtatott szerviztörténettel érkezett. Összehasonlította a szervizkönyvvel, majd elismerően mondta, hogy minden stimmel.
Majd elment és vett egy rommá tört példányt. Szóval nem mindig a nepper az idióta.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #134049 üzenetére
Nekem sem szimpi a nagybetű, de ez nepper szokás.
-
F-ECT$
titán
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #134082 üzenetére
A jó vételek 95%-át 2-3nap alatt felszippantják a kereskedők.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #134082 üzenetére
Keptelenseg lenne ilyet osszeallitani, egyreszt azert mert orankent valtozik a kinalat, masreszt pedig a jo vetel fogalma elegge relativ.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #134202 üzenetére
semennyivel nem másabb.
ugyanúgy rommá törik, ugyanúgy nem férsz el benne, ha a swiftben sem férsz el.
én 184 cm és 90 kg vagyok, a lábaim kevés autóban férnek el, a régi swift közéjük tartozik, a középkonzol nem a térded veri, jó az üléspozíció, stb.
ugyan magam mögött nem fértem el, de ez nem is volt szempont.
kevés autóban férek el magam mögött, ami nem D szegmensű.Pumma: ezt magyarázom, csak kevesen értik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #134205 üzenetére
Azonos pénzért jobb ezres swiftet kapsz, mint f astrat.
Ez is fontos szempont ebben az ársávban. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #134437 üzenetére
Egy rakat taxis ismerosom van, mindnek sajat autoja van
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #134443 üzenetére
Dumálgattam a fazonnal legutóbb, azt mondja havi 98k-t fizet az 1,6 tdci Fokáért (kombi). Csak tankolnia kell a többi felmerülő költség a bérbeadót terheli. Nyilván vidéken ahol kevés a fuvar ott ezt nem termeli ki de itt Pesten ha éjszakázik akkor simán.
#nincsbennetarcsi
-
Buster17
addikt
válasz BigBlackDog #134636 üzenetére
~240€
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #134796 üzenetére
Itt a pont
Tsebacsi & kalmanchris pont azert volt furcsa, mert alig haladsz....azert 80-100 nal mar böven van surlodas, legellenallas...de valoban ugye 100 km re vetitve biztosan több üzemanyag fogyna 20 km/h val
erdekes kerdes, hogy mondjuk hogyan lehet a legtakarekosabban megtenni 100km t (hany km/h val). Nem 20 al es nem 200al az biztos . Azt szoktak mondani, hogy 100 fölött kezd el eröteljesen nöni a többlet fogyasztas
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz BigBlackDog #134799 üzenetére
-
SaNyEe
aktív tag
válasz BigBlackDog #134799 üzenetére
A teljesítmény egy számított érték ami az adott fordulatszámhoz tartozó nyomatékból következik.
Ezért röhögök a VTEC kicked in yo' majmócákon akik megmagyarázzák, hogy milyet nyom a motor amikor a szelepvezérlés vált. Más hangon kezd el zümmögni a motor, yeay Mondjuk igen kellemesen zümmög azt el kell ismerni.
turbodízelben pl rögtön megérzed amikor betölt turbo, hogy megjött a nyomaték és hozzá természetesen a teljesítmény is adott fordulatszámon. A másik véglet amikor már túl sok levegőt kér a motor (magas fordulatszámon), de a feltöltő nem tudja kiszolgálni, akkor elkezd esni a nyomaték és a teljesítménygörbe is csökkenve nő, majd egy ponton túl hiába forgatod a motort, csak csökken már a teljesítménye.
Ezért van az a feelingje az embernek a dízelekben, hogy nagyon megjön beléjük az akarat aztán egyre inkább fogy, holott 4000-4300-ig szinte mindnek nő a teljesítménye, csak csökkenő ütemben.Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488
Pl a 150 lovas epica dízelemnek már "csak" 250Nm nyomatéka van ahol a max teljesítményét leadja, holott a maximális nyomatéka 320 nyúlmókus.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #134806 üzenetére
Fene se tudja, lehet ja
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #134806 üzenetére
nem, a tetoablakos autoknal van a kulso tetokerethez egy-egy merevites a karpit alatt a kivagas elott es mogott pluszban
több drón kell ;P
-
Yushchenko
őstag
válasz BigBlackDog #134833 üzenetére
Az a baj, az már nagyon sok, akkor inkább egy Vitara GL+ (ez nagyon tetszik pl.). Vagy egy Baleno.
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #134845 üzenetére
Ettől félnék én is..formára meg belsőre tetszik de nem úgy ülnék bele mindennap mint egy Swift/Vitaraba.
iPhone 6S SpaceGray
-
F-ECT$
titán
válasz BigBlackDog #135036 üzenetére
Köszi, ez nem tűnt fel, bár sejtettem, mert a Profixer ilyenekkel foglalkozik. Ez egyébként plusz költségen túl jelent hátrányt, pl garinál vagy bárhol máshol?
Dive ever, work never.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #135042 üzenetére
Az autóval együtt kapod a papírokat, csekkeket, amit 1 évig meg kell őrizni, mert kérheti a NAV. Vagyis nálunk így működik.
-
Vesztor87
senior tag
válasz BigBlackDog #135136 üzenetére
Népítéletben nagyon sok rosszat írtak róla. Az Opel fórumban a milyen hibákat produkált az autó topicban nem néztem szét, de annak a topicnak van szinte a legtöbb oldala:-) Becsuletesnepper is írta hogy egy fóka pl jobb cucc. De azert se vagyok annyira oda.
-
Vesztor87
senior tag
válasz BigBlackDog #135377 üzenetére
Köszi! Igen, ez jó ötlet 700k nem sok egy 98-2000 környéki G-ért? Sztem ahhoz képest hogy mennyivel olcsóbban is van nem kevés
-
kolosanyi
veterán
válasz BigBlackDog #135427 üzenetére
Ez a bajom vele nekem is. Ha minden igaz, akkor sikerül őszre elköltöznöm olyan helyre, ahol van zárt parkoló, akkor ez nem jelent gondot, de addig inkább mint lehetőség szerepel a listán.
(#135428) [rvilike]
Igazából nem számít, mert tényleg nincs baja. -
HwAdokVeszek
aktív tag
válasz BigBlackDog #135484 üzenetére
Jazzt már vezettem Swiftben még csak utas voltam anyósülésen.
Jazzben kényelmesen elfértem hátul is, meg tetszik hogy a hátsó ülést padlóra lehet hajtani.2005 körüliek vannak ebben az árban.
[link]Mondjuk a km állások eléggé érdekesek.
Van pl ez (nem hiszem hogy igaz, de ha még is akkor ott más gond lesz): [link]Nem lesz könnyű jót találni.
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
válasz BigBlackDog #135678 üzenetére
Vagy szólok a szomszédnak, hogy a Suzukival vontasson ki a Tesco parkolóba, ott bekapcsolom a rádiót, és elüldögélek benne pár órát, hogy meglegyen a like a boss érzés.
Viccet félretéve, nagyon húz a szívem a Mercedes felé.
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
LattilaX
tag
válasz BigBlackDog #135812 üzenetére
köszönöm