Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple notebookok
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
Aktív témák
-
Petes
tag
Igen, a féktávon kívül a másik jelentps különbség az volt hogy absmentesen úgy kellett kis ügyességgel az úton tartani a kocsit, míg abs-el nyíl egyenesen ment tovább.
Most már én sem tudom mi lehet a jobb, de valszeg nagy sebességnél (mondjuk autópályán vészfékezés) jobb ha az autó irányítható marad, még ha ez a féktév rovására is megy.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen