Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #41181 üzenetére
PL, mert a motor maga eleve 100+ fokos -a viz 85-90 benne, de a blokk tuti melegebb ennel- meg ott van a kollektor es a turbo turbina resze is, amik dundizaskor vorosen izzanak kb 600 fokon a kipufgaztol.
Ebbol a terbol szijja jaz okszigejntot beja csigabiga, persze van intercooler, de nem mindegy mekkora homersekletu levegot sziv es surit be a csiga még melegebbre, mert majd azt kell "ertelmes" homersekleture lehutenie a IC-nekNem veletlen van az, hogy gyari rendszereknel ahol nincs igy telezsufolva kazanfedel alatt minden, ott a levegoszuro mindig vhol a motortol leheto legtavolabbi pontbol vagy akar elszigetelve tole szivja be a friss levegot.
Pl Swift-nel van az index mogott meg egy 4-5cm-s luksi is a doblemez ala, ahova benyul a legszurohaz szivocsove. Igaz itt a jobb oldalon van a motor, de 5-6.gen Hondaknal bal oldalt van es ott is jobb oldalhoz van kivezetve teljesen a szivocso. Nekem is a gyari legszurohaz csove benyul egeszen a jobb index moge -motor jobb oldalt van-, es nem a turbo, meg nem motor meg nem is a vizhuto kozelebol sziv levegot
Nem mind, errol szol a cold-air-intakeA TD Merciknel volt szokas eloszor kb 10-12 eve a jobb index mogott par kis szellozo rostely, de asszem az ott az intercooler miatt van ott
több drón kell ;P
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest