Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz VR6-Fan #41181 üzenetére

    PL, mert a motor maga eleve 100+ fokos -a viz 85-90 benne, de a blokk tuti melegebb ennel- meg ott van a kollektor es a turbo turbina resze is, amik dundizaskor vorosen izzanak kb 600 fokon a kipufgaztol.
    Ebbol a terbol szijja jaz okszigejntot beja csigabiga, persze van intercooler, de nem mindegy mekkora homersekletu levegot sziv es surit be a csiga még melegebbre, mert majd azt kell "ertelmes" homersekleture lehutenie a IC-nek

    Nem veletlen van az, hogy gyari rendszereknel ahol nincs igy telezsufolva kazanfedel alatt minden, ott a levegoszuro mindig vhol a motortol leheto legtavolabbi pontbol vagy akar elszigetelve tole szivja be a friss levegot.

    Pl Swift-nel van az index mogott meg egy 4-5cm-s luksi is a doblemez ala, ahova benyul a legszurohaz szivocsove. Igaz itt a jobb oldalon van a motor, de 5-6.gen Hondaknal bal oldalt van es ott is jobb oldalhoz van kivezetve teljesen a szivocso. Nekem is a gyari legszurohaz csove benyul egeszen a jobb index moge -motor jobb oldalt van-, es nem a turbo, meg nem motor meg nem is a vizhuto kozelebol sziv levegot
    Nem mind, errol szol a cold-air-intake

    A TD Merciknel volt szokas eloszor kb 10-12 eve a jobb index mogott par kis szellozo rostely, de asszem az ott az intercooler miatt van ott

    több drón kell ;P

Aktív témák