- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
a Lancer-ből nem sok maradt..
-
Khelben
nagyúr
válasz Calogero #26705 üzenetére
Jogosítvány nélkül vezette autóját az a 21 éves emődi fiatal, aki 17 éves társával együtt életét vesztette abban a hétfő délutáni balesetben, amely a 3-as főút Borsod-Abaúj-Zemplén megyei szakaszán, Emőd és Nyékládháza között történt - tájékoztatta a rendőrség az MTI-t kedden.
A rendőrség az elsődleges vizsgálat befejezte után kedden azt közölte, hogy a balesetet okozó sofőrnek soha nem volt vezetői engedélye, a gépkocsinak pedig hiányzott a műszaki vizsgája és a kötelező biztosítása is.
A 21 éves fiatalember Emőd irányából haladt Miskolc felé személygépkocsijával, lesodródott az útpadkára, majd áttért a menet irány szerinti bal oldalra, ahol nekiütközött a szemből érkező szabályosan közlekedő kisteherautónak. A balesetben a személygépkocsi vezetője és utasa a helyszínen meghalt, a kisteherautó sofőrje és két női utasa súlyos sérüléseket szenvedett.
Gratulálunk, b..meg. Hálistennek többet nem fog ilyet csinálni.
-
kételkedem
addikt
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
AMD Power
titán
válasz kételkedem #26710 üzenetére
Rohadjak meg!
El fogják érni ,hogy jövőre ne fizessek semmi sem az autó után mert inkább eladom a francba.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MaciG
addikt
válasz kételkedem #26710 üzenetére
Ez már megint mekkora szo....-ás...
Ha én egy balesetet okozok akkor nyilván fizetek a vétkesnek ,de az államnak miért fizetnék?
BANZAII
-
kw3v865
senior tag
Ez a mentők, túzoltók rendőrök és az esetleges út helyreállítás költségeit fedezné. Tulajdonképpen jogos lenne, hogy áthárítsák a vétkesre, ne az állam fizesse. De ez így nem igazságos, sőt szemét dolog az állam részéről. Úgy lenne tisztességes, ha csak és kizárólag a vétkes fizetné a költségeket miután megtörtént a baleset, és nem előre mindenkitől szednék be, mert így az is fizet, aki nem okoz balesetet.
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
válasz kw3v865 #26714 üzenetére
Ez az egyik amit te írtál, de a másik...
"mentők, túzoltók rendőrök"- Ezért fizetem az adót, tb-t. stb. Ezért veszik el majdnem a fizetésem felét, hogy ezeket finanszírozzák .Vagy nem? Szóval ez elég gyenge indok...
Másrészt meg ha lepapírozzuk és nem kell egyik sem, akkor miért is fizetem?
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
kételkedem
addikt
válasz Khelben #26713 üzenetére
Az államnak vannak feladatai. Az állami feladatok ellátásához az állam adót vet ki. Ez szerintem mindenki számára elfogadható. A gond azzal van, ha hetente vetnek ki újabb adót valamire, vagy ha egy társadalmi csoportot (jelen esetben a gépjármű tulajdonosokat) nézik fejős tehénnek.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
kételkedem
addikt
válasz Khelben #26717 üzenetére
Ez esetben nem a minimálbéres adócsalók tökét kellene inkább letépni?
Mondjuk lényegesen egyszerűbb egy rendeletben a korábbi X%-ot átírni egy X+n%-ra.Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
deicide
veterán
válasz kételkedem #26718 üzenetére
Sajnos ezen az úton haladunk, onnan szereznek pénzt, ahonnan könnyebb, a minimálosokat nem akarják megfogni, mert akkor összeomlana a gazdaság, kirúgnának sok embert, stb...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Khelben
nagyúr
válasz kételkedem #26718 üzenetére
Ez esetben nem a minimálbéres adócsalók tökét kellene inkább letépni?
Pont ez történik. A jövedelem alapú adókról áttérünk a fogyasztás alapú adókra, mert azt az adócsalónak is meg kell fizetnie, hiszen ő is tankol, ő is vesz kenyeret, stb. Csak ezt is sikerült magyarosan elb...ni és olyan bénán csinálni, hogy azt már nem lehet fokozni. De az irány alapvetően jó, csak túl kis lépésekben és nem azokon a területeken történik, ahol és ahogy kellene. Hiába, ha nincs hozzáértő gazdasági szakember a kormányban, akkor nem lehet csodát várni.
Akinek van egy normális fizetése, rendesen bejelentve, az a szuperbruttó eltörlésével többet nyert volna, mint amennyit ezek az új adók elvisznek. Csak ezt is sikerült elcseszni, mert csak a szuperbruttó felét vezetik ki, a többi marad még egy évig.
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
-
-
kételkedem
addikt
válasz Khelben #26724 üzenetére
Csak baloldali kerekek féknyoma látható, szerintem nem volt megfelelő a fékhatás.
Több szerencsétlen körülmény együttállása kellett a balesethez. A kislány nem mérte fel jól a kocsi sebességét, távolságát, a kocsi nem biztos, hogy műszakilag rendben van és a 81 éves sofőr reakció ideje is jóval több, mint egy fiatal emberé.Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Rick4
félisten
Ne is legyen soha. Meg kellene a szülőknek tanítani, hogy a gyerek nem átszalad a zebrától 10m-re, hanem kivárja, míg zöld lesz a zebránál a lámpa és átmegy. Igaz, benne van, hogy ekkor is elütik, de lényegesen kisebb esélye van rá.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
dokar
addikt
Ha meg nincs lámpa vagy pedig nem világít, akkor határozottan oda áll a zebrához és amikor megáll egy autó a hozzá legközelebb lévő sávban, akkor besétál az elé és onnan már csak akkor halad tovább, ha másik sávban közlekedő autós is megadta neki az elsőbbséget.
extra - SEXRay
-
kételkedem
addikt
Pénteken egy lámpa nélküli gyalogos átkelőn akartam átmenni. 2 X 2 sávos út, az úttest kanyarodik, a bokroktól az autós csak akkor látja meg a gyalogost, ha már csak néhány méterre van tőle. A jobboldali sávban megállt egy kocsi, én óvatosan leléptem az úttestre és figyeltem, hogy a belső sávban jövő kocsi is megáll-e? Nem állt meg! A nő mikor meglátott a zebrán, már esélye sem lett volna megállni, így ijedtében gázt adott! Ha nem naponta közlekednék arra és nem figyelnék külön, hogy megadják-e nekem az elsőbbséget, lehet már nem élnék....
Mondjuk azért külön haragszom, ha a többsávos úton az egyik sávban megáll a zebra előtt a kocsi, a másik sávban meg simán húznak el mellette!Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
tomcsi23
veterán
4 éves, kb. 115 cm magas kiscsajt miként lehet hátul utaztatni a kocsiban, csak gyerekülésben?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Khelben
nagyúr
válasz tomcsi23 #26732 üzenetére
4 éves gyereket gyerekülésbe kell tenni, a saját érdekében. Az ülésmagasító nem véd semmit, az csak azért van, hogy ne a nyakát fogja az öv. Sosem értettem, hogy lehet ez egyáltalán kérdés...
Amúgy meg: KRESZ 48.§. (7) A gépkocsiban vagy a mopedautóban utazó 150 cm-nél alacsonyabb gyermek - a testsúlyához igazodó kialakítású - gyermekbiztonsági rendszerben rögzítve szállítható.
[ Szerkesztve ]
-
Jadro
veterán
válasz tomcsi23 #26734 üzenetére
15kg fölött már érdemes olyan ülést használni, amit az autó övével kötsz be. Ez kb 8-9 éves korig jó lesz a gyermeknek, nem kell cserélgetni. Egyébként ez kb egy ülésmagasító + egy rakás oldal és fejvédelem. Én is ezt ajánlom a sima ülésmagasító helyett. Pikk-pakk kiszedhető/betehető és egy esetleges balesetnél sokkal több esélye lesz a gyereknek.
Nekünk pl ilyen van.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz tomcsi23 #26736 üzenetére
A sima magasító az csak egy fenékalátét. Habszivacs szerű anyag, pl a bevonat. Tényleg nem csinál semmi mást, csak megemeli a gyereket hogy jó helyen legyen az öv a testén.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
tbs
addikt
-
Calogero
addikt
Perelhető a károkozó, hiába van kötelezője
[link] -
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MaciG
addikt
válasz AMD Power #26740 üzenetére
Én azért bele tennék egy olyasmi módosítást ,hogy a belső sávban legalább 120km/h-val kell menni (nyilván ha nincs egyéb akadálya)és akkor lehetne a max sebesség 150-160km/h is, ugyanis a mai modern autókkal már bőven lehet ennyivel biztonságosan menni, a régebbiek pedig azért bírják a 120-at, ha meg nem akkor külső sáv.
BANZAII
-
Kickass
őstag
kritikus helyeken maradna a szokaso tablas sebessegkorlatozo modszer, te melyik orszagban elsz?
egyebkent marhara nem lesz itt semmilyen erdemi sebessegnoveles (autopalya szinten, szemelyautokat erintoen szinte biztos vagyok bene), csak egy ismet hangzatos cim a tobb kattintasert
-
MaciG
addikt
Érdekes én már repesztettem úgy Szeged-Budapest között autópályán kis forgalomban, hogy 160km/h felett haladtunk kicsivel szinte végig, és mégsem sodródtunk le sehol az általad említett dőlés szögek miatt... Persze nyilván van olyan pálya szakasz amiben vannak élesebb kanyarok is ,de ott értelem szerűen maradna az eddig
BANZAII
-
zsid
senior tag
Én támogatnám a sebesség emelését, de oly módon:
-belsősáv min. 130km/h
-megemelt max sebesség ( mondjuk 160km/h) a kijelölt szakaszokon ( pl M3 Hatvan-kelet>Nyíregyháza dél között, vagy M5 Gyál-Röszke).
-a forgalmasabb Budapest közeli részeken 5:00-20:00 között fenntartanám a 130as korlátozást.( ott a belső sáv min.110km/h )
- a megengedett legkisebb sebességet ( sík terepen) megemelném 80km/h-ra
-szigorúan büntetném azt aki feltartja a forgalmat, legyen az a mama swifttel a belsőben 110-zel, vagy IFA a külsőben 65-70-nel. (akinek nem sietős , az húzzon le a pályáról)
-azt is rendesen megbüntetni, aki nem tartja a követési távolságotEgy két országban, ahol nehéz-tehergépjárműveknek megtiltották az előzést, hagytak olyan lehetőséget, hogy sárga villogós és a kísért "lassújárműveket" és túlméretes szerelvényeket megelőzheti a mögöttük haladó. Pl: ha útvonalengedéllyel felmegy az M3-ra egy 5 tengelyes 60 tonnás autódaru, aminek 65-70km a végsebessége, akkor azt előzhesse meg ( ha a forgalomi viszonyok lehetővé teszik) a közvetlen mögötte haladó, így egy ilyen jármű nem gyűjtene össze maga mögött napközben kilóméteres kamionsort.
<tRucKdriFteR>
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #26749 üzenetére
A legtöbben azért mennek annyival, mert fosnak a kameráktól, vagy mert 1-2 ember ennyivel megy és feltartja a többit. 2 éve nyáron egyik barátommal mentünk a Balaton felé, és ő minden felüljárónál visszalassított 120 alá kicsivel, én kérdezem, hogy miért, és a válasz az volt ,hogy a hidakról szoktak mérni. Mondom, hogy az okés, de 130km/h a limit, erre jön a válsz: jobb a békesség...
BANZAII