- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Kickass #24986 üzenetére
Nem jó a túl nagy kocsi, nem fértek el hárman egymás mellett az úton előzéskor....
Velem megtörtént, ha fél méterrel keskenyebb az út, vagy szélesebb a kocsi, nem fértünk volna el hárman az úton egymás mellett....
Természetesen a szemből érkező, előzött, rossz rágondolni, mi van, ha a fiam vezet az akkor friss jogosítványával...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
degu
senior tag
válasz Kickass #25122 üzenetére
En azt hiszem azert...mert kotelezo. /meg kenyelmetlen./
Ha megbuntetnek,aki bekoti,akkor sokan csakazertis bekotnek!
A masik resze azzal ervel,hogy ha tuz ut ki a kocsiba,nem tud gyorsan kimenekulni...
Jo par eve vezetek,de en speciel meg nem lattam /szerencsemre/ balesettol kigyulladt kocsit.
A latvanyos utkozik-robban meg csak az akciofilmekben van.
Ha meg muszaki oka van,az meg ritkabb /hacsak nem abszolut elhanyagolt allapotban van a kocsi./verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
SpeedR
őstag
válasz Kickass #25594 üzenetére
A helyzet az, hogy a jelenlegi átlag 10+ éves hazai autópark éppen az irreálisan magas adó miatt nem tud felfrissülni használt, de fiatal és jó állapotú autókkal. Nem, nem a füstokádó 20 éves dízel mercikre gondolok, mint potenciális lehetőség, hanem minimum euro3-as, modern autókra. Szerintem környezetvédelmi szempontból hatalmas öngól lenne, ha az emberek arra lennének ösztönözve, hogy csak új autókat vegyenek. A régit elhasználni még mindig sokkal környezetkímélőbb, mint helyette újat legyártani.
Mindenesetre érdekes a gondolatmenet, ami szerint azokkal fizettetnél többet, akiknek egyébként is kevesebb van, és csak használt autóra telik. Nem lenne túl igazságos. -
MaciG
addikt
válasz Kickass #25594 üzenetére
Sokaknak azért van régebbi autójuk, mert nincs pénzük újat venni (persze vannak akik direkt azért vesznek régi autót, mert azok tetszenek neki, de kivétel mindig van. Pl. én is szívesen hajtanék egy régebbi vérbeli Amcsi gépet, de annyi üzemanyag a világon nincs. ), és ha még többet is kéne fizetniük akkor még autójuk se lenne...
BANZAII
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Kickass #25872 üzenetére
Mióta tilos átmenni a sárgán?
Mert ilyen változás nincs....[link]
Eleve, honnan tudnád, hogy majd sárga lesz? Akkor minden lámpánál azonos ideig tartó zöldnek kellene lenni, figyeled a zöldre váltást, nyomod a stoppert, stb...?
Innen a jelzett okfejtést már eltávolították....
Természetesen a fékre kell lépnem, ha látom a sárga jelzést, de ha esélyem sincs látni? Tilos lesz egyedül autót vezetni? Kell egy mitfárer, aki a lámpát lesi, míg én az utat? Ha a lámpa alatt vagy, nem láthatod a jelzést, ha akkor vált sárgára, mikor alatta vagyok? Ha hozok bizonyítékot, több tanút, hogy a kocsim akkor máshol volt? Fotó nélkül eleve necces, hogy milyen jelzésen haladtam át, fehér Opel Astra-ból például van pár darab az országban....
A rendszámot, hogyan, mi alapján jegyzik meg? Tudtommal a piros után is eltelik valamelyes idő, a keresztező forgalom zöldjéig, állítsák be úgy a lámpákat, hogy ne legyen veszélyes a sárgánál áthaladni, vagy legyen kellő hosszúságú idő sárgánál a reagálásra....
Ahol van visszaszámoló, ott természetesen látod, hogy sárga jön, ott meg tudsz állni, de ahol nincs?[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Kickass #25874 üzenetére
Megfelelő szituációban természetesen elképzelhető a büntetés, amikor száz méterre vagy a lámpától látod, hogy vált és a gázra lépsz például, nyilván ez veszélyes, de alapvetően, ha megfelelő sebességgel mész és azzal át is tudsz haladni, nonszensz, hogy megbüntessenek....
Persze a média szokás szerint hisztériázik, felfúj, a rendőrség meg csak vigyázva reagálhat ilyenkor, hiszen "A kerékpárosok behajthatnak az egyirányú utcába szemből, ha azt tábla jelzi," mondatból is csak az első fele ment át köztudatba....., mivel anno is csak azt szajkózta a média, ahelyett, hogy "Ha tábla ezt külön jelzi, akkor, de csakis akkor megengedett a kerékpárosok behajtása, az egyirányú utcába szemből." mondatot terjesztették volna... Így is vannak okosok, akik még azt próbálják bemagyarázni, hogy ezt külön tábla nélkül is megtehetik a biciklisek...
Sok okosnak javasolnám a gyalogos közlekedést, tiltsunk ki mindenhonnan minden autót, géperejű járművet, lehetőleg a kórházak három kilométeres körzetéből is, majd kapjon az illető szívinfarktust és környezetbarát ökrös szekéren, esetleg riksán vigyék a kórházba a sok haragoszöldet.....
A KRESZ, mint szabályzat, azt a célt kell szolgálja, hogy minél kevesebb balesettel ússzuk meg a közlekedést, ehhez pedig nem a szabályok szigorítása az út, hanem a meglévő szabályok sokkal szigorúbb betartatása.... Mindenkivel, aki az úton közlekedik... Az egyenlők közötti egyenlőbbek az igazán veszélyesek, akármilyen indíttatásból gondolják is ezt magukról...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
amol
addikt
válasz Kickass #26001 üzenetére
Németországban nem két sávos a pálya, kisebb a sávok között a sebességkülönbség.
Nem mindenki való autóba de ezt már rögtön az elején ki kellene szűrni.Oda lehetne figyelni másokra is, az a baj hogy általánosan mindenkinek csak az ÉN számít, mindenki más akadály. Engem nem érdekel ha valaki üres pályán tolja 250-nel de vegyük már észre hogy nem vagyunk egyedül. És mindenkinek ugyanannyi joga van az úton lenni.
Leszámítva azokat az adócsalókat akik semmilyen közterhet nem viselnek itthon
És pont ezekkel van a legtöbb gond.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Kickass #26928 üzenetére
Mindenki gyorshajt, a fontos az, hogy tudod-e, meddig nyújtózkodhatsz. Pl vasárnap reggel Fehérváron mentem befelé, 60-as táblánál 80-hoz tapasztott mutatóval (74km/h tényleges) és elment mellettem viszonylag nagy sebességkülönbséggel egy 30as szőke. Na ő nem tudja, meddig nyújtózkodhat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nyogo83
senior tag
-
Khelben
nagyúr
válasz Kickass #26955 üzenetére
Az EU szabályozás szerint az új autókban már kötelező a motorindításra valamilyen lámpának (tompított vagy menetjelző) felkapcsolódnia.
Amúgy pár éve Ausztriában bevezették ideiglenesen egy évre a kötelező tompítottat, majd mivel nem csökkent a balesetek száma, ezért el is törölték.
[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz Kickass #26955 üzenetére
Érdekes,ehhez képest az osztrákok pár éve bevezették a nappali világítást lakott területen kívülre.
Egy év múlva megvizsgálták a helyzetet és azt találták,hogy semmi pozitív hozadéka nem volt,ezért megszüntették.
Akkor most kinek van igaza?szerk
Közben Khelben gyorsabb volt[ Szerkesztve ]
-
tbs
addikt
válasz Kickass #26966 üzenetére
Ma reggeli közlekedésben is tapasztaltam az autóstársak összes környezetre fittyet hányó magatartását. Nem is részletezem. Nők, ffiak, hivatásosok (3.5t+, busz), úrvezetők - mindenki képviseltette magát...
Ja, hab a tortán, hogy a 30 perces utat végig mobiltelefonáltam (kézben tartott eszközzel). S elmentem 3 rendőrautó mellett is. (Nem szokásom telefonálni vezetés közben, de ez most vis major volt.)
Ezért volt szokatlan, hogy még így is én voltam a legfigyelmesebb az Újpest-DélBuda útvonalon; nem akadályoztam senkit, nem felejtettem el irányjelzőt használni, figyeltem a bicajosokra (ilyenkor tekerni! Kemény dolog!) stb.
A legjobb hely az útvonalamon a pestről-budára irányban lévő árpádhídi felhajtó, ami relatívan rövid ideje lámpás: gyakorlatilag mindig van 1-2 géniusz az egyenesen haladók közül, aki képtelen észrevenni a piros lámpáját, és még kedvesen dudál is, ha megindulnak oldalról a zöldikék... Bahh.
Szép napot!
-
Jadro
veterán
válasz Kickass #27361 üzenetére
Mondjuk ha már a hátsó zárófényt használom, akkor valószínűleg azért, mert akkora a köd hogy indokolt. Ebben az esetben meg haladok ahogy tudok (tegyük fel 50-el) és güllesztem a szemem hogy lássak. Ilyenkor miért is zárkózna fel rám egy másik autó? Megelőzni nemigen tud, mert baromira nem látja hogy jönnek-e szembe. Lemarad a megfelelő követési távolságra és máris nem zavarja a lámpa. Azért eszembe jutott egy lehetséges szitu, többsávos út esetén haladhat gyorsabban. Ilyenkor oké, leveszem.
Most nem vettem ide azt az esetet, amikor lehet elég jól látni és feleslegesen világít az a fránya lámpa. Tegnap városon belül nulla ködben jött szembe a parasztja világító ködlámpával. Napok óta nincs a környéken már köd.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...