Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz tildy #1283 üzenetére

    ''autó esetén mondjuk lehetne olyan határt húzni, hogy friss jogsival mondjuk 110 LE-nél erősebb gépet nem vezethet, vagy ha mégis akar, akkor kötelezővé tenni 1 v 2 nap pályanapot valamelyik ringgen''

    Szerinted ennek lenne értelme? 1-2 nap mire elég? + ne a pályán legyen jó hanem a közutakon... autóban nem kell megtanulni kanyarodni (lassítás, kormány elfordítása... nem olyan nehéz az). 110LE pedig milyen határ lenne? Nekem csak 75 ló van az autóban mégis megy 180-at akkor miről beszélünk? + Hiába megy 180-at mégsem megyek annyival csak évente 1x (valóban, tavaly mentem nyáron 180-at üres főúton, + múlt hónapban üres főúton este 11-kor 175-öt, a motornak segített egy kicsit a 2,5 hónapos felújítás után egy kis hajtás). Szal ezt így nem lehet behatárolni... A gyorshajtás is olyan, hogy 40km/h is lehet gyorshajtás és az útviszonyoknak megfelelő és a 150km/h is ugyanakkor van amikor 30km/h is több mint a biztonságos és ugyanakkor 200 is lehet adott pillanatban, helyzetben még biztonságos utazótempó persze ettől függetlenül szabálytalan és mégis jobb lenne mellőzni szal csak azt akarom mondani, hogy ez az LE meghatározás nem túl jó megközelítése a dolognak... ha mindenki megtanulna rendesen vezetni, nem szabálytalankodna akkor nem kellene semmit sem korlátozni mint ahogy nincs is korlátozva.

    (szegény frissjogsis a ringen még rászokna az ideális ívre és alkalmazná közúton is... na az lenne csak szép bár van aki megteszi...)

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák