Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomazin

    veterán

    válasz SzGee #89190 üzenetére

    Szoval nem tudod. Nincs ezzel semmi problema, ismerem az ugyfelszolgalati bs szotarat. Ez az eloiras. Ami leforditva magyarra annyit jelent,h halvany lila fingom sincs, hogy ilyet lehet-e csinalni, nincs is kedvem utananezni, meg foglalkozni vele, igy azt mondom, hogy nem.
    De akkor hogy segitsunk is a kedves kerdezonek:
    Felhivod oket konferenciaban (kicsit trukkos lehet, mert van,h az ivr nem erzekeli konferenciaban a beutott gombokat, ilyenkor a menu kivalasztasa utan es az ugyintezo kapcsolasa elott kell megcsinalni a conf callt, ha van menuben azonositas, akkor meg azt is a konferencia elott), szepen bemutatkoztok mindketten, az ugyintezo esetleg meg kerdezget, illetve megkerdezi az ugyfelet,h hozzajarul-e ahhoz,h 3. fel reszt vegyen a beszelgetesben. Miutan ez megvolt, elmondod a hasfajast. Ha tovabbra is megy az ertetlenkedes, akkor az ugyfel felvetet egy panaszt telefonon keresztul(erre irasban kell valaszolniuk es NEM hajthatja el,h lehet panaszt tenni online meg levelben meg fustjelekkel, mert telefonon is es o igy fog tenni), amiben szepen leirja a hasfajasotokat, meg ha mar ilyen segitokesz volt, akkor ugyan azt is irjak mar meg,h miert is nem mentheti fel a banktitok alol a bankot az ugyfel egy beszelgetes erejeig.
    Egyetlen beszelgetesben sem jutottam el idaig (panaszig), pedig mar eleg sok mindent megoldottam igy nagymamammal, banknal IS. De EPnel is a felesegemmel beazonosit az üszis, en intezkedek. Szoval azert mert kifogott egy szerencsetlent, ne erositsuk ezt a teves infot itt, mert meg a kedvet is elvesszuk a topiclakoknak,h segitsenek masoknak.

Új hozzászólás Aktív témák