- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Mikrofon topic
- Autós kamerák
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phobion
őstag
' It’s true that Shepard was central to the initial story-line of the trilogy, but that circle was completed,... '
A mondat végével bizony lehetne vitatkozni.
Kíváncsian várom, de azért szomorú, hogy Shepard részéről ennyi volt.
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
oriic
HÁZIGAZDA
Nos akkor topic elmentve, jöhet ide 50k hozzászólás megjelenés előtt.
Live-Die-Respawn
-
WayneGace
őstag
Érdekes, hogy a képen nincs ember. Vajon megmerik lépni, hogy ne ember legyen a főhős, akit irányítunk?
Ha jobban megnézem egyik sem tűnik ismerősnek. Hm, talán más univerzumban fog játszódni?
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
tiv83us
veterán
Szerintem a kep csak a cikkszerzo altal krealt illusztracio akar lenni, en ugy kepzelem el, hogy elteroen az eddigi Shepard-centrikus story-vonaltol most tobb faj kozul valaszthatunk es az lehet a fohosunk. Azert nagy ervagas lenne a hon-szeretett asarikat, quarianokat, turianokat...stb csak ugy kidobni az ablakon es egy uj kornyezetbe helyezni az egesz univerzumot.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Tnil
tag
Üljenek csak rajta jó sokat, fejlesztgessék, legyen fasza kis játék !
Téma mentve.
-
Televan74
nagyúr
Ember és Asari. Ezt a két fajt tudom elképzelni, hogy játsszak velük.A többi nem érdekel.
Remélem a story vonal dominálni fog itt. Nem akarok céllövöldét. Arra ott az online mod.
Kíváncsi leszek arra hogy lesz e valami fő ellen. Vagy csak céltalanul rohangálhatunk körbe a galaxisba, kisebb küldetésekben részt venni.Kösz a topik nyitást. Kedvenc lett.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Tnil
tag
válasz BoneDragon #10 üzenetére
#10 Kétlem, hogy újra siettetnék a BioWare-t. Sokat kaptak a pofájukra az előző résszel kapcsolatban.
Amúgy szerintem ember lesz az egyetlen játszható faj a játékban, az adja meg a (majdnem) teljes azonosulás lehetőségét a karakterrel.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Tuti, hogy nem BW munka, mert Hudson olyan bizonyossággal jelentette ki, hogy az új rész nem a "4" nevet kapja, mint azt, hogy Shepard sztorija lezárul a 3-ban.
Mindenesetre az új Dragon Age-et megvárom még azzal, hogy várjam a több játszható fajt is. Úgy vagyok vele, hogy inkább legyen minőségien megoldva, konfliktus lehetőségekkel töltve egyetlen játszható faj, minthogy olyan gyakorlatilag tét nélküli legyen, mint mondjuk a SWTOR-ban. Márpedig faji alapon a 3 után tuti lesz erre lehetőség, hiszen minden faj hozott vitatható döntéseket egy-egy más fajra nézve.
Viszont amiben én reménykedem, hogy nem ugranak olyan hatalmasat az időben és az előzetes híresztelésekkel ellentétben nem kaszálnak minden, Shepard-el kapcsolatba került szereplőt. (Más szóval reménykedem, hogy nem a tata és kiskölyök idejébe ugrunk.)
Azt pedig minimumnak érezném, hogy Ranoch/Tessia/Palaven/Föld szerepeljen a helyszínek közt.
Tetszene az is, ha decentralizálttá válna a galaxis (azaz lennének következményei annak, hogy a nagy bölcs tanács nem volt hajlandó időben cselekedni) és ezzel a Citadel az első három résszel együtt leköszönne az állandó helyszínek közül.Jó lenne az is, ha a játék közepe felé olyan helyzetbe kerülnénk, hogy azon az erdős bolygón ragadunk, ahová a Normandy lezuhant és be kéne röffentenük és aztán annak is lennének következményei ha azzal megjelenünk civilizált régióban.
Röviden most ennyi jut eszembe.
-
Zoli133
őstag
"Normandy lezuhant és be kéne röffentenük" - Nekem felszállt (és a játokosok n százalékának is) a megmaradt legénységgel a Normandy, így nehéz lenne megtalálni.
Továbbra is túl különböző a végek a 3ban (Nagyon nem csak a színek voltak mások, szerintem), baromira érdekel mit fognak így kezdeni.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
WayneGace
őstag
Lehetne különböző fajú. Főleg, ha kis léptékű lesz a hősünk. Értem ezalatt azt, hogy most nem világmegmentő, hanem mondjuk egy "egyszerű" fejvadász vagy zsoldos. Lenne pl.: 3 választható faj és egy-két küldetés lenne fajhoz kötött. Csak az a baj, hogy például egy krogan teljesen más stílusban beszél, reagál, mint egy asari. És a Bioware nem fog annyi szöveget, dialógust és szinkront készíttetni. Emiatt és a könnyebb eladhatóság miatt szerintem is ember lesz a játszható egyedüli.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
Ryder62
őstag
"Azt pedig minimumnak érezném, hogy Ranoch/Tessia/Palaven/Föld szerepeljen a helyszínek közt."
Thessia-t jó lenne végre normális körülmények között látni, hangulatos helyszín lenne. Palavent meg jó lenne egyáltalán látni.
Földben csalódtam a legnagyobbat. A 3-ban mintha valami ősi városba mentünk volna vissza térben és időben. London hogy nézet már ki... azokkal az idióta piros telefon fülkéivel.."Citadel az első három résszel együtt leköszönne az állandó helyszínek közül."
Citadel már annyira eggyé nőt a ME-vel, hogy kár lenne búcsút inteni tőle. Viszont jó lenne ha ezúttal kicsit másképp látnánk. Mivel már úgy is a Föld körül kering, lehetne valami Alliance bázis belőle vagy a Föld előszobája. Vagy építés alatt álló Citadelt is kaphatnánk (ála Death Star II).
"Jó lenne az is, ha a játék közepe felé olyan helyzetbe kerülnénk, hogy azon az erdős bolygón ragadunk, ahová a Normandy lezuhant és be kéne röffentenük és aztán annak is lennének következményei ha azzal megjelenünk civilizált régióban."
??
EC dlc átírta a normandys jelenetet. -
Tnil
tag
A Normandyval kapcsolatban szerintem annyiban mind egyetértünk, hogy saját hajó nélkül nem Mass Effect a Mass Effect. Egy saját hajót szerintem elvár az ember, hogy meglegyen az igazi feeling.
-
leviske
veterán
(#14) Zoli133: Felszáll? Nem is emlékeztem, pedig megcsináltam mind az 5 (2 ponthatár alatti, 3 jóval ponthatár fölötti) befejezést és csak a lövöldözős maradt ki. Akkor elnézést. Nekem az utolsó emlékem arról mindig az, hogy kiszáll mindenki a hajóról.
(#16) Ryder62: Pont ezaz. Eggyénőtt a szériával, ahogy Shepard. Nagyon meg kéne kavarni a játék világát ahhoz, hogy ne hiányozzon azoknak, akik az első részekkel is tolták.
(#17) PhobioNN7: Mondjuk a Mass Effect 2 konténerházai után a 3-beli London, vagy akár San Francisco sokkal izgalmasabb volt.
-
Apollyon
Korrektor
Bár még a 3-at sem kezdtem el (csak a zenéket ), remélem hozza a 4 is a színvonalat Szerintem elég valószínű hogy esetlegesen több karakter közül lehet majd választani, vagy több részre lesz osztva a sztori több karakterrel mint mondjuk a GTA V-ben. Remélem nem..
Aminek még örülnék, hogy ha megint olyan ütős zenék lennének, mint a 2-ben voltak. Az elsőben is jó volt, de a 2. rész elektronikus-szimfónikus zenéi olyat ütöttek, hogy leraktam a hajam, a sondtrackeket már ronggyá hallgattam. A 3. részben viszont inkább összecsapottnak tűnik az egész...
A galaxis bejárhatósága saját hajóval viszont egyértelműen az egész játék base sztorija. Pont ez a húzója a ME szériának hogy van egy hajónk és arra megyünk amerre akarunk (nagyjából). A Normandy 1-2 meg amúgy sem volt annyira különleges, talán csak a rejtőzködő funkciója. Arra még kíváncsi lennék, hogy kiléphetnénk-e valaha a galaxisból.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
KubanitoS
veterán
Nem vagyok álszent, meg fogom venni az új játékot is, de ezzel a mondatoddal teljesen egyetértek.
Amúgy kíváncsi vagyok mit fognak kihozni az új részből.
szerk: A Földet én sem szeretném annyira viszontlátni, legalábbis a főszál részeként tutira nem. Szerintem kifejezetten illúzióromboló az egész. Ennek a játék nem a Földről kellene szólnia.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Apollyon
Korrektor
Igen, de az csak a végkifejlet szempontjából volt fontos. Anélkül is be lehetett járni a galaxist. Tehát nincs akadálya hogy akár egy kisebb cirkálóval mászkáljunk mindenfelé. Nekem ez kell, meg hogy e mellé legyen egy über-brutál mindfuck sztori
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
nanorambo
őstag
Jó lenne tudni, hogy most akkor "mikor" is fog játszódni.
-
Televan74
nagyúr
Én az első hivatalos bemutatóra leszek kíváncsi. Ha azt akarják hogy sikeres legyen nagyon oda kell tenniük magukat a fejlesztőknek.1-2-3 után nehéz lesz újat,valami nagy szabásút alkotni.
Vagy a játszható fajok nagy számából kiindulva, ilyen COD/BF stílusú singleplayer részt és multit tudok még elképzelni. Bár most játszom a Skyrim -al és ott sem nagy gond a történet szempontjából melyik fajt választod.Talán a Bioware -nek sem okoz ez gondot.De ez majd kiderül.[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
oriic
HÁZIGAZDA
Mondok jobbat. Mmo-t csinálnak belőle.
Live-Die-Respawn
-
leviske
veterán
(#24) nanorambo: Belép a képbe egy új, civilizált, fejlett faj és a reaperöknek is (akár roncs, akár élő formában) el kell tűnniük, hogy minimális esély legyen a 3 végeit összefűzni. Bár a szintézis még így is felvet rengeteg kérdést, hiszen onnantól nekem nem tűnik logikusnak kiirtani a régi szereplőgárdát, ellenben a destroy esetén minimum évtizedekkel tolódhat hátrébb annak a lehetősége, hogy ezt a lehetőséget maguktól válasszák.
(#25) PhobioNN7: Korábban már a BSN fórumokon volt róla szó, de el lett vetve (aminek én spec. örülök). Elmőzmény inkább jöjjön film formában.
(#26) Televan: Nem játszottam végig, szóval inkább csak kérdezek: Ugye a Skyrim-ben nem úgy lett megoldva a faji kérdés, hogy egész egyszerűen fel sem merül? Csak mert ennyire olcsó megoldással a BioWare egyszerűen nem élhet...
(#28) orichalcos: Nem tudom, hogy a SWTOR után mikor fog legközelebb a BioWare MMO projektet kapni. Tippem szerint soha.
-
Rossi
addikt
Nekem a kritikák ellenére nagyon tetszett a 3. rész, pedig jó sokáig vártam a megvételével (pár hónapja vittem csak végig).
Én nagyon várom a 4. részt, kíváncsi leszek mi alkotnak.
Bár szerintem pénz beszél, kutya ugat, nem hiszem most az EA behúzná fülét-farkát, de reménykedjünk.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
WayneGace
őstag
Én örülnék, ha kicsit több lenne az rpg elem. Pontok elosztása, több tulajdonság. Akár páncél testreszabása, fegyvereké. Meg örülnék ha döntéseinknek tényleg lenne súlya a későbbiekben is. Tehát ne az legyen, mint a trilógiában, hogy hiába kiirtottam a rachniokat, ők akkor is megjelennek. Ha megmentettem, akkor pont ugyanúgy történik minden egy rövid dialógust leszámítva.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
tiv83us
veterán
USA-ba el sem jutottunk, milyen San Francisco?
Vancuverben kezdtunk, Londonbn vegeztunk.
Nekem tokeletesen megfelelt a harc/RPG arany, foleg az 1-2-ben, a 3-ban a fetch kuldetesek mar nem igazan hoztak lazba, szondakat lovldozni, aztan visszarohangalni a Citadelre mindenfele szir-szarral.
De a hangulat, a zenevel egyutt a 3-ban volt a legjobb szvsz, az egy masik kerdes, hogy a hirtelen felbukkant Crucible kicsit lelankasztotta a ... lelkesedesemet
Meg Harbinger, a fo-Reaper 3 masodperces szereplese igen odabaszott a jateknak, azert ne vicceljunk mar...
A 4. reszben gondolom nem a galaxist fogjuk megmenteni, de a BW majd kitalal valami jot, en bizom bennuk, inkabb meg dolgozzanak rajta egy-masfel evet, meg ugysem akarok Xbox One-t venni azert 10-15 jatekert, ami kihasznalja (es nem is az en stilusom...).Always Outnumbered, Never Outgunned
-
oriic
HÁZIGAZDA
"Meg Harbinger, a fo-Reaper 3 masodperces szereplese igen odabaszott a jateknak, azert ne vicceljunk mar.."
Emlékszel? Korábban beszélgettünk róla, hogy nekem ez volt a legnagyobb érvégás. A trilógia legnagyobb főgenyája, aki minden részben elmondta a saját mondókáját, meg befenyített minket stb, itt kapott egy gyors snittet és kész... Ennyi... slussz passzz.
Live-Die-Respawn
-
tiv83us
veterán
válasz BoneDragon #37 üzenetére
Jah, valoszinu, de most hogy hijjam a topik nevet? "Az uj Mass Effect Trilogy kezdete"? Addig meg nincs hivatalos, megteszi ez
oric: Jah, nekem Harbinger volt a kedvenc Reaperem, azt hittem legalabb egy mondatot odalok, mieott learatja Hammer team-et, de leszallt, piff-paff, aztan leporolta a tenyereit es ellibegett a mekibe vacsizni.
It's not like Shepard and the Normandy was there or anything...[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
leviske
veterán
(#36) tiv83us: Sejtettem, hogy valami rosszul rémlik. Pedig basszus, még a Golden Gate is rémlik a játékból. Ideje lenne haladnom az újrajátszással.
Bár mondjuk én anno a 2-ben is azt hittem, hogy Sovereign tetemén mászkálunk, miközben elég világosan elmondják, hogy nem.
Amúgy önmagában egy utolsó monológnak Harbinger részéről én is örültem volna, csak nehéz elképzelni, hogy mit tudott volna mondani. Esetleg a Rannoch-os fejezetbe lehetett volna őt berakni.
(#31) orichalcos: Meg úgy alapból az, hogy single player RPG-kre szakosodtak és ez az MMO felemésztette a vezetőséget és rengeteg erőforrást elvitt a másik két címtől (DA2/ME3). Erre csak ráadás, hogy a KotOR-t, mint franchise-t sikerült vele kinyírni.
-
KubanitoS
veterán
Hmm ezt benéztem, de egy kicsit most meg is kavarodtam. Sovereign az első részben elpusztult miközben ki akarta nyitni a Citadelt. Harbinger akkor a második, illetve harmadik részben vette át Sovereign helyét "parancsnokként"?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Zoli133
őstag
válasz KubanitoS #45 üzenetére
Ha jól rémlik, végig Harbinger a parancsnkok, Sovereign maradt a glaxisban megfigyelőként, illetve tartalékosként ha bármi közbe jönne. Közbe is jött, mert a Keeperek nem végezték el a dolgukat és nem elpusztítani akarta a Citadelt hanem aktiváni, a többieknek átjárót biztosítva.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
tiv83us
veterán
Harbinger a legoregebb es legnagyobb Reaper a ME-ben, o vezeti a tamadast a Fold ellen. Kar, hogy csak egy zummogesre tellt tole a ME3-ban.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Always Outnumbered, Never Outgunned
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen