- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #69772 üzenetére
Nem. Kétféle érték van. Egyik a szűrő aktuális telítettsége, másik a korom mennyisége, ami már nem ég ki. Előbbi 20-30grammnál elkezd kiégni, utóbbi marad a 70g limitig, amikortól tisztítás vagy csere.
Ahhoz, hogy az új dpf is kibírjon 250k km-t, nem elég a dpf-et cserélni. Egr, béfecskendezők és a turbó cseréje is szükséges. Korommal azért telik meg 250k km alatt, mert a fent emített dolgok elkoptak.
[ Szerkesztve ]