- Projektor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
it A Google Nevadában lévő adatközpontjai geotermikus energiával működnek a jövőben, megállapodtak az NV Energyvel.
-
Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
gp Extraként ismét játszható a Rainbow Six: Siege és a The Division 2.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #69772 üzenetére
Nem. Kétféle érték van. Egyik a szűrő aktuális telítettsége, másik a korom mennyisége, ami már nem ég ki. Előbbi 20-30grammnál elkezd kiégni, utóbbi marad a 70g limitig, amikortól tisztítás vagy csere.
Ahhoz, hogy az új dpf is kibírjon 250k km-t, nem elég a dpf-et cserélni. Egr, béfecskendezők és a turbó cseréje is szükséges. Korommal azért telik meg 250k km alatt, mert a fent emített dolgok elkoptak.
[ Szerkesztve ]