- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mini-ITX
- GoPro Topic
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #39078 üzenetére
Hát érdemes azzal kezdeni és akkor nem esés-kelés lesz a pályán. Van egy két rossz beidegződés amit nem árt levetkőzni ha az úton akarsz maradni határhelyzetben.
Én ezzel (is) úgy voltam mint az automata váltóval. Amíg nem próbáltam feleslegesnek tartottam.Tomcsi: Ott minden megcsúszik (sín). Kormi is pedig azon nem sz@r gumi van (Conti PC5) meg Bubi is hiába a 4wd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz Declare #39078 üzenetére
A napokban volt erről egy poszt Totalcaron, hogy mennyire kopik egy autó a pályán.
Gumi, fékek, minden ami kopó alkatrész jobban kopik.Szerintem egy vezetési tréning többet ér, hiszen ott elmondják mit hogyan csinálj, a pályán egyedül nyílt napon meg inkább csak szórakozás.
-
zolynet
addikt
válasz Declare #39078 üzenetére
Mindkettőnek van értleme.
2011-óta pályázok egy civic vti-vel. Sosem voltam vezetéstechnikia trainingen, de gondoltam rá hogy jó lenne megtapasztalni egy olyat is.
Pályán ami borzasztóan tud fogyni a benzinnél is jobban az a gumi és a fék. Én általában úgy megyek ki hogy egy tartalék betét szett legyen nálam. Illetve úgy megyek hogy van egy bekoptatott fépbetét szett nálam és ha elfogy ami rajta van akkor csere. Semi slick gumikat használok (r888), amiket ott teszek fel,így azt csak ott gyalulom, a hétköznapi használatos toyo t1r-eket nem.
Anno paradákkal mentem ki, hatalmas élmény volt az is, de aztán nagyon gyorsan kellett valami olyan gumi ami nem taknyol el a 2. körben. Az elsők között volt a futómű amit cseréltem, na arra sem szabad sajnálni a pénzt ha az ember pályázni akar és én már akkor tudtam hogy azt akarok huzamosabban.
Kipróbálni gyári autóval is ki lehet a pályát, hogy mégis hogy megy, meg megrángatni, hogy jön ki kanyarból, stb, arra jó, de sokat körözni nem lesz megfelelő. (pl felforr a fékfolyadék, elfogy a betét, stb)
ATS-el is tervezem hogy majd kinézek egy-két karikára, csak hogy hogy megy.Slovakiaringen is voltam többször, nagyon jó pálya, illetve tavaly kijutotta a Nürburgringre is.
Ha valakit érdekel itt a beszámolója (képek, videó): kattLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VPN topic
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Peugeot, Citroën topik
- Formula-1
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest