- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
- Új taggal bővült a Cooler Master Hyper szériás CPU-hűtőinek családfája
- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Milyen monitort vegyek?
- Fujifilm X
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Veron #197532 üzenetére
1-2 karc nem számít. Én konkréten 8 km-t tudtam menni a kocsival sérülés mentesen. Már mint összesen volt a kocsiban 8 km (egy másik Skodás nekem jött hátulról). Így legalább könnyebben veszed az első együtt elszenvedett kavicsfelverődést.
A +2 év gari miatt ne legyél oda, a Skoda (is) annyira sóher a garit illetően, hogy miden miatt küzdeni kell velük és akkor talán nagy kegyesen megcsinálják ha gondod van.
Gyerek mellé a nagyobbat vedd és ezt platformtól függetlenül mondom.
#nincsbennetarcsi
-
Gombinyó
őstag
válasz Veron #197532 üzenetére
Fura, hogy neked ez jött le. Nekem pont, hogy az anyagok minősége érződik jobbnak a Toyotában, bár scalaban nem ültem, de az octavianál meg superb-nél jobbnak gondolom. Mindenhol puha, párnázott anyagok a műszerfalon, az ajtó kárpiton is puha, szövet könyöklő. Az más kérdés, hogy az illesztéseknél tud zörögni szarabb úton, de kétlem, hogy a scala vagy bármelyik kategória társa jobb lenne ilyen szempontból. Nálunk a kevesebbet futott superbek is zörögnek.
Nem tudom mentél-e velük, de motorikusan az 1.2T egy műszer, nem is érzed, hogy jár a motor egy piros lámpánál pl, nem egy liga az 1.0 TSI-vel.
Ülésben nem a legjobb szerintem se a corolla, ültem már kényelmesebb autóban (már az E210 sedan is érezhetően jobb, az más ülést kapott valamiért, mint a TS ugyanazon a felszereltségi szinten), de a skoda alap ülései is elég hurkák, sőt, szerintem rosszabbak.
Toyotánál a gyenge zajszigetelést tudnám felhozni hátrányként, de 150e ft-ból orvosolható, ha saját használatra veszi az ember. Én most se cserélném le scalara a corollát, pedig különösebben nem szeretem az autót, de a többi se jobb ebben az ár kategóriában.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs