- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- DUNE médialejátszók topicja
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAID
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz EQMontoya #33245 üzenetére
Akkor telefonálj oda nekik, hogy ennyi pénzért legyen biturbo. Melyik szimpla turbós autóban nincs turbólyuk?
Annyival ad többet, hogy cégeknél jobban preferálják a német márkákat. Itt nem kell keresni az észérveket, ez van és jónap. Én elhiszem, hogy úgymond jobb ár/érték arányú a madzag de az emberek fejében meg az él, hogy audi/bmw/mercedes = presztízs. Hány szegmensvezetőt láttál már mazda 6-ossal? A cégeknek jó lesz flottában 25%-os kedvezménnyel, így már mindjárt nem 17 misi hanem "csak" 12,75. Na meg lehúzhatjuk a bőrt is a listáról, cégautóban nem divat, felsőbb pozícióban meg nem a4-ben ül az aki.
Az a4 sosem volt prémium és nem is lesz.Redmi Note 7
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #33245 üzenetére
Mondjuk tavaly Winkli kipróbálta a villanyturbós Audikat [link], ott ő akkor azt nyilatkozta "Megvettem a villanyturbót, részemről gyárthatják."
Na ez még nem került bele az új Audikba, lehet valami gubanc van még velük. És ezek után sérelmezi a turbólyukat.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
trassher
addikt
válasz EQMontoya #33255 üzenetére
Szerintem leírtam mivel ad többet.
Annyival ad többet, hogy cégeknél jobban preferálják a német márkákat. Itt nem kell keresni az észérveket, ez van és jónap.
Ez egy kimondatlanul cégautónak szánt tütü itthon nálunk. Az meg, hogy egy típust a cégautó piac tart el itt nem mérvadó mivel Mo. sem mérvadó piac tekintetében.
Amit írsz, hogy nem nagyon lehet kiemelkedni a középkategóriából azzal teljesen egyetértek. 10-15 éve egy golf még golf volt. Érezni, tudni lehetett, hogy ez középkategória, ma meg már telepakolják amivel csak tudják.Redmi Note 7
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #33320 üzenetére
Ha az, ha nem nekem eddig bevált.
A V6 ötletét hamar el is vetettem. Mivel az 4 motion, így nehéz, annyival nem is megy jobban. Annak 7.2s a gyári adat 100ra. Most akinek komoly autója van az meg bőven 7 alatt tudja 6-6,5 alatt mondjuk. 5évre vetítve meg elég szép kis summa a +1-1,5l átlagfogyasztás többlet. ~ 250-300e. Ebből megvan a következő kintről behozott auto papírozása.Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #33347 üzenetére
Illetve zarojelben a margora megjegyeznem, hogy Nemetorszag, Csehorszag ban de szerintem Szlovakiaban is olcsobban lehet tankolni igy is, mint otthon
de szerintem most is el lehet sütni, amit sütögetnek folyamatosan...."ugyan maaar, hat csak 5-10 ft...ki fog beleroppanni 5-10 ft ba? ez semmi...." ez mindig bejön
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #33353 üzenetére
Ezért váltunk meg mi is a jó öreg Punyesztől most. Kezdett pénztemetővé válni. Egy év alatt 70k ráment, hogy mozgásban tudjon maradni (generátor, hűtőradi csere, fékek rendbetétele) de hamarosan egy bőven 100k-s tétellé hízott volna a mozgásban tartása (vezérlés csere, felfüggesztés rendbetétele, kormányösszekötő csere, szelepfedéltömítés csere, új gumik, új akksi) és akkor a szitává rohadt alvázról még nem is szóltam... Miközben kb 150-180k (volt) az autó piaci értéke. Ezt klasszik GTK.
#nincsbennetarcsi
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #33423 üzenetére
Ne is mond, régebben már linkeltem párszor a szakadt bordó kombi sierrát, ami melós autó 20 éve és néha kölcsön kérem. Na, azzal mentünk valamelyik nap alkatrészért és hiába nincs szétrohadva, meg gömbfejek, fékek is jók, de úgy himbilimbizik, meg a sok zörej, leszakadt kárpit darabok, a hatalmas zaj miatt, haverom rettegett, amikor 90-nel mentünk. Azt mondta most probáltak ki egy Rally2-es ladát Miskolc mellett, de abban nem félt ennyire 150-nél
-
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #33526 üzenetére
"Az éjszakai áram pl. azért olcsóbb, mert kevéssé egyenletes a feszültség, lehetnek benne ingadozások."
Nincs köztük közvetlen ok-okozati viszony, azért olcsóbb az éjszakai áram, hogy a csúcs- és a völgyidőszak terhelését közelíthessék egymáshoz azzal, hogy a felhasználók az olcsóbb időszakra allokálják a terhelésük egy részét. Azért kell pedig kiegyenlíteni, mert az erőművek nem kapcsolhatóak csak úgy ki-be, és nem szeretik a túltermelést (ami pedig okozhat ingadozásokat).
Az viszont tény, hogy az áram egyáltalán nem ugyanolyan mindenhol, nem tökéletes szinusz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #33526 üzenetére
what, no waaay, ilyeneket ne állítsunk kéremszépen
pont annyira egyenletes az áram frekvenciája/feszültsége éjszaka mint bármikor máskor. nincs más mögötte mint a kereslet-kínálat, éjjel a kutyának sem kell. holnapra pl. 40% különbség van a hajnali és a csúcsidőszaki árakban.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz EQMontoya #33603 üzenetére
jó kérdés, de ennek valószínűleg az áramkörök kialakításában és elszámolásában van szerepe. a hálózati feszültség és frekvencia biztosítására és ezek tűréshatáraira minden időpillanatban ugyanazok az szabályok vonatkoznak, mindegy, hogy nagyfesz. vagy elosztói hálózatról van szó. ettől függetlenül elképzelhető, hogy éjszaka kisebbek a frekvencialengések, mint nappal, nagy általánosságban, de ez más dolog és nem gyűrűzik tovább a villany árába. főleg, hogy maga az ár a termelőktől függ, míg a villany minőségi paraméterei meg a hálózatüzemeltetőktől.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #33617 üzenetére
Bosch S5-öt is rendesen lehúzta a boltos, pedig új fejlesztés. Ahogy az infókat összeszedtem, az Exide most az egyik legjobb. Ezt a Premium verziót kifejezetten olyan autókba szánták mint a mienk.
"EA 722 12V 72Ah/720EN Exide Premium típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között. Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz. Magasfokú és luxus felszereltségű (gyári alap + opcionális kiegészítő) gépjárművekhez. Mindennapi használatnál "indul és megáll" üzemmódban is. (+30%) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve. Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését. Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel. Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél. Eleget tesz az "Original Part Matching Quality" minősítésnek (eredeti beszállítói minőség)."
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #33640 üzenetére
Azért ésszel fogalmazzunk..
Hogy is jön ide, hogy én nézegetem az olajszintet vagy sem? Mi a franc köze van ennek ahhoz, hogy a szerelő, aki állítólagosan megnézte a kocsit azt se vette észre, hogy nincs semmi a nívópálcán?...
Egészen az ominózus autópályás vízfelforrásig meg nem volt semmi gond a kocsival, ezáltal addig nem "fosputtonyt" vezettem (ha már ilyen ékes tahó magyarsággal kell dísziteni a mondatot).Ergó sok értelme nem volt a hsz-ednek. (Most sem)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #33657 üzenetére
Kevered. Nem a keverékarányról beszélek ám.
A fekete füst az égéstérbe jutott elégett olaj. A kék füst az elégetlen olaj, pl szelepszár szimering hiba esetén.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz EQMontoya #33690 üzenetére
Attól nagyon messze van egy normálisabb 15W. (nem ilyen ósan-tuskó sz@rra gondoltam, hanem rendes minőségibb márkából)
Olvasd az egész hsz.-t, ne csak a "15W-40"-et ragadd ki belőle!
Mihelyst rendbe rakja a gépet, mehet bele a normális, hígabb olaj, de addig ugyanúgy megeszi majd a moci, mint eddig.
Vagy mi is lett az olajjal, hová tűnt ugye?
Ha nem motorkopás okozta az eltűnést, akkor persze tök mindegy milyet rak bele, valahol el fog folyni a sűrűbb is, ez esetben nyilván 10W legyen.
De amúgy meg... Önmagában, hogy sűrűbb ill. magasabb viszkozitású az olaj, még nem egyenlő azzal, hogy totál sz@r. És mint írtam, most nyáron, ideiglenesen.
Remélem az őszig azért csak megoldódik a problémája, mert ha jönnek a hidegebb idők, kénytelen lesz a hígabbat rakni, vagy tovább kopik az a szerencsétlen motor.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
válasz EQMontoya #33738 üzenetére
Kicsit olvasd meg amiket írtam. Nekem a hasmagasság nem opció, hanem kötöttség. így - ha szabad tisztelettel kérnem - maradjon meg nekem, hogy én mit milyen okból csinálok
Munez: mitől féltél?
focvis: oszt ha körülnézel sok van a piacon - sajnos nem ok nélkül - ami hobbiautónak megvehető ám
(#33739) Qtya123 : a sport módban elég jól megfekszi az utat ám
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #33741 üzenetére
Bárki aki egyik pillanatról a másikra átül 30 cm-rel alacsonyabbra megretten, szerintem. itt nem arról van szó, hogy hú de nagy, hanem hogy ha ráerőlködsz egy pukira, akkor a kidudorodó aranyered szikrát vet az aszfalton olyan alacsony Munez autója!A kép kicsit csal mert Teddy fel van emelve a legmagasabb állásába, de azért látható az avant negatív hasmagassága
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #33791 üzenetére
Nos igen, nagy csodák nincsenek, hazudnak mint a vízfolyás
0 to 100 kph: 9.2s (8.1 claimed)
9.2s az a valóságban .. sedánra valamiért jobbat mértek, mindegy kb. annyival megy szarabbul mint az E46, amennyivel nehezebb: [link]
Hurka mindkettő.
325i viszont már korrekt [link][ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz EQMontoya #33800 üzenetére
A 150-160@10 liter még szódával elmegy.
A 90-100@8,5-ön akadtam fenn; ez modern benyással nagyon max. 6 liter. Hasonló dinamikával rendelkező 1.4 TSI 100-110 között gurulva - becsszó'!- 5,5.@bitpork: ma már nyugiban vagyok de ha felmegy az agyvizem, akkor visszatérünk a V10-re. Tegnap este nézegettem őket, kb. 2,5 m.
@Qru: De a Subarud szívócső-befecskendezéses, nem? Mert elvileg csak a közvetlen-befecsis kormol.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #33834 üzenetére
Így van, pl kivételesen én is 155-re lőtt tempomattal jártam meg a Sukoró-Szekszárd táv M6-oson levő részét. És még így is 11 felett eszik kicsivel. Na jó, egy üres egyenes szakaszon megnéztem, hogy mennyinél nem megy tovább a mutató.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- DUNE médialejátszók topicja
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Nyárköszöntő hardverszemle
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen