Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #57195 üzenetére
És négy személyes only.
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz Snoop-y #57276 üzenetére
Igen, nekem is ezt tűnt fel. Az rendben, hogy egy egyszerű szívóbenzin Opel/Ford/Honda relatív alacsony fenntartású, a cikkben lévő merci meg dízel, de azért az éves 720k az szerintem is sok. Főleg, hogy nem mindig márkaszervizből szedte a cuccokat, hanem bontós alkatrészt sem vetette meg.
Energiafelhasználás-optimalizálási tanácsadás errefelé.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mint teljesen laikus; pedig "ránézésre" nem annyira szörnyű. Mondjuk néhány dolgot észrevettem, amit furcsálltam;
1. - 19. mp - Első tesztnél, mintha az utasoldali légzsák kicsit gyorsan leengedne, eléggé belemélyed az utas feje.
2. - 23. mp - Mi villan (robban) fel az utasoldalon? Elvileg a légzsák már kinyílt...
3. - 31. mp - Bal-hátul ülő bábú fejét kicsit lesúrolja a burkolat.
4. - 1. perc, 13. mp - Ha balról van "támadás", akkor a jobb oldali függönylégzsák miért durran el?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Basszus, mi a fene van manapság? Jövök le Egér útról az M1-M7 közös kivezető részére, a középső sávban meg ketten összekoccoltak. Természetesen erőteljes forgalomlassítás. Múlt héten izgisebb volt, akkor a gyorsítósávban volt 1 autómentő, 2 rendőrautó, talán egy mentő és 1-3 egyéb, ?törött? autó. Besorolni kb. a híd alatti részen (a gyorsítósáv többi része már foglalt volt) lehetett a 80-100 km/h sebességű "tömegbe" majdnem álló helyzetből. Mondjuk legalább kicsit indokoltan oda tudtam lépni. Budaörs után meg sikerült ma este kifogni egy egyes fókát. 80-al vágtázott benne két kislány !első!-hátsó világítás nélkül. Kaptak egy kis villogást hátulról, meg elölről is a ködzárófénnyel, persze semmit nem ért, végén meg még sajnáltam is az izzószálat pazarolni rájuk. És természetesen rendületlenül jöttek tovább így vele, ha jól láttam még a kivilágítatlan, Törökbálint utáni szakaszon is így haladtak. Ehhez képest a reggeli bemenetel fél hét előtt kifejezetten nyugtató hatású volt.
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap felmerült bennem egy kérdés. 7gen Accordot szerelték 2.0-ás és 2.4-es szívó benzines erőforrással is. A 2.0-ás változat esetén 5 sebességes a manuális váltó, a 2.4-esnél pedig 6 ganggal lehet gazdálkodni. Viszont, ha jól tudom, mindkettőnél 3000-3100-at forog a motor az utolsó fokozatban 130 km/h sebesség mellett. Ha az eddig leírtak helyesek, kérdezném, hogy mi által vezérelve kellett a 2.4-es motor mellé a 6 sebességes váltó, miközben utolsó fokozatban mindkettőnél ugyanakkora az áttétel, csak a 6-os esetén többet kell váltogatni (arról nem beszélve, hogy a 2.4-es erősebb/nyomatékosabb is, így végképp nem látom indokoltnak)?
-
BigBlackDog
veterán
válasz kovacsroli #58264 üzenetére
Hát, a manual nem sokat ír, elvileg csak fel kell másolni egy SD kártyára a térképeket. Ha jól sikerült kihámoznom, valami Kudos nevű csoda az alapja a térképeknek. A magyar térképre azt írja, hogy (még) nincs, a kelet EU térkép (amiben benne van Magyarország is) pedig itt érhető el. Gyárilag nem járt hozzá valami SD kártya, vagy térkép?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz kovacsroli #58268 üzenetére
Van magyar térkép, ahogy írtam is. Lényeg, hogy külön magyar térképet nem sikerült az oldalon találnom, elvileg előkészítés alatt van. Viszont a kelet EU térkép tartalmazza többek között a magyar területet is (és gondolom a full EU térképnek is a része Magyarország). Viszont nyelvként a magyart nem látom, mint támogatott (ha ez számít).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #58401 üzenetére
Xenon lámpára egyébként simán lehet cserélni a gyárit. Jól sejtem, hogy papírozni kéne?
Egyébként mennyivel lenne jobb? Szerintem nem éri meg a befektetést, a sima gyári is elég korrektül bevilágítja az utat már szerintem (a távolsági végkép). A fényerőtöbblet szerintem indokolatlan, esetleg a homogenitás, meg a színhőmérséklet miatt lehet jobb a xenon. (Bár, ha jól láttam, UFO-nál a xenon vetítőlencsés rendszerét is kb. egy hagyományos foncsorba tették bele.)
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #58417 üzenetére
Ő komplett szenyonos lámpatestről ír. (Létezett az UFO-ban gyári szenyon is.)
Most látom csak, hogy kornelka eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ha már témába jött a dolog... Elsősorban azoktól kérdezném, akiknek van tapasztalat; sima halogén, projektoros/vetítőlencsés halogén és xenon közül melyik az ami megéri? Civic halogénje (NBU) nem rossz, persze nem teljesen homogén, meg picit sárgás. MK4 Mondeo xenonját láttam már, igaz nem én vezettem. Halogén projektoros lámpával nincs tapasztalat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #58427 üzenetére
Pedig azt gondoltam volna, hogy azzal legalább homogénebb lesz a bevilágított terület...
Igen, B5.5 paszulyt láttam is ilyen csodával, de akkor inkább kerülöm ezentúl.Pl. egy ilyen Mazda 6 rosszabb lenne, mint a sima foncsoros változata?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Corsa E/D-t vezetett már valaki? 1.4T, 100 lovas motorral milyen? Vagy ne is gondolkozzak ilyenben?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #58561 üzenetére
Szerintem ez is piros, csak el van kefélve a fehéregyensúly.
Viszont a tegnapi nap után kijelentem, hogy az UFO Civic -legalábbis a saját példányomnál biztosan- ködfényszórója kb. szart sem ér. Ha jól tudom, akkor a ködfényszóró lényege, hogy a köd alatt átvilágítva nagyobb területet tudjon fénnyel beteríteni. Na most ebből annyit érzek, hogy a mellettem lévő dolgokat jobban megvilágítja. Nem egy helyen azért jó lett volna kicsit erősebb megvilágítás, mert a tompított fénye már kb. csak a ködpamacsokat világította, a távolságit felkapcsolva meg masszív tejtengerben találtam magam. Viszont hiába próbáltam a ködfényszóróval javítani a helyzeten, tényleg nem éreztem semmit sem a fényéből a kocsi előtt, csak kb. a kocsi orra melletti részek lettek világosabbak. Most nálam van valami gond, esetleg a fejemben nincs rend, vagy ez ilyen?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #58760 üzenetére
Nálunk ilyen van szolgálatban, egész jó. Mondjuk az aktuális listaáráért (jelenleg a premium nem kapható, csak a sima sárga) nem venném meg, annyit azért nem ér szvsz.
Kocsinál eddig csak felnitisztításra használtam, de ott eléggé f@sza. Vegyszer/segédanyag nélkül lehozza a trutyit (mondjuk a 8-10 éve nem tisztított felni belső felét érdemes előtt nagynyomásúval, vagy sima víz+kefe párossal előkészíteni). Most tavasszal tervezem, hogy az ajtók nyílásait -ahová a magasnyomású kézi mosó vízsugara már nem jut be- megcsinálom vele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #58765 üzenetére
"Érintés mentesen" is lehet használni. És kerékjáratokra nem túlzottan hasznos szerintem, mivel max. 10-15 cm távolságig van meg az ereje a gőzsugárnak. Mondjuk egy kefés fejjel sokkal hatékonyabb. Ennek ellenére kívülről én is nagynyomású+kézi samponos mosás, belülről kézi kendős ápolás híve vagyok, viszont a külső, ajtóknál lévő, nehezen hozzáférhető helyeknél jól jöhet szerintem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #58772 üzenetére
Jó kérdés, hogy arra milyen lenne, textilt még nem próbáltam tisztítani. Szerintem ilyen célra valami kárpittisztító gépet bérelnék (emlékeim szerint azok nem forró gőzzel tisztítanak és vissza is tudják szívni a vizet, nem áztatnak szét mindent).
A nagy érdeklődésből kifolyólag már felmerült, hogy talira elvinném, aztán ki lehetne próbálni (viszont konnektor hiánya miatt ez nem túlzottan esélyes).
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #58859 üzenetére
Igen, igen, ez szép és jó a leírtak alapján. Viszont kezdem fenntartásokkal kezelni ezeket a mért hangnyomásértékeket (a törésteszten is jó a sok csillag, csak felmerül bennem egy elgondolkodtató kérdés; valóságban történő találkozáskor egy háromcsillagos B5 Passatban vagy esetleg egy ötcsillagos MK5 Swiftben ülnék szívesebben?).
Ha belehallgatsz ebbe, vagy ebbe a videóba, akkor azért nem egyértelmű -számomra-, hogy csendes lenne annyira. Igen, függ erőteljesen a kamera mikrofonjától, kamera helyzetétől, tudom. De a motorhanghoz viszonyítva a kívülről beszűrődő (gördülési) zaj mértéke erőteljesen emlékeztet engem a Civic problémájára is. Itt egy másik videó, ugyanattól a feltöltőtől, esélyes, hogy ugyanazzal a kamerával (összehasonlításképpen egy általam is ismertebb típust szoktam keresni, ugyanattól a feltöltőtől).
Szóval én inkább, ha saját fülemre nem tudok hagyatkozni, nem tudom kipróbálni az adott típust, akkor egy-két POV videót is bevennék a tesztekben írt tapasztalatok/számok mellett.
Mondjuk eléggé gazdag az alap, Trend felszereltség is. A telefonkihangosító, sebességrögzítő (ez lenne a tempomat?), az automata fényszóró-ablaktörlő és az ülésfűtés is szokatlan, hogy alapból jár. Viszont azt nem értem, hogy az elektromosan állítható és fűthető tükrök miért nincsenek benne és a ködlámpát miért csak a legmagasabb felszereltségi szint tartalmazza?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #58866 üzenetére
Nem, nem azt írtam, hogy nem hiteles. Csak szerintem nem biztos, hogy gyakorlati felhasználás esetén is pont azt tapasztalod, mint amit a méréseken kapott számok mutatnak. Pl. a zaj kellemetlenségében azért az is erőteljesen befolyásoló tényező, hogy milyen frekvenciatartományokban jelentkezik.
(#58868) brumi1024: Igen, ezt akartam elmondani, csak konyhanyelven sikerült kinyögnöm.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #58949 üzenetére
Igen, most még így látod. De mikor betipog a hónapban a 10. blfsz ügyfél, hogy márpedig megkarcoltad a kocsiját/elloptad a kesztyűtartóból az iratait/megittad az esti tejét a csomagtartóból, akkor már eleged lesz mindenkiből. Nem csak olyan "hibátlan" emberek járkálnak odakünt, mint amilyenek itt a topikban mi vagyunk. Mondjuk, ha az ügyfélkörödet erősen szűrőd, akkor nem lehet nagy gond. Meg kérdés, hogy mi a cél; a minél nagyobb haszon, a minél több elégedett ügyfél, vagy, hogy jól érezd magad.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz korcsillio #58995 üzenetére
Csak egy kérdés; miért akarsz EU-s rendszámot? Szerintem eladásnál nem feltétlen lesz előny a rendszámváltás...
(#59013) Tsebacsi: Tegyél be néhány éjszakára valami zenét és normális hangerőn (tehát ne süketülj meg, ha felveszed) hagyjad szólni! Nem kell semmi extra. Bose-t még nem próbáltam hosszabb távon, de általában elég jókat olvastam a zajszűrő rendszeréről (inkább konstans zajok szűrése oldható meg hatékonyan, de a repülő pont ilyen).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- RAM topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Azonnali fotós kérdések órája
- Parfüm topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs