- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elemental #12601 üzenetére
Jogos, az enyémbe csak 120k lett volna de még annyit sem voltam hajlandó kiadni érte ugyanezért. Mondjuk az enyémben normálisan elfér a teló a pohártartóban, nem kell így mókolni.
mod:
bitpork: Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz feka007 #12619 üzenetére
Milyen tiszta a bmw légszűrője! Tuti nem rég volt cserélve.
mod:
tomcsi23: Jaja, képzelheted, hogy mehet...
peterkeT: Hát igen, azt a 3-asban is eltolták.
Ma elmentem megnézni a Mazzag cx3-at. Nem rossz de azért látszik, hogy a 2-esre épül, elég kicsi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #12625 üzenetére
Hát ez arra is van. Delegalább a motor rendbe van téve.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #12680 üzenetére
Relatíve közel volt a következő körforgó így hármas padlón mentem ki mögüle de meglepett, hogy jön velem... Húztam egy negyediket és 140-nél feladta de érted ha pl a Jazz-el vagyok akkor kénytelen lettem volna visszasorolni mögé.
Tök balesetveszélyes az ilyen. Idióták.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #12684 üzenetére
Másik kedvenc mikor megyek szépen 90-el, jön a csávó megelőz és beáll elém 85-ös tempóra.
mod:
roberto211: Ez azért bőven nem versenyautó. Haver is kérdezgette múltkor, hogy hú akkor ez brembó fékes, mondom nem nem ez polgári változat.
tomcsi23: Ezért szoktam országúton 3-asban előzni (meg azért mert amúgy nem gyorsul). Fordulaton ott már egész jó hangja van, kérdezd csak meg Mágust, ő megzavarta múltkor a járgányt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #12694 üzenetére
Az nem volt ráírva csak, hogy TDI de vmi combosabb, mert egy Tranyó volt. Azok üresen simán hozzák egy jobb autó gyorsulását.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #12697 üzenetére
Sose értettem az ilyennek mi az értelme.
tomcsi23: Onnan jó de lendületből azért már nem egy nagy etwas. Ott már csak hátrány az awd (plusz súly, plusz hajtási veszteség).
mod:
Declare: Huligán.
mod2:
Jorus: 3 év (nem rég emelték fel 2 évről).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hát azért ez nem egy erős vas, szedi a pacskert de nem az a fejet leszakító. Ez egy sima polgári szívó benyós verda. Állóhelyből szépen elindul (7,9s a 0-100) de lendületből nem alkot nagyot. Írtam már, hogy egyszer egy 1,6 VTi-vel akadtam össze a Hungárián. Ha nem álló helyből indultunk úgy odavert mint a...
Itt az egyik fórumtársunk vitt a WRX-ével egy kört (230 Le és 350 Nm gyárilag), na azzal kb egy napon se lehet említeni az enyémet.
Munez V6-ja brutálisat lép, az tuti okosítva van kizárt, hogy csak 150 ló lakjon benne...
mod:
rvilike: A katalógus adatok: 170 Le @6000 és 230 Nm @4000 és ehhez 1408 kg + az awd rendszer is levesz a nyúlmókucikból.
Padon nem volt, nem tudom mit mutatna valójában.
tomcsi23: Lehet róla szó...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12829 üzenetére
Óvatosba nyomd mert már a gyorshajtási büntit is kiküldik.
Amúgy itt nálunk ezért nem kap a külfdöldi mikulás csomagot, azokra élből kerékbilincset dobnak fel ami sokkal drágább mint egy sima parkolási bírság. És ugye mire kijönnek leszedni... ha éppen sietnél akkor az szivacs.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12856 üzenetére
Nem rég írták alá az államközi megállapodást, GB, GER, A és talán a HR is benne van.
Főútvonalon lehet előzni kereszteződésben is itthon.
mod:
Tegnap vezettem egy E46 330 Ci-t. Gyerekek... Imádom Bubu-t de ezért egy pillanatra elgondolkoztam a cserén...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #12859 üzenetére
Egy pici volt benne...
Kb beszartam még órákkal később is bugyogott ki a zadrenalin a fülemből.. Közben a tulaj meg már szinte üvöltött h ne bánjak olyan finoman a gázzal nyomjam neki. Mondtam, hogy én nem tudok vezetni félek a hátsókerekes autóktól.
mod:
tomcsi23: Jaja, azt hiszem akkor szedné a lábát. Bubu-ban azt szeretem, hogy tök hülyebiztos és annyira semlegesen kanyarodik. Bőven többet tud az a technika mint amit én ki tudok/merek hozni belőle. És így van ez rendjén, nem vagyok én Sumákker.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12863 üzenetére
hát de tényelg nem olyan drágák ezek a verdák. Nyilván a fenttartás a költséges. Eleve a benzin amit megeszik meg az alkatrészek se olcsók sztem...
Munez: Dobd már át priviben a számod küldök Viberen pár képet, Bitporkot már megsoroztam vele.
roberto211: Teljesen más mint bármi amit eddig vezettem. Pedig az S60 is bejött nagyon meg az A6 is de ez... ez vmi más. "Ez üt mint a buszkerék!" ahogy haver mondaná...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12867 üzenetére
Sor6 a legjobb motor amit a bmw gyártott eddig. Ha vennék csak azt vennék. Anno majdnem el is csábultam egy 328i-re egyedül azért nem vágtam bele mert az automata volt.
De egy 330i-vel nem jársz el 10 liter alatt sehol, viszont ha annyi benzinre futja akkor már inkább WRX-et vennék.
Meg ugye tudjuk mik a finom motorok, ha más nem abból, hogy ugye mely motorokba nem kell kiegyensúlyozó tengely? Sor 6, V 12 és a boxerek. Tehát ezekből illik választani.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz raczger #12869 üzenetére
Az 7,5-es országúti fogyi elég hihetetlen és a tulaj is azt mondta, hogy 10 liter alá vinni művészet.
mod:
aero: Azzal már szépen lehet büntetni. Nekem ilyen volt mikor beültem a chippelt Paszujba. Egyszerűen nem lehet vele lassan menni. Picit megpöccinted a gázt és ott van 350Nm 1750-től... Kb fizikai képtelenség lassan menni vele. Néha megijeszt mikor a Bubu-ból ülök át, ott azért taposni kell hogy legyen vmi ezen meg kb csak hozzáérek a pedálhoz és már megindul mint az állat. Mondjuk cserébe felül nem mutat semmit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #12885 üzenetére
Bejáratáskor több fémszemcse kerül a olajba mert még elég "érdes" a felület, be kell kopnia. Ezért érdemes az első olajcserét 5k km-ernél megejteni (nekem pl 5k km vagy fél évet ír a gépkönyv) főleg, ha kicsi az olajtölteted. Nyilván ez ccm-hez arányosan kell nézni.
Haver 2400ccm-es verdájában 7,2 liter az olajtöltet az enyém picit nagyobb ccm-es és csak 4,5l olaj van benne. Ennek (is) nyilván van előnye meg hátránya de ezzel már nem fárasztalak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #12908 üzenetére
Pont erre gondoltam az előnynél. Főleg benyósnál hamar, mert ugye sokkal nagyobb veszteséghővel dolgozik mint egy gázolajos. Ráadásul nekem a leömlőm meg a kipuff első része is körbe van szigetelve, hogy minél gyorsabban elérje az üzemi hőfokot. Mágus volt pont aki megjegyezte, hogy hogy pattog a kipuff, mondom, hát igen a szigetelés a hőtágulás miatt pattog szépen ha megküldöd.
mod:
Amúgy nekem is 4,5 liter a száraz töltet, cserekor meg 4,3 jön le kb.
Munez: Jó de a tiédben 6 henger van nem ilyen 4 hengeres varrógép motor mint az enyémben. Plusz a turbódnak sincs külön olajköre...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Szépen összecsukta ezt a Kuvikot: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #13035 üzenetére
Nekem csak a Jazz-ben van, kéne vennem egyet a nagyvasba is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zoli1222 #13078 üzenetére
Accord az a legkevéséb problémás dízel motoros a 3 közül. Az i-CDTi az nagyon pöpec motor.
mod:
aram01: mondd meg neki, hogy nem volt hibás menjen be a biztosítójához ahol a kgfb-je van és vonja vissza az elismerést. Sima követési távolság be nem tartása, nem a csaj hibázott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #13124 üzenetére
"Előzte a csávót beért elé és nyomott egy satut, as kutya miatt. Az öreg hogy elkerülje az ütközést elrántotta a kormányt és meggyalulta a szekér jobb oldalát egy fán.Hibás volt mert a fékezéssel balesetet okozott, még ha ezzel megmentett egy állatot, akkor is."
Befejezte az előzést onnatól meg köv. táv be nem tartása a Papa részéről. Ilyenkor amúgy is legrosszabb ha elrántod a kormányt mert egy oszlop/fa sokkal durvább kárt okoz mintha megtolja a csajt hátulról (nem, nem úgy ).
Integra se halt volna meg ha nem egy fát kap el, hanem a betonkorlát fogja meg vagy egy acélkorlát.
tresh: Van ismerős aki dízel adagolók és porlasztók felújításával foglalkozik (név, cím a szerkesztőségben) vele dumáltam múltkor és mondta, hogy Honda i-cdti-ből látta a legkevesebb elromlott példányt. És azért már 20 éve a pályán van tehát nem éppen ma kezdte az ipart.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #13127 üzenetére
Hát azért elég jó minatvételezéssel melózik, sokan járnak hozzá és ha ennyi idő alatt kevés jutott el hozzá az már rosszat nem jelent.
BTW: Drágul a 95-ös, a dízel ára nem változik.[link]
mod:
Rivaul: Az Astrámat anno én is törtem meg így. Mondtam, hogy elsimerem de a csóka ragaszkodott, hogy rendőrt hívjunk így nem csak a lökösöm árát buktam hanem még a rendőr is megvágott köv. táv. be nem tartása miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #13130 üzenetére
Sajnos pedig így van. Anno a biztosítónál mikor ott melóztam tudod hány ügyfél őrjöngött emiatt? És végülis érthető módon... de a szabály az szabály.
Egy kivétel van, ha van rá tanúd, hogy bevágott eléd vagy a sérülésekből ez megállapítható (pl a lökösöd oldala is sérült). Mert ugye szabály szerint akkor fejezheted be az előzést amikor az előzött autó eleje feltűnik a középső visszapillantódban. De azt tanú vagy a megfelelően árulkodó sérülés nélkül megállpítani kb lehetetlen vállalkozás.
Ezért mondom, ha bevág eléd ne rántsd el a kormányt mert akkor soha nem bizonyítod be tanu(k) nélkül hogy tényelg bevágott eléd.
mod:
mycso: kanyarodás veszélyes, a balkanyar előzés volt az egyik leggyakoribb káresetünk. Én is lekaszáltam egy bringást majdnem minap. Index ki jobbra kanyarodnék be erre kb 2 centire a kocsi orrától száguld el a bringás. Eleve jobbról nem előzünk... de könyörgöm még indexeltem is, azon mit nem lát?! Senki nem volt mögöttem aki kitakarta volna az indexem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #13184 üzenetére
Pályán lehúzott ablakkal ráadásul a légellenállásod is nagyon nagy lesz, a fogyit láthatóan megdobja.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #13193 üzenetére
Pedig a őszi-téli párás időben is nagy segítség a klíma...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rover45 #13222 üzenetére
Ha van casco-d akkor nem kell (ettől még magadra köthetsz baleset-poggyász biztit). Cascora még a hazatrélerezést is kifizeti a bizti ha úgy adódna.
mod:
DeF: Én Sanyikát cipeltem magammal (mit szídott, hogy miért egy japó fosch, és miért nem egy rendes BMW-t veszek ), volt amelyiknél már 5 méterről mondta, hogy fújva volt én még 1 méterről se láttam amit kellett volna. De hát ő a szaki...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mini-ITX
- Mikrotik routerek
- Óvodások homokozója
- Xbox tulajok OFF topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen