Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
Computex 2024: MI lázban égnek az MSI noteszgépei is
ph A Stealth, Summit, Prestige, illetőleg Modern szériák kínálata szépen kibővült, és az Intel Core Ultrán felül egyes SKU-k AMD Ryzen AI 300 CPU-kkal jönnek.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz CactuS #198788 üzenetére
Én drukkolok nekik!
BigBlackDog: Jaja, itthon szerintem is jellemzőbb a céges vásárlás. De azt nem gondolnám, h az átállással tovább fog csökkenni a magánszemély vásárlók aránya. Egyébként szerintem 4-5 év múlva már nem lesz lényeges különbség egy belső égésű és egy elektromos motorral szerelt új autó ára között - szval emiatt nem gondolnám, h kevesebb magánszemély akar majd új autót venni. A hazai töltő infrastruktúra fejlesztése kulcsfontosságú lesz ebben a kérdésben. És egyelőre én is úgy látom, h ez komolyan lassítja majd itthon az átállás folyamatát.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #198794 üzenetére
Ez sajnos nincs kizárva.
Még az előzőhöz: Egyébként én úgy készülök, h akkor fogok végleg elektromos autóra váltani ha megoldják a gyártók, h egy "kúton" 5 perc alatt belepumpáljak az autómba 3-400 kilométerre elég naftát. Ha ez magvalósul, akkor már nem is lesz szükség olyan sok töltőhelyre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #198800 üzenetére
Nem ismerem ezeket a számokat, csak azt látom a tesztekben, h egyre nagyobb hatótávúak az elektromos autók, és egyre rövidebb a töltési idejük. Legutóbb a Kia EV6-ról olvastam, h ~30 perc alatt tölthető 10-ről 80%-ra. Ez mondjuk még messze van attól amit én szeretnék, de a fejlődés viszonylag gyorsnak tűnik. Ettől persze lehet, h az 5 perces töltési idő csak egy álom marad.
Szerk.: Meg is van, rosszul emlékeztem: "A 800 V-os akkumulátor-rendszer villámgyors töltést tesz lehetővé, 10%-os töltöttséggel érkezve a töltőállomásra akár csupán 18 perc alatt is elérhetjük a 80%-ot. Ez azt jelenti, hogy 4,5 perc alatt 100 kilométert tölthetünk vissza az aksiba (77,4 kWh-s és hátsókerék-hajtású típus esetén). "
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #198804 üzenetére
De én nem a kúton töltött időről, hanem a töltési időről írtam! Ez most a jelenlegi autóm alig 40 literes tankjánál kevesebb mint 3 perc.
Qru: Persze, de ezen a téren is jelentős javulás várható szerintem.
rbalint88: Igen, a napelemes otthoni töltés nekem is egyre vonzóbbnak tűnik.
CactuS: Nálam is hasonló a helyzet, de nem igazán szeretnék évente pár alkalommal sem ilyen kompromisszumot kötni.
Az egy nagyon jó kérdés, hogy a jövőben hogy fognak működni a hagyományos márkaképviseletek!?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #198972 üzenetére
A Totalcar rendszerét nem ismerem, én a CarVertical-t használom. Nekem bevált, nemrég megmentett egy méretes bukótól. Ebben az esetben képek is voltak a sérülésekről, pedig elvileg biztosítózva sem volt az autó. Én mindig dupla jelentést veszek tőlük, így kb 3k forintba kerül egy autó lekérdezése.
dj79: Én csípem a Kopaszt, de szerintem egy kicsit túltolja a CV "utálatot".
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ezt passzolom. Nem tudom, hogy hogy működik a rendszerük!? Én nem szoktam előzetes jelentést kérni tőlük, azonnal az "élesre" megyek. Nekem megéri azt a 3 ezret, még ha benne van az is, h fals eredményt kapok. Nyilván tudni kell helyén kezelni az ilyen jelentéseket.
Qru: Legközelebb megnézem ezeket is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Nem is tudtam, h jövőre a WRC-k is plug-in hajtást kapnak: Így szól az első hibrid WRC (TC)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #199047 üzenetére
Mondjuk a "betörés" egész jól sikerült nekik. Ez is mai cikk: Ezek a világ legnépszerűbb villanyautói
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199049 üzenetére
Igen ez igaz, de ennek ellenére engem nagyon meglep, h még 2021-ben is ilyen szinten zsebre tudják tenni a versenytársaikat. Én például (szerintem tipikus európai vásárlóként) szinte biztos, h nem a Teslát választanám. Mondjuk lehet, h Európában közel sincs ekkora előnyük - ezt nem tudom.
#199052: "...vagy nem okoznak álmatlan éjjelt pár lépések" - jaja, a lehetőségek szinte korlátlanok ha elég bevállalós vagy. Én a magam részéről jobban szeretem a nyugodt alvást.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199062 üzenetére
Pont ma reggel olvastam a HVG-n, h beárazták itthon az Ioniq 5-öt. Eddig nem sokat tudtam erről a modellről, kerestem is gyorsan egy YT tesztet, és arra a következtetésre jutottam, h valószínűleg ezt választanám ha most "olcsó" elemes autót szeretnék venni. Pár éve még ódzkodtam a koreai autóktól, de mióta fateromnak Ceed-je van, sokkal jobb véleménnyel vagyok róluk. Még mindig lenne egyfajta kockázata annak, h magamnak ilyen (koreai) autót vegyek, de van rá esély, h meg tudnék barátkozni vele. Egy Teslával ezzel szemben a belső tér minősége miatt szinte biztosan nem tudnék. Szval hiába a technikai "fölény", nekem túl amerikai az az autó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199086 üzenetére
PH találkozóra szerintem én is elmennék. Engem kimondottan érdekelne az autód, élőben még nem volt szerencsém a Model 3-hoz.
V8-ról jut eszembe: mostanra sikerült teljesen rákattannom az R230-as SL500-as Mercikre (2001-2007). Annak ellenére, h 20 éves formáról beszélünk, szerintem elképesztően jól néz ki még mai szemmel is. Most úgy gondolom, h ez az forma már egy örök klasszikus marad. Jó az áruk is, és szerintem innen már csak nőni fog. Mint korábban írtam hobbiautónak (és befektetésnek) venném és legalább 20 évig megtartanám. 100.000 km alatt, sérülésmentesen már találtam is pár ígéretes darabot a mobilén. Évente kb 1000 kilométert mennék vele és folyamatosan "csinosítgatnám", h full gyári állapotba hozzam. Még a hobbiautó keresés elején járok de lehet, h máris megtaláltam az új szerelmemet.
Qru: A "gagyi" négyhengeres BMW motorhang nekem sem fog hiányozni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199102 üzenetére
A belseje határeset már, ott azért jobban látszanak az eltelt évtizedek. De legalább anyagminőségben rendben van... ezen mondjuk nem csodálkozom tudván, h mennyibe került egy ilyen autó új korában.
bandus: GLK mint hobbiautó és jó befektetés egyben? Furcsa választás, de akár működhet is. Igazából bármilyen sérülésmentes, keveset futott használt autóval működhet ez a sztori.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #199196 üzenetére
"...a kihúzhatós támasz halottnak a csók" - nem az ha állítható az ülőlap dőlésszöge! Én 194 cm magas vagyok és ezzel a funkcióval be tudom úgy állítani az ülést (full felemelve az ülőlap elejét), h a combtámasz érjen is valamit. Az ülésekről általában: én nagyon érzékeny vagyok erre, és soha nem tudom előre, h vajon az új autóm üléseivel mekkora szerencsém lesz. Kicsit olyan ez mint a lottó. Az eddigi legjobb ülés számomra egy közepesen felszerelt A3-ban volt. Sima (nem sport) ülés deréktámasszal, Miskolcon beültem kicsit sajgó derékkal és mire Amszterdamba értem teljesen elmúlt minden panaszom. Az utóbbi időben a legkényelmetlenebb ülés amiben ültem egy négyes BMW kabrióban volt, pedig az a legfullosabb ülés volt amit ahhoz az autóhoz rendelni lehetett. Nekem szűk volt. Az előző Audimban RS ülések voltak masszás funkcióval, de abban is voltak panaszaim 2-3 óra után. A jelenlegi alap M-es BMW ülésekkel egyelőre meg vagyok elégedve - aminek nem kicsit örülök egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #199204 üzenetére
Pedig tök egyszerűen (és minimál költséggel) megvalósítható funkció. Faterom 2006-os H Astrájában is benne volt, pedig csak Enjoy felszereltségű volt az autó, full manuális ülésekkel. Érdekes módon abban sem fájt soha semmim - mondjuk hosszú távokat ritkán mentem vele. Nem értem, h a gyártók miért hagyják ki ezt a legtöbb autójukból?!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #199249 üzenetére
Szerintem tudnia kell! Hátha: How to Park with VW's Mirror-Down Function
Szerk.: Nincs meg az autódhoz a felhasználói kézikönyv?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Mai Akrapovic hangpornó. Ez nem tilt le 4000-nél. A telefonos videó sajnos nem adja vissza, h mennyire brutálisan szól, de azért így sem rossz. Haverom autója, gyűjtői darab, fent van a Hahun - ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz K Norbi #199315 üzenetére
Jaja, komoly technika.
3L1T3: A méretei miatt szerintem az M2 nem az egyik, hanem a legtökéletesebb M-es BMW! Bár nekem kicsi lenne, ezért jobban szeretem a hármas méretű autókat.
fant0mi: Én a 18-as és a 19-es között alig érzek különbséget. Optikailag viszont nagyon nem mindegy.
Szerk.: Most látom a képeket... nagyon szép! Én a helyedben megvenném rá a téligumit is!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mindenki kétségbeesetten kongatja a vészharangot: a globális chiphiány hatalmas károkat okozhat az autóiparban - jól összefoglalja a kialakult helyzetet. Durva, h például egy GLE Mercire már több mint 10 hónapot kell várni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #199455 üzenetére
A három modell közül szerintem is ez a legszebb, nekem is tetszik! Annak ellenére, h amúgy nem vagyok oda ezért a kategóriáért. Bár valamelyik nap azon kaptam magam, h már a harmadik Mustang Mach-E tesztvideót nézem, és az is tetszik. Pedig minden kritériumnak megfelel, ami miatt "utálnom" kéne azt az autót: full villany, SUV és ráadásul "amerikai". Őrület!
bandus: Ez áprilisi rendelés, jövő februári átadás. Mondtam is havernak, h én addigra százszor meggondolnám magam. Plusz akkora már nagyon aktuális lesz a facelifit is. Nincs ez így jól...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Itt a világító féknyereg, amelynek a színét a telefonnal állíthatjuk
Ez annyira kellett! Már látom lelki szemeim előtt, ahogy 3 év múlva felnyitom a félig plexi motorháztetőt és kisüti a szememet a sok RGB-s alkatrész.
kisza25: Nekem úgy rémlik, h a Kiában minden újraindításkor visszakapcsol a sávtartó asszisztens.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #199510 üzenetére
Az a baj, h nem emlékszem már pontosan de azt tudom, h szívtam vele egyszer. Aztán végül is úgy is maradt, és időközben fater hozzászokott. Én mondjuk nagyon örülök neki, h használja, mert így nyugodtabb vagyok (74 éves az öregem). Ugyanez az autonóm vészfékezés is - anélkül már nem szívesen vennék nekik autót.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Szada85 #199518 üzenetére
Hja, a gyártók eléggé rákaptak erre. Mondjuk a legtöbb esetben legalább megmaradnak a jó ízlés határain belül.
Snoop-y: Én dettó. Az első két alkalommal azt hittem, h beletolattam valamibe. Már épp kezdtem fejben számolgatni, h mennyibe fog fájni amire rájöttem, h ezt az autó magától csinálta. Satu azonnal, nem finomkodik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az autózás csúcsa - Mercedes S-osztály Totalcar teszt - az elején kicsit "megijedtem", h az új srác fogja tesztelni, de szerencsére ezt Antira bízták.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz grizlisandor #199880 üzenetére
Jaja, lesz bőven lehetőség... Én amúgy örülök neki, várom már.
Magnum_: Még nem unom.
Tsebacsi: A területalapú nekem is bejönne, hadd lássa mindenki, h borsodi vagyok!
Snoop-y : Hozza-e a gyárit? Szerintem biztos, h jobb attól.
aero: Az ACC-val nekem is adódtak gondjaim az Audinál. Tízből egyszer belevezette volna magát az álló kocsisorba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #199999 üzenetére
"De például egy tetves tolatókamera még mindig extra" - ez számomra is hihetetlen. Az Audinál dettó. Egy S5 Coupé 24.6 milliós alapárába sem fér bele a tolatókamera! Már rég kötelezővé kellett volna tenni az EU-n belül.
Tsebacsi: nem mindenhol ilyen gáz a helyzet. Miskolcon ingyen töltöm az autómat (napi szinten), és még így sem kellett soha várnom a töltőre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #200003 üzenetére
Az eddigi legviccesebb "hiányosság" amivel valaha találkoztam szerintem ez volt:
Havernak kerestem pár éve X4-es BMW-t, rengeteg ilyet láttam. Alig több mint 5 éves autó! Hihetetlen, h a BMW legyártotta multikormány nélkül. OK, azt hagyjuk is, h valaki megvette így... Azért nem egy olcsó autóról van szó (márkán belül sem).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #200225 üzenetére
"...ez egy nagy bálna már" - annak minden előnyével. És ettől nem lesz kevésbé "menő". Az egyik kicsit sportosabb, a másik kicsit kényelmesebb, de igazából mindkettő klasszikus BMW. Tudod, h én is majdnem ötöst vettem.
De ha már megemlítetted ezt a jelzőt: én az összes érdeklődő ismerősömnek azt hoztam fel egyetlen negatívumként a váltással kapcsolatban, h ez a BMW fele olyan menő sincs mint az Audim volt. *Szerk.: OK, az autó hangján kívül! De ezt (ezeket) simán el tudom engedni, mivel sok minden mással kárpótolva érzem magam. Szval élvezd csak ezt a nagy bálnát![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #200375 üzenetére
Szerintem nem olyan gáz. Nézd meg az autóik árazását! Plusz ők alapból 7 év garit adnak - ez nem kis költség nekik. Szerintem inkább ezt adják mint a hosszabb assistance szolgáltatást. A BMW például ezzel szemben Magyarországon még mindig 2 év garival árulja az autóit. Na ez már szerintem is gáz...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #200378 üzenetére
4 év assistance alapból jár hozzá? Az nagyon korrekt.
" Én sem mernék többet vallani rá." - Én megfontolnám a helyükben, h korlátozzam a 2 évet 50k kilométerig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen