- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Qtya123 #115594 üzenetére
Mozdulhat, de nem fogsz örülni az okának.
Csak akkor csinál ilyet kanyarban, ha lóg a kerékcsapágy. Mérted mennyit üt a kerékagy[link]? Na ezért nem szeretem, ha szakértelem nélkül akarnak féket javítani. Cseréljenek az emberek ablakemelő szerkezetet, meg izzókat, lámpákat, ajtókat.... de a fék az olyan, amit rendesen kell megcsinálni.
Csinálj egy videót a felemelt és megforgatott kerékről, hogy milyen hangot ad.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz
Qtya123 #115617 üzenetére
Nálam a kézifék pofa egyik rögzítő rugója tört el, ami után még működött minden, csak a törött rugó belülről beleért a tárcsába. Volt egy hangja.
Szét is darálta rendesen a rugót.
Olyan szempontból szerencse, hogy pont jókor, mert a hátsó tárcsa és betét is dobós volt már, azzal együtt így cserélve lett a kézifék rögzítésére használt pár apró biszbasz is (valami 5k az utángyártott szett, pár rugó meg stift).
Azt viszont nem gondoltam volna, hogy Nov. 1-es hétvégén nyári gumival fogok Zakopaneba menni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Qtya123 #115888 üzenetére
Azokat a lemezeket elb..tak gyarilag kicsit, szerintem tul keves a hely, konkretan kicsit megrozsdalva a gyari tarcsaba is beleert a hatso. Nem nagy tragedia, mert tenyleg par perc lecsiszolni vagy flexelni, de akkor is, nem F1 ez, hogy ilyen kicentizett fekhutes kelljen.
Same rules apply!
-
válasz
Qtya123 #115937 üzenetére
Nekem is megoldódott a fékes ügyem a C30-nál. Épp egy éve lettek cserélve a hátsó tárcsák és betétek, de aki cserélte, nem pucolta meg kellő mértékben a féknyereg oxidálódott részeit, ezért nem tudott teljesen kiengedni.
Egyik betét felülete égett is volt, ezért újabb betétcsere lett a történetből, de most már elvileg jó lesz.
"Less but better" - Dieter Rams
-
szőröscica
addikt
-
bbubby00
őstag
válasz
Qtya123 #117899 üzenetére
Én 27éves vagyok. Ugye 7.osztály végén már jön a fejtörés, hogy 8. év elején hova is adja be a gyerek a jelentkezését. Akkoriban jó átlagom volt, (főtantárgyakból) és ugye gimnáziumba vagy "elitebb" szakközépbe kéne jelentkezni. Kik mentek autószerelőnek, kőművesnek, tehát kétkezi munkásnak szakmunkásba? Hát a hülyék. Tehát olyan osztálytársam ment kőművesnek, vagy asztalosnak, akik nem tudtak még számológépen SEM összeadni 2számot. Teltek az évek, ők kitanultak egy szakmát, majd beálltak termelni. Beálltak volna, csak akkoriban itthon nem volt hol, ezért javarészt külföldre távoztak. Az "okosabbja" ugye továbbtanult stb.
Most azok az ismerőseim, akik gyengébben teljesítettek még általánosban, jobb körülményeket tudnak biztosítani maguknak, vagy már családjuknak, mint akik stréber módjára mindig az élmezőnyben voltak. Persze kell egy kis talpraesettség is emellett, de egy tizen pár éves gyermeknek fingja nincs arról, hogy mit szeretne csinálni, csak a szülő terelgeti.
Persze nem látunk előre 4-6-8 évvel, így nem tudjuk, hogy mi vár ránk. Nekem kötelező volt továbbtanulni gimnázium után, mert a szülők azt verték belém, h különben nem lesz belőled semmi, nem jutsz egyről a kettőre, XY-ból sem lesz senki, mert rossz tanuló. És nézd, XY ma már elért valamit.
Tehát előre nem lehet kiszámítani sztem a dolgokat. Ma egy jó autószerelő többet ér, mint egy hatszázharmincnégyezredik irodista.
(Itt senkit nem szeretnék leszólni, lealacsonyítani, ez csak személyes véleményem, biztosan mindenki jó abban amit csinál)Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
kisza25
félisten
válasz
Qtya123 #120133 üzenetére
Meg kényelmes be és kiszállni, a honda civic után már a tipo-ból is kényelmes lesz szerinetem
Saint_: kölcsön adom a hondát
Néha alíg bírok kikászálódni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Qtya123 #121370 üzenetére
Én nem vagyok nagy ladás, de tudom, hogy mi meló rendberakni egy ilyen régi vasat. Meg maga a tudat, hogy elviszik az autódat... ráadásul másnap már alkatrészekre szedve...
Ismerősöm G5-jét vitték el pesten, ismer alvilági arcokat, még úgy sem lett meg.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Qtya123 #122048 üzenetére
Én azért vettem meg sz i20-at 2 évesen 58 ekm-el, mert magyar volt és végig le lehetett követni. Átlag autókból van sok itthoni, prémium autóból nem sok, de az engem nem érint.
Vilike: nekem egy feleilyen erős is egy álom lenne
De elfogydnám szf a darabos gtr-t is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz
Qtya123 #130036 üzenetére
Nekem otlet szintjen tetszik a szereldmagad, de olyan szempontbol nem erzem a huzasat a dolognak, hogy kifizetes egy nem annyira vacak szerviz oraberenek a felet kb (6-8k-val szamolva), koszos leszel, plusz! es ez a legfontosabb: alapvetoen a szerelonek van (kellene legyen) megfelelo kepesitese es en pl mindig kerem, hogy nezze at az autot, atlag usernek meg nem hiszem, hogy erre ra lenne allva a szeme-keze, hogy mikor van baj. Valamint az se elhanyagolhato kerdes, hogy milyen szinvonalon tudja megszereni atlagjoskapista az autojat, mindennemu muszaki elokepzettseg nelkul, jutubvideok alapjan. Mert ne gondold, hogy legalabb a fele az embereknek nem netto fillerbaszasbol megy oda, nulla elokepzettseggel es muszaki erzekkel. Aztan amig csak olajat cserel, addig max a kocsit teszi tonkre, de attol meglehetosen borsozik a hatam, hogy feket meg futomuvet is szerelnek ott a random balfszok.
Tudom, regen is a panel elott szereltek apaink-nagyapaink a ladat meg wartburgot, de azok ugy is voltak tervezve, meg muszaj is volt oket allandoan szerelni, de amikor joska a szereldmagadnal takolja a lefingott bmw-t, mert a szerelot mar nem birja megfizetni, meg amugy is fent van jutubon, az kicsit mas kategoria... -
-
rbalint88
addikt
válasz
Qtya123 #130064 üzenetére
Emiamtt morcos is vagyok rajuk, mert a hulyeseget propagaljak...
En is latom es talasztalom azt az aspektusat, amit te mondasz, de bizonyos bonyolultsagu autoval baromira nem jo otlet ez a magad uram, ha szolgad nincsen mentalitas, mert tobb kart fogsz csinalni, mint hasznot. Abban latnam a raciot, hogy kiugrott autoszerelo berel naluk fixen egy csapost es oda szervezi a klienturat atmenetileg, mert kb minden feltetel adott, csak hibaolvasot kell beszereznie.
Olajcsere es hasonlok oke, meg a szepeszeti beavatkozasok (rozsdatlanitas, alvazvedozes), amihez kell a csapos, de tovabbra is azt mondom, hogy atlagjoskapista inkabb keressen egy JO szerelot es varja ki a sorat ott, mint hogy szakertelem nelkul beleturkaljon az autojaba.
Delutan kis szepeszeti kor volt nalunk is, ilyen a 15 eves oregszarpremium, ha le van mosva es van rajta egy kis wax: -
válasz
Qtya123 #132853 üzenetére
Elmondanám h a linkelt kanyar az életben nagyon becsapós. Tán Nyíregyre mentem egy jumperrel számítógépeket szállítottam. És ahogy mondod az eső - nos én elég tempósan haladtam csikó koromban mert ugye Szegedről voltak olyan utak hogy először Nyíregy, majd aznap Bp és visszafelé még Pécs -nyomtam neki no mert csak 24 óra van a napban. Visszatérve a linkelt kanyarhoz: nem mentem én falun belül 100-zal messze nem. Igaz több volt mint 50 és meg is volt pakolva a jumper de itt egy a-csoportos rally-crossost megszégyenítő ajtóval előrét nyomtam a nedves úton szándékon kívül. Nagyon örültem h hajnal volt és nem jött senki szembe.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Qtya123 #132853 üzenetére
Ezt olvasni is rossz volt!
Oké, pár dolgot nem írtam le, pl hogy nekem van egy tempóm.
Város ,55-60 között.
Országút, 90-105 között.
Pálya: 150 alap, de ha olyanom van épp, akkor semmi nem érdekel. A trafikkal meg már leírtam, hogy a mi a véleményem. Ott vannak már mindenhol, ha kell ha nem, elbújva, civil járművekkel. Van egy képességem, amivel tisztában vagyok, több, mint 30 éves vezetői, több év (a 90-es években a társammal, főleg saját forrásból finanszírozott) versenyzői és több, mint 1 millió kilométerrel a hátam mögött. Versenyzőit kivéve, még koccanásom sem volt.
A másik, hogy a szerpentint nem említettem, mert ott valóban van kapaszkodó, na és ott én bevallom, hogy soha nem tudok lassan menni, még akkor sem, mikor megígérem magamnak, mert annyira imádom a Mecsekben ezt a részt IS. Nem olyan rég felraktam egy videót, hogy a GoodYear efficientgrip gumi milyen frankó esőben, pontosan a Komló-Pécs közötti szerpentinen esőben, sajnos azóta ez a gumi valamiért úgy kopott le/meg, hogy rezonancia lesz az autón, vagyis a Laguna-val konkrétan kinyírtam ezt a gumiszettet, mind a négyet, pedig kb max 15 ezer kilométer van benne.
Videó ittSzörnyülködni nem kell
, ha száraz lett volna pálya még ennél is gyorsabban megyek az aemgé mecivel meg azóta pályarekordot döntöttem itt . Most még mindig filizók, hogy milyen gumit vegyek a Laguna alá, függetlenül attól, hogy szinte nem is használom.
Visszatérve, amíg el nem értem ezt a részt, 50 körül kellett jönnöm Komlóról, ha épp sikerült előznöm, megint beleértem egy ilyen hülye seggébe. és ez ment egész nap. Hogy a városban mi van? Az kész.
Elindulok, persze egy Suzukis ki jön elém, az még belefért.
Majd fokozatosan lassít, már 20-30, ráfekszem a dudára, már tudok előzni, számítok rá, ha rám néz, akkor letudja olvasni a számról, hogy mit gondolok az anyjáról, B+ rám sem nézett, csak előre zombinézéssel meredtem, mint egy drogos, kb 60 év körüli faszi. Azon napon, három ilyen is volt a sok más hülyeség mellett, ebből az egyik egy nő volt egy kis Corsa-val. Lerítt róla, hogy még ő volt meglepődve, hogy miért kapja a dudálást a faránál, kb 15-20km között!Engem nem erre tanítottak, hogy feltartsam a forgalmat, anno az oktatóm első lecseszése pont ez volt, hogy tartsam a 60km/h-t (akkor még ennyi volt a max városban) nyilván bevallom, hogy gyorsabban is (néha) vezetek, mint szabadna, dehogy miattam dugó legyen, vagy hasonló szituációk, arra büdös életben nem kerül sor. Vagy, ha igen és úgy érezem, akkor nem fogok már volánhoz ülni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
válasz
Qtya123 #135072 üzenetére
Elvileg 2 hétig hatásos; itthon garázsban parkolok, viszont a szüleimnél vagy a Balatonon a szabadban; ha oda megyek, akkor inkább hetente befújom. Vízzel duplájára hígítva is működik.
Június 20. nekem jó a talira. Addigra lesz szép felnim, stb...
Kezdem unni a virsli téligumit +32 fokban; béna ET-jű felnin; nagy gázra 3.-ban is felsír.
És nem eszi az olajat a 174 ezret futott 2.0 TSI.[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Qtya123 #135149 üzenetére
Nem megy a link, így gondoltad?
-