- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Ebook szerkesztés, megosztás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iPad topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap fenékpróbáztam a Riot és a ?kifutó? Vengát. Hát, nem tudom. Értékesítő azért erősen kihangsúlyozta, hogy a Suzukihoz képest más minőséget képvisel azért a Kia, érezhetően minőségibb. Legyek megkövezve, de beülve, nekem nem annyira tűnt ez fel. A Venga kifejezetten régi belsővel rendelkezik, amin nem is csodálkozok, mert 2010 körül jött ki. De a Rio is csak képeken néz ki olyan nagyon jól, belül már nem feltétlen éreztem azt az "úúú, meg ááá" érzést. Az ajtón lévő műanyag kartámasz meg kicsit elszomorított. Őszintén szólva kicsit kellemesebbnek (de mindenképpen szimpatikusabbnak) érzem a Swift/S-Cross belterét. Velem van a baj?
Más: némi érdekesség, ha valaki kérdezni akarna villany témában.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #124018 üzenetére
Jut eszembe erről... Egyik szalonban rákérdeztem a rablásgátló témára. Amit mondott az értékesítő, hogy értelemszerűen nem veszti el emiatt a garanciát az autó, még ha nem is márkaszervizben csináltatom. De azt tapasztalja (itt is és korábban Toyotánál és talán a Fordnál is), hogy egy kérdéses elektronikai hibajelenségnél nagyon gyorsan megpróbálja a gyártó lerázni a kedves ügyfelet azzal, hogy az utólagosan, külső szervizben beszerelt eszköz miatt van a hiba, mert feltehetőleg abban a másik szervizben nem ismerték eléggé az adott jármű elektronikai rendszerét és feltehetőleg valamit szakszerűtlenül kötöttek be.
Nem tudom, hogy ilyenből mennyire szokott gyakorlatban is előforduló probléma lenni, de kicsit elgondolkoztam ezen. Értem én, hogy csak a szakszerviz, mert meg kell valamiből élniük, de kicsitt matt helyzet, vagy legalábbis választhatok, hogy az autóra , vagy az utólagos rablásgátlóra akarom a teljeskörű garit "megtartani" (ha egyáltalán a rablásgátló hardverét hajlandóak beszerelés nélkül is értékesíteni).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #124020 üzenetére
"... hogy nem tudták visszazárni a kocsit, csak kinyitni."
Ezt hogy érted? Nyitva találják a kocsit, vagy a következő zárásnál tapasztalják ezt?(#124022) Qru: Ok, asszem értem.
Mondjuk ez a távolról nyitás még mindig szofisztikáltabb, mint az ablakbetörős módszer. Mondjuk én sosem hagyok néhány ruhadarabbnál értékesebb dolgokat a kocsiban (pl. céges gép policy miatt sem maradhatna bent), még csomagtartóban sem, szóval nem látom értelmét, hogy bármi miatt is megpróbálják kipakolni. Persze, aki próbálkozik, ezt nem tudhatja.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Nagynyomású mosás másképp.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Thunderzolee #124079 üzenetére
Szerintem csak más anyagból készültek, mint a többi fényezetlen műanyag elem és másképpen fakultak ki az életük 10-15-20 éve során.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Thunderzolee #124174 üzenetére
"...Suzukiban dolgozok..." > Esztergomban?
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #124648 üzenetére
Egyik a kocsi teljesítménye (pl. kW, vagy LE) a másik a kocsi tömege (kg). Nem teljesen értem a kérdést.
Jól érzem, hogy akkor Te azt hiányolod, hogy nincs benne a forgalmiban a kocsi dinamizmusát leíró "mérőszám"?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #124728 üzenetére
Ilyenen gondolkoztam én is. De egy-két társasháznál hallottam már olyat, hogy mélygarázsban tiltott a jármű szerelési munkálat (de mondjuk ezek eléggé ritka volt). Illetve a saját konnektorod más általi használatát a lakásban lévő kismegszakító lenyomásán kívül máshogy tudod akadályozni?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #124904 üzenetére
Nem tudom, most akkor lehet, hogy én leszek a feketebárány, de engem nem érint -szerintem- hátrányosan. Sebességkorlátokat próbálom mindig betartani, készakarva eddig még nem léptem át (ha ki van táblázva, akkor azért észre szoktam venni). És igazából, ha van sebességkorlát és valaki átlépi azt tudatosan, akkor azért szerintem nyilvánvaló, hogy vállalja a bírság kockázatát is. Ettől még én is elismerem, hogy vannak olyan szakaszok és helyzetek, amikor eléggé be lehet a szerencsétlen autós szpatni gyorshajtás témában.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kozlo #124931 üzenetére
Lakott területen belül eddig kb. 5 alkalommal előztem két nyomon haladót. Akkor is lovaskocsit. Rohadt türelmes tudok lenni, ha kell. De igen, ahogy írtam is elismerem, hogy vannak olyan szakaszok és helyzetek, amikor eléggé be lehet a szerencsétlen autós szpatni gyorshajtás témában.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #124978 üzenetére
És már gondolkozik is az autócserén, mert ez 198-nál többet nem tud.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #124999 üzenetére
Hmmm... Szépek azok a trepnik a pedálok helyén.
-
BigBlackDog
veterán
Ennek a benzines, 1.6-os Citromnak a leírását vajon hogyan kell értelmezni?
"A turbó elromlott, amit megcsináltattunk, viszont továbbra sem kap olajat."
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mazda utólagos, de -állítólag- gyártói alvázvédelméről ki, mit tud? Értékesítő mondott valami olyat, hogy hajózás után, Antwerpenben, a kikőtőben kapnak még valami plussz alvázvédelmet az új Mazdák. Benézve több, kiállított darab kerékdobjába, tényleg lehetett látni valami disznózsír színű, állagú anyagot többek között a rugókon, a rugótányérokon és a futóműalkatrészeken is, de eléggé foltosan volt felvíve látszatra. Viszont tapintásra még nem volt száraz, hozzérve zsíros trutyiként viselkedett.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #125364 üzenetére
Grat hozzá, tekintélyes darab! V6? City után gondolom nem kicsit más világ.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #125375 üzenetére
No és a lényeg; mennyit fogyaszt százon?
-
BigBlackDog
veterán
válasz nandow #125403 üzenetére
Na igen, akkor ez eléggé nehéz helyzet. Én megpróbálnám a másik kulccsal is, hátha (Civicnél volt olyan, hogy cseszett nyitni távnyitóról, hiába világított gombnyomásra a led, de elemcsere után jó lett), de ha nem villog a riasztó visszajelzője sem a műszerfalon, akkor én is esélyesnek látom, hogy lemerült. Azon kezdtem el gondlkozni, hogy a motorháztető zárszerkezetének bowdenjéhez nem lehet-e relatív egyszerűen hozzáférni...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Némi érdekesség (legalábbis szerintem a fiatalabbaknak mindenképpen ).
-
BigBlackDog
veterán
válasz Remekelek28 #125499 üzenetére
Nem tudom, hogy jól értem-e a mondanivalódat, de esetleg ez a topik nem lehet a segítségedre?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #125548 üzenetére
Én minden autónál eddig azt tapasztaltam, hogy a kéziféket behúzva, majd lábfékről lelépve még némileg szokott pozíciót változtatni (ugye a lábfék négy keréken fog, a kézi csak a hátsó kettőn és van amikor más szerkezet fogja kézinél, mint lábféknél). Ha nem ereszted el a lábféket a kézi behúzása után, hanem P-be húzod rögtön a váltót, akkor szerintem annak a szerkezete fogja az autó tömegét tartani, nem pedig a rögzítőfék. De ez csak "megérzés", eddig csak botos autókkal volt komolyabb tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Erről pont beszélgettem pár éve egy ügyvéd ismerőssel. Ha jól rémlik, az volt a mondás, hogy amennyiben már segítséget (mentő/segélyhívó) hívok, akkor már megtettem a tőlem minimálisan elvárható cselekedetet a segítségnyújtás érdekében, így annak elmulasztása miatt már nem lehet felelősségre vonni. Viszont, ha pl. elkezdek érdemben elsősegélyt nyújtani és pl. véletlen nyak/gerincsérült a sérült és véletlen pont emiatt lebénul, akkor utána még ő perelhet engem kártérítésért.
Viszont rég volt már, nem emlékszem pontosan, meg nem is vagyok a témában jártas, mindenesetre eléggé abszurdnak hangzott-hangzik a dolog. De majd a topik Jogásza kijavít.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Érdekességképpen; ennek most mi a mondanivalója (azon kívűl, hogy szardízel, meg pénztemető)? Igen, értem, hogy sokba fáj, meg, hogy "összedőlt" 250e km után, de azért hallottam már, meg láttam is olyan V6 TDI-t, aminek jóval több méternél sem volt nagy gondja. Mindenesetre remélem lesz folytatás, hogy lehessen látni a végkimenetelét is a dolognak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen