-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Ezt a húzogatást biztosan alapból tudja?
Az elözö Cupra LED-je "statikus" volt, a mostaniban van "Autobahnlicht", az elvileg tud ilyesmi trükköt, hogy pályán (adott ideig 110km/h felett haladva) emel a káván, de eddig nem érzékeltem a diffit, majd az öszi-téli idöszakban lesz több sötét használat, hátha akkor..[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Akkor hasonlóan viselkedhet, mint a WagonR, csak annyi, hogy az nem lekvár keménységű, sokkal inkább egy szekérrel vetekszik. Ráadásul hátul merev hidas.
A puha és kényelmes szerepet nálunk az Ypsilon tölti be, kanyarban ez is billen, de nem pattog el, egész jól kisimítja az úthibákat. Pedig ez is csak MacPherson elöl, csatolt lengőkar hátul.
(#312143) Snoop-y:
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
-
Integrale
veterán
Érdekes, hogy pont írod a CT200-at. Most lapozgatom a hirdetéseket, lehet cserélem a Priust arra.
Akinek van, mennyire zajos pályán? Fôleg a gördülési zaj érdekel, lehet benne normálisan beszélgetni 130-140 körül? Klíma állítható minden irányba egyszerre? Ablakok le/fel húzhatóak távirányítóról?
"Bad reklám is reklám too"
-
Blindmouse_
tag
Nekünk direkt 4.6V8 lett keresve (2db), a kéziváltó miatt. illetve nem nekünk, hanem a kínai filmeseknek.. mi csak beextráztuk a forgatásra
Forgatás után bennehagytam volna simán a hidrós kézit, meg a rejtett csövezést az első lökősben.. lehetett vele taszigálni..Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
tag
A második ami jött abba beleszerelmesedtem azonnal, nekem kellett átvinni a raktárból anno a műhelybe.. kipuff az szerintem full átmenő volt.. vádlim vastagságú alukardán alatta, motor is szerintem hegyezve volt.. ÁÁÁÁ.. az a hang..
Valahol van a gépemen, egy 15-20 perces videóm arról amikor kivittük éjjel tesztelni kicsit a hidrós kézit a 2 Mustangon...Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
tototos
őstag
-
Reggie0
félisten
Nem kell parazni. Az utolso par meternel rendelsz egy vontatot es B-ben huzva meg tolt is mikozben haladsz
Amugy ezen is segit, ha allandoan taposod neki, mert ugy megtudod, hogy legrosszabb esetben mekkora a hatotav. Mindig azzal kalkulalsz akkor mar nem er meglepetes.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Elég két erősebb döfés és szépen alapozó is fel lesz sértve, kap egy telet és indul is a felületi buli.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
brumi1024
veterán
Hat meg gazpedalallastol fuggoen szabalyozza mind a hajtast, mind a diffit (ha van), annak a karakterisztikaja meg fugg a modoktol. Az M440i abszolut a tapadasra ment addig, amig nem szandekosan provokaltad, egy ponton tul viszont bekapcsolt mindennel is osszezarta a diffit es elindult a fara, de csak egy pontig, aztan kozbeszolt a rendszer es mintha egy gumifalrol pattant volna vissza egyenesbe allt.
De hiaba a nagy motor, ezeket (E400, 540i stb) nem sportolasra hanem a kenyelmes utazasra talaltak ki, a sportos viselkedes az inkabb az AMG-lite/AMG vonal sajatossaga. 330i - M440i - M3/M4 vonalat vegigprobaltam tobbszor, abszolut erezheto a kulonbseg es a motor a legkevesbe jelentos.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Ja hát az a kedvencem. Még a nem mérős védáknál is olyanokat szoktak satuzni. Elképesztő.
A pályán a Hu-Go sárgavillogósat meglátják, belsőben 120-ről 90-re rendre le szoktak lassítani.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest