- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Modding és elektronikai kérdések
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Intel Core i3 / i5 / i7 3xxx "Ivy Bridge" (LGA1155)
- Projektor topic
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #120082 üzenetére
Igen, ott feltűnt némi változás. Szerintem rondább lett azzal a hatalmas felületű C oszloppal. Nekem valamiért az Ignis jutott róla eszembe (bár hiányzik még néhány "vágás" is róla).
(#120081) Tsebacsi: Nem tökéletes az, csak egy 11 éves használtdízel. Mindig lehet vele szöszölni valamit.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Motion_Blur #120125 üzenetére
Helyén kell kezelni mindent szvsz. CC-t én jó guminak tartom, DE ne akard a friss, eltakarítatlan, vagy letaposott havon úgyanúgy használni, mint szárazon, vagy mint egy közepes téli gumit. Én inkább megvárom azt a fél-egy napot, míg eltakarítják rendesen az elsőrangú utakról és pályáról a havat, a faluból meg valahogy kievickélek óvatosan. Szerencsére meg tudom oldani, hogy alacsonyabbrangú utakon ne kelljen mászkálnom ilyen időben.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #120198 üzenetére
Én ilyenkor még bevállalom, tavaly általában reggel szoktam lecsapatni és 10 perccel később munkahelyen le szoktam tenni délutánig. Viszont arra figyelni szoktam, hogy mosás után lehetőleg ne fagyban álljon, egy napsütéses időt, 2-3 fokkal már elégségesnek szoktam ítélni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #120283 üzenetére
Volvóka előző tulaja is pozitívumként említette a DPF-et, mondván, hogy "szerencsére ebben már van". Meg is lepődtem rajta rendesen. Mondjuk lehetséges, hogy volt benne is némi környezettudatosság, mivel tisztán elektromosat akart a Volvo után, eladáskor e-Golfokat nézegetett. Aztán tudomásom szerint végül egy Tesla lett az utódja az S60-nak.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz proof88 #120492 üzenetére
Gonosz lennék, azt mondanám, hogy műszaki előtt lecsapatod a havat, azt a maradék majd a vizsgabázis csarnokában leszárad, leolvad. Mondjuk viccet félretéve, ha vizsga előtti mosásban lejön a hó és jég szinte maradéktalanul és utánna még mész vele 5-10 kilométert, akkor egész száraz lesz már szerintem a járgány, mire odaérsz.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #120559 üzenetére
Valami egyterű nem játszik? Pl. Sharan/Alhambra kétliteres dízellel? Abban nagyobb eséllyel fér el három gyerekülés, bár biztosan belepróbálnám vétel előtt.
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #120690 üzenetére
Szép, szép és örömteli, hogy meglett ünnepekre. Grat mégegyszer hozzá és sok balesetmentest!
Mondjuk a kormányon az a sok vakgomb kicsit zavarja a szemem, de értem én, hogy ennek az összeállításnak az ár-érték aránya az erőssége.
Csomagtartó egész méretes, bár a perem egy kicsit magasnak tűnik (ha bele akarok kötni ). -
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #120708 üzenetére
Csak sikerült volna a motorvezérlőt ne a blokk tetejére tenniük Fiatéknál...
Azért nézegettem én is Stilo´-kat és egyáltalán nem lenne rossz ajánlat felszereltség/motorizáltság (pl. az Abarth 2.4-ese) alapján. 2001-ben eléggé élen járhattak ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz bajnokpityu #120712 üzenetére
Nézegettem még régebben Mazdákat. A "rozsda" problématikáján kívül még a kortárs modellekhez viszonyított gyengébb zajszigetelés miatt lőttem ki őket. De hozzáteszem, hogy csak fotelből szakértem a márkát, személyes tapasztalatom alig van.
Egyszer egy taxi üzemben lévő, első generációs 6-osban utaztam. Az relatív hangos volt, zörgött mindene, eléggé igénytelen volt az anyaghasználat és össze-vissza billegett a pesti utakon. Szóval le volt már használva alaposan. Egyszer pedig egy szalonban vettem alaposabban szemügyre egy magas felszereltségű 2-es Mazdát. Ami feltűnt, hogy más japán kisautókhoz (pl. Jazz vagy Swift, Vitara) nagyon igényes volt az anyaghasználata és összeszerelése és jó minőségűnek tűnt a beltere.
Szerintem az is szempont lehet akár, hogy a 2014-től gyártott, benzines Skyactiv modellek azért elég jól tartják az árukat. Gondolom nem hiába.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
M7 mennyire járható manapság? Balatonaliga előtti lehajtóig mennék Sóskút felől, de valamiért a Waze mindenképpen M7-et kikerülve hajlandó tervezni csak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #120758 üzenetére
Most lefelé kicsit többen voltak, de igazából oda-vissza "kihalt" nagyjából az M7 a nyári állapotokhoz képest. A Balaton vize meg kellemes volt, az enyhe szellő pedig még élvezetesebbé tette az időtöltést.
(#120767) joamilestoné: Itt volt a kutya elásva, köszi a tippet! Be volt állítva szerintem régről a Pest megyei matrica, de már egy ideje van országos. Valamiért viszont eddig nem problémázott ezen (gondolom akkor a frissítés az oka). Viszont így is kb. Székesfehérvártól folyamatosan dobálta a "Útvonaltervező szerver nem érhető el" hibaüzeneteket, szóval visszafelé gmapsot nyomtam be (bár nem mintha annyira bonyolult lett volna, hogy navi nélkül eltévedtem volna).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz proof88 #120825 üzenetére
Nálam a fényszórómosónak a nagynyomású pumpája adta meg magát, szépen szétrepedt hosszában, feltehetőleg szétfagyott az előző tulajnál. Emiatt idén téli szélvédőmosó cserénél direkt figyeltem, hogy miután leszívtam a nyárit és beletöltöttem a télit a tartályba, nyomjak még egy-két adagnyit a szélvédőre és a fényszóróra, hogy a csövekből és pumpákból is kiürüljön a nyári.
-
BigBlackDog
veterán
válasz ΞΔGLΞ #120849 üzenetére
Igen, az előző, havas hétvégén készültem vele "előre", gondoltam, hogy karácsonyra már elolvad a hó. A másik topikba is van még kettő. Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz ΞΔGLΞ #120851 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy hosszabb úton mi lesz a tapasztalat. Szép-szép az S90, meg nem is tudok belekötni. Csak saját felhasználásra, olyan mérettel nem kéne autó egyelőre.
Viszont meglepődtem, hogy fórumokon ezek szerint nem panaszkodtak nagy hibára. Eddig nem egy helyről hallottam, hogy van bőven nyűg velük és nem olyanok már ezek, mint a régebbi Volvo´k.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #120870 üzenetére
Helyszínen gondolkoztam már, de egyelőre sok ötletem nincs. Ha kicsit meg akarnák járatni a gépeket is, akkor nem lenne célszerű szerintem a belvárosban összefutni. Mondjuk, ha csapadék nincs, akkor engem a hideg nem riasztana el egy szabadtéri találkozótól.
Mondjuk még kicsit nálam is bizonytalan az időpont, de eddig nem valószínű, hogy más program lenne.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szigligetre Budapest felől ki merre menne? 77-esen, esetleg északi parton végig a 71-esen, vagy M7 és Keszthely felől "hátulról"? Utóbbi csak 40 kilométerrel és 5-10 perccel több gúgli szerint.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gézengúz #120958 üzenetére
Az, hogy hova érdemes, az attól függ, hogy melyik pályairány van használatban. 13-as pályairány esetén a cargodombot javaslom (Igló utca végéről lehet megközelíteni), 31-es irány esetén a spotterdombról lehet látni érdekességeket. De vannak még egyéb spotterhelyek is, itt tudod őket megnézni. De, ha nem akarsz ennyire belemenni, akkor ajánlom a kilátóteraszt a kettes terminálnál, illetve, ha még nem voltál, akkor az Aerokparkot!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #120965 üzenetére
Kilométer óra "történet" megvolt eddig is ugye, az újdonság számomra a baleseti előélet és a eredetvizsgán készült képek.
Vajon a baleseti előélet mennyivel lesz bővebb/szűkebb, mint a voltet0rve.hu által biztosított "adatkör"? Utóbbi oldalnak vajon befelegzett ezzel, vagy ők más forrásból (is) dolgoznak?
Az eredetvizsgán készült képek csak a jármű egyedi azonosítót tartalmazzák, vagy esetleg a kocsi külsején, belsejében hagyott "személyes" részletek is láthatóak lesznek rajta?
-
BigBlackDog
veterán
válasz proof88 #121014 üzenetére
Hogy a pitlibe vót az 9e Huf. Én egyszer próbáltam ki, 5e Hufért megmondták a kártörténetet (mármint azt, hogy nem tudnak semmiről). Futást én az itthoni rendszerből kérdeztem le a szokásos párszáz Hufért. Mondjuk ez újonnan, itthoni forgalomba helyezésű autónál volt.
(#121018) kisza25: Vagy úgy. Odáig még nem jutottam el eddig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen