- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #128484 üzenetére
211Km/h gyárilag, ebből lenne 220, mert annyira hosszú a 6.-ik, nem létezik leforgatni. Pont olyan áttéttel van, mint a 3.0TDI... ez egy takarékos verzió
Ez egy családi kombi, nem egy modern Volvo, sebességkorláttal.
3600 fordtulat lenne a 220.
bitpork. A fenti kép nem tőlük van, hanem valami sumák bandától akik hasukra ütve gondolják a dolgot. A profituningosok megmérik előtte, utána, nincs hasraütés, annyi, amennyit mérnek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hülyegyerek #129059 üzenetére
Még focvis-nak is hamarabb lesz....volt..lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hölgyek és Urak, a Millenáris környékén hol érdemes parkolni hétvégén? Nem kell, hogy ingyen legyen, csak legyen jó helyen az autó.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mx5 NB hátsó futómű kicserélve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gooool #130595 üzenetére
A teleszkópos kerékkulcsok nem derékszögben vannak hajtva és szűk helyekre esélytelen.
Csuklós hajtószárnak több értelme van, de a 1/2-es ből már eltörtem párat, nálam a 3/4 T hajtószár vált be kovácsolt átalakítóval 1/2-re (+1 méter cső), bármit leszakítok vele(MX-5 nél must have).
A csövet így kell elképzelni....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #130910 üzenetére
Nem autoszerelo vagyok, hanem jogasz. Meg gyenge. Elárulom, hogy nem kell nagyon rátépni, idővel rásül a gumi tömítés, azért nem bírod levenni. A nem túlhúzott szűrőket is nehezen veszem le saját magam után is, pedig nyomatékkulccsal dolgozom. Szóval nem biztos, hogy a pék a hülye, lehet csak rendesen kellett volna reggelizni.
Volt, hogy minden elforgott a szűrőn, végül átszúrtam egy csavarhúzóval és kelletlen szavak kíséretében tekertem le az egy éves szűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #130954 üzenetére
Vannak helyek, ahová az nem fér be.
vw 1.4-1,6 16v-nél bodobta a szűrőt a kipufogó leömlő alá. Van olyan szűrő... aminek egy hatlap van az aljára hegesztve. Megesett, hogy letört, a szűrő meg a helyén.
Ott nem marad más, csak átszúrni. A betétes más tészta, nem is merem engedni sem nagy erővel, mert műanyag. Ha van másik fedél, akkor megy ra a fix hajtószár, és valaminek engedni kell alapon mindig lejön.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #130956 üzenetére
Nekem mindenhez van célszerszám. Akkor szoktam roncsolni, ha nincs más megoldás. Van olyan, hogy másképp nem lehet. A műanyagot nem bírod átszúrni, de nem is kellett soha.
Félre ne érts, én többet szidom a pékeket, mert többet dolgozom utánuk. Csak szólni akartam, hogy nem kell megtépni, hogy nehéz legyen levenni.
EQMontoya: mx5-höz van leszedő kupak, de ott azért nem nevezném hűde hozzáférhetőnek a szìvósor alatt. Vannak jobbak, maradjunk ennyiben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #130959 üzenetére
Az alul szerszámozottság is probléma. Sokszor alap felszerelés kevés, az embereknek meg nincs komplett műhely kéznél. Ez többször gond, mint a kevés fizikai erő. A másik, amit nem lehet ellesni, meg kell tanulni, az a technika. Nem mindegy hogyan állsz hozzá, milyen irányba mennyi erőt fejtesz ki. Ezt gyakorolni kell. 1-2 olajcserétől nem lesz valaki szerelő.
Én még mindig nem merem magam autószerelőnek nevezni, pedig szétszedtem már ezt-azt, meg össze is raktam. Ehhez gyakorlat kell és sok gyakorlás. Le lehet vizsgázni, de utána még sokat kell gyakorolni. Sokat kell szívni rozsdás csavarokkal, hogy igazi szerelő váljon az emberből. Ha tényleg érdekel, tanuld meg, aztán már csak gyakorolni kell. Hobbinak sem utolsó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #130968 üzenetére
Amíg nem gyilkolják a motort, nem is probléma. Minél nagyobb felületű a szűrő, annál tovább óvja a motort a kopástól. Ezekben van bypass szelep, amikor telítődik a szűrő, az olaj megkerüli a szűrőt, hogy szabadon áramoljon. A felhasználó ebből semmit nem vesz észre. Elkezd drasztikusan romlani az olaj állapota, ettől meg idővel a motor állapota. Hobbi autónál, ami arra van, hogy élményt adjon, a felére rövidíteném a csereperiódust, főleg ha ilyen pici szűrővel van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #130986 üzenetére
Nincs értelme a lyuggatott tárcsának utcára. Ha kicsit komolyabb féket akarsz az autóra az megoldható, de nem ez lesz az út. Brembo Max, vagy Ate Powedisc(kettő közül a max az agresszívabb) lesz a tárcsa, hozzá valami komolyabb betét és olyat fog, hogy kiesnek a szemeid. Utcán nem tudod annyira elmelegíteni a féket, hogy legyen értelme a lyuggatott tárcsának. Mondjuk ha egyszerre cserélnéd a tárcsákat elől-hátul brembo maxra, magad is nehezen hinnéd el, mennyit számít egy betétgyilkos tárcsa. Városban simogatva a féket is érezhető, de igazán nagy sebességnél jön ki az előnye, amikor jelentősen hamarabb áll meg, mint a sima tárcsákkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
z123456789 #130992 üzenetére
Siettél, ami azt jelenti, ott még a gázt nyomtad, ahol máskor már két lábbal állsz a féken.
-
Mágus2
Közösségépítő
Az octavian combosabb fék van, de kevéske. 288x25 elől és 272x12 hátul. Papíron az sem nehezebb, de én megmértem az enyémet és a téli 15-ös lemezeken üresen 1510kg.
A fék a buziknak van meg a hegylakóknak. Azért megnézném itt a sok egyenest, hogy akar befordulni a hajtűkanyarban a lejtőn, ha hirtelen elmegy a fék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Kezdődik...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Pályán a véda mikor küldi a csekket? Mennyi a tolerancia? Kikészít a magyar parasz mentalitás pályán, elgurultak a pirulák hazafelé.
Óra szerint 180 mennyire gáz?
140 fölé nem szoktam menni, de egy passat annyira kiakasztott, hogy legszívesebben elkísértem volna haza és elbeszélgettem volna vele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #132063 üzenetére
Most hogy nézem a térképet, talán csak az útdíj ellenőrző kapu volt... CSak egy helyen mentem gyorsan, azt is egy elmebeteg miatt. Persze ez nem mentesít a szabálysértés alól. Leforgott a negyedik, az pont 180km/h..teljesen felesleges bele a hat sebesség.
Most azért örülnék ,ha többet csalna az óra, de GPS szerint 200-ig elég pontos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
illes0102 #132155 üzenetére
Nem kell darabokra szedni nagyon, csak kicsit. A motorfodulat jeladó nem csak fordulat jelet ad, hanem tengely pozíciót is aminek a vezérműtengelyekkel szinkronban kell lennie. Nem írod milyen motor, de tippelnék egy 1.4 turbóra, ami láncos. Ha megnyúlik a lánc vagy a feszítője elromlik, akkor ír be ilyen hibát, mert nincs szinkronban a három említett tengely. Ahogy mondod, lehet simán szenzor hiba is, vagy csak lóg rajta a kábel. Nem csörög a motor beindítás után 1-2 másodpercig?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
barnam_ #132280 üzenetére
Mérhetően tisztítja az injektorokat ez a lé. Milyenek a tapasztalataid, jobb lett valami, vagy minden olyan, mint volt?
MasterDeeJay Igen, az ECu rossz helyen, van, de lehet alá kiemelőt tenni, úgy nem főzi annyira. Elég háklis az olajra, meg a megfelelő periódusú cserékre. Ha hanyagolják a cserét a két vezérműtengelyhez tartozó mágnesszelep eltömődik, utána kerepel, csattog, meg mindenféle remegést produkál. Nem sok a gyenge pontja, de az egyik ilyen az olajhűtő hőcserélője. Ha nagyon meghajtják, elreped és keveredni fog az olaj a vízzel. Első előjele, hogy nem tűnik a víz, de mivel zsírossá válik, sír az alacsony hűtőfolyadék szint miatt az elkoszolt szintjelző miatt. Főleg pályás autókban szokott elfáradni ez a hőcserélő, én már cseréltem párat. Tömítések, vízcsövek, általános dolgok bármelyik motoron tönkremehetnek, ezen is, nem kivétel, de nem is rosszabb az átlagnál. A katalizátor viszont nagyon érzékeny, ha mennek vele gyujtáskimaradással, akkor hamar megfekszik, amin csak a csere segít és nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Soseveddel. A fék amúgy is tudjuk kiknek való...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
orosziem81 #133308 üzenetére
Hátul ez dobfékes, valamelyik dobba folyik ha elől nincs látható folyás..
[ Szerkesztve ]