- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Amazon Fire TV stick/box
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kephamos #31737 üzenetére
Persze, hátrafelé is tudnak mérni. Sőt akár menet közben is tudnak mérni de ez nem hogy nem jellemző, kimondottan ritka és sok készülék nem is alkalmas rá. De akár civil kocsiból is mérhetnek pl 150 db Swiftet vettek aminek egy jó részéből mérős autó lett.
Szóval ha barna, ezüst, fehér, fekete és grafitszürke MZG rendszámú Swiftet látsz...
mod:
Az csak kamera volt, az sebességet nem mér.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #31795 üzenetére
Becsapós az 1,4 HDI, 1750-nél nyomaték maximum van, tehát ha csak úriasan mész azt gondolod de jól megy. Aztán ha megpörgeted akkor jössz rá, hogy fentebb nem történik semmi.
mod:
Gyerekek ma de bekakktam... Kormival bementem a körforgóba azzal a lendülettel mint Bubberel szoktam. Hát ez nem úgy fordul, hiába a 2. szezonos Conti PC5 pacsker rajta, előbb az orrával aztán a farával indult el lefelé az ívről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #31811 üzenetére
Igen, nyitnom kellett volna a kormányszögön és nem elvenni a gázt. Csak nem vagyok hozzászokva, hogy nem arra megy az autó amerre én akarom és ez meglepett...
Össze kéne gyúrni a kettőt és akkor tartalék is lenne meg arra menne amerre én szeretném kanyarban is.
Btw most már komolyan elmegyek egy ilyen vezetéstechnikai tréningre. Jó lenne ha nem csak elméletben tudnék vezetni hanem a gyakorlatban is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #31815 üzenetére
Na majd írd meg milyen volt! Kíváncsi vagyok rá.
rvilike: Ha kontrolált akkor jah, de egy 2 sávos körforgalom belső sávjában váratlanul érve nem olyan nagy fun. Az volt a mákom, hogy a szélső sáv üres volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #31919 üzenetére
Hazafelé az M7-en egész szépen tudtam jönni már a 3 sávon de azért ott is volt pár ember aki bealudt a belsőben. Már nem is fárasztom magam, ha tudok elmegyek mellettük jobbról és szevasz.
Sokszor a külső a legjobb surranó pálya, nem átalkodom azt is igénybe venni ha a szükség úgy hozza.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azok csak lendületből janik, azért az a 105 ló ami benne van abban a kasztniban nem csodafegyver, főleg nem pályán. Múltkor is rám villogott egy. Na ott elszakadt a cérna picit, visszahúztam 4.-be aztán bedobtam a gyeplőt a lovak közé.
mod:
tresh: Haha azokat még a tartalék nélküli sz@rom is körbe autózza.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Engem pont egy Mondeo (mk4) próbált meg jobbról megelőzni az M3-on. Előttem a kamion 200 méterre, átmegyek a belsőbe mert pont üres volt, ez meg megérkezik mögém, majd mögülem átvág a külsőbe. Na mondom kisbarátom ezt most benézted. Szépen visszahúztam 4-esbe aztán parketta. Nyúl volt mert elvette a gázt.
És a legjobb hogy ez egy megkülönböztető jelzéses autó volt. Mondom remek így kell példát mutatni?!TheProb: Olcsó biztos nem lesz, hiszen ott kezdődik hogy ki kell kapni és szét kell szedni a blokkot aztán meg összerakni és úgy vissza, ami önmagában is melós, tehát drága.
Ősök Puntjóját pont ezért adtuk el múlt héten mert már nem érte volna meg megcsináltatni (szét volt rohadva az alja, folyt az olaj a motorból és füstölt mint állat) de mivel volt/van még rá 1 év műszaki kevesebb mint 12 óra alatt elkelt úgy hogy az ár hahu szerinti felső sávra lett belőve.
Természetesen egy nepper vitte le. Na azt se irigylem akinek ezt a nyakába sózza.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Állandó lakcímként kell hogy legyen bejegyezve a lakcímnyilvántartóban, tehát ideiglenesre nem kapsz várakozási engedélyt. Ha a tulaj hozzájárul be tudsz jelentkezni állandóra (van rá formanyomtatvány) és akkor kapsz.
mod:
TheProb: Az mák, akkor még egész olcsón megúszod. Annyit még érdemes rákölteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #32076 üzenetére
Kis pénz ki foci. Ezt bele kell kalkulálni. Mondjuk 4M-ért már kapsz olyat amihez valóban nem kell nyúlni de egy öreg autónál már miden előjöhet (és elő is jön). Mondom mi is ezért váltunk meg 17 év után a hőn szeretett Punyeszunktól. Egyszerűen többe lett volna a hús mint a leves. Neked viszont az a kisebb veszteség (még) ha talpra állítod.
A márkaszervizben a leghülyébb szerelők vannak (sajnos tapasztalat) szóval még egy sarki szerelővel is jobban jár az ember. Annak talán van annyi esze, hogy pl megkopogtatja a küszöböt alulról. Azt még egy laikus is hallja hogy tompa (rohad) vagy egészséges fémes hangja van.
Ennek hiányában meg snaszos, hogy belenyúl az ember.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #32084 üzenetére
Igen, ez már velem is előfordult mikor időre kellett felérnem pestre és nem pont 130-al söpörtem végig az M5-ön. Sajnos ilyen bármikor előfordulhat.
Vészvillogó? Akkor a vészfékasszisztens is belépett a buliba. Nagyon hasznos találmány, kb annyira alap(nak kéne lennie) mint az abs... Kötelezővé tenném minden autóban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #32181 üzenetére
Kárt okozni biztos nem fog, hasznot meg talán... Hétköznapi autónál nem érdemes, ha vmi komolyabb géped van ami fel is van erre készítve akkor igen.
Pl egy csomó pengébb verda nem is tudja a gyári teljesítményét csak 95-nél nagyobb oktánszámú benzinnel (Impreza WRX, Golf GTI, stb). De ezek sport verdák.A lényeg, hogy a minimum oktánszámot teljesítsd. Inkább a biotartalmát csekkold annak amit tankolsz. Van ahol már 5% fölötti azt meg nem minden motor szereti.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #32190 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Szerencsére egyelőre altatják az E10 bevezetését.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Csütörtökön óriásrazzián vadásznak a gyorshajtókra
Bandus: Kíváncsi vok ott mennyiért csinálják meg.
Nekem 5k volt az ózonos pucolás és 7k a futóműállítás.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #32290 üzenetére
Ne viccölj, ez k. drága. Nekem a japó vackomba is olcsóbbak a cuccok, pedig ahhoz kb minden heroin áron van.
Pollenszűrőt is cserélj, ne sóherkodd el, majd ha nem megy a levegő az utastérbe mert a régi eltömődött akkor meg megy a pislogás.
mod:
Ha gondolod átdobom a srác mail címét és kérj tőle árajánlatot. Egy olajcserét még a sarki pékre is rábízhatsz ha ott állsz felette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #32622 üzenetére
Nem tudom az övében pontosan milyen rendszer van de van ami kényes rá. Pl azokban ahol a középső kuplungot elektronika szabályozza. Ott az elektronika nem tudja, hogy a ford. különbség szükség helyzet miatt áll fenn, ezért mindig szabályozni akar, ami nem előnyös és nem is tesz jót neki hosszútávon.
Ilyenek pl az automata váltós Subaruk, ott a gépkönyv kifejezetten leírja, hogy át kell állítani FWD-re AWD-ről ilyen esetben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Haha, jogos! Megnézném hány fehérgalléros kezdi el a motortérben böngészni a biztosíték táblát, hogy akkor melyiket is kell kiszedni, hogy lekapcsoljon a középső difi...
mod:
EQMontoya: Mert ha hátul kisebb méretű a kerék mint elöl akkor nincs különbség?! Ok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #32628 üzenetére
Jah a guminyomásra visszatérve: Van TPMS a kocsidban?
Van ilyen kézi mérő azt is használhatod de én nem nagyon foglalkozom vele. Úgy sem tudod eltalálni a pontos értéket, ahány mérő annyi értéket fogsz kapni. Meg ugye már csak azért is nehéz, mert az ideális nyomás nagyon sok mindentől függ. Hőmérséklet pl (a gyári nyomás érték pincehőfokhoz van belőve), az se mindegy mekkora tempóval akar menni, ha gyorsan nagyobb nyomás kell mint ha csak lassan..
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #32633 üzenetére
Igen, azért írják le a kézikönyvben, hogy ki kell szedni a biztosítékát és akkor FWD lesz belőle. De ez csak az automata váltósnál működik mert abban elektronikus a középső difi (elektromechanikus). A manuális váltósokban mechhanikus van (olajos viszkós), ott ez nem működik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest