- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Léghűtés topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #90371 üzenetére
En pl tavfenyben kiprobalnam a ledet, de a nem kivant szexualis egyuttlettol valo felelem miatt inkabb csak GE sportlightot rendeltem, hogy ne usson el annyira a GYARI xenontol. Amugy vannak olyan ledek, amik tok jol szerepelnek a teszteken vetitesi kep, homogenitas, fenyerosseg es vakitas szempontjabol IS, nem is veszes az ara es mondjuk ha valaki a vadiuj halogennel se lat (pl a 156 sima fenyszoroja hiresen szar ujonnan is), akkor valaszhat akozul, hogy megprobalja behekkelni a gyari xenont v ledet, ami meg tud bukni kabelkotegen, vezerloelektronikan, can bus tiltason, sok mindenen es kurvara nem olcso jatek
Vagy vesz homasitas tuninglampat (ami helybol szar), xenonnal vagy leddel, ami illegal
Vagy megprobalja a ledesitest, ami illegal, de legalabb nem hebrakolja szet hozza a kocsit es viszonylag kis kidobott penz, ha szar is lenne. (Mar van sacckb 7ezerert teszteken jol szerepelt h7 led)Egyebkent, ha muszakilag (vetitesi kep, fenyero,homogenitas, vakitas) megfelelo egy led izzo egy halogen helyett, akkor nem ertem miert nem lehet bejegyeztetni, hanem csakazert is kurvaanyja... mert ugye ha nem vakit, viszont sofor joska jobban lat vele, akkor mindenki nyert az ugyon.
Mondjuk amig itthon a muszakin allitjak be ugy a xenont, hogy szembol mindenki villog, addig nincs mirol beszelni...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #90381 üzenetére
A xenonnak is kell viszonyitasi pont, amihez szintezi magat nem atomfizika van benne, e-h tengelyen terheleserzekelo es ahhoz lovi be magat. De az alap kalibracio ugyanugy az odatolos kis muszeren keszul, mint a halogennel.
Amirol beszelek led “izzok”, azokon ket chip van osszesen, oldalanken 1-1. Igy: [kép]
A karacsonyfas sokledesek azok valoban semmirevalo fosok, de azt a szintet reg meghaladta mar a kinai ipar is -
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #90385 üzenetére
[link] ezzel befejeztem. vitara gyári ledje is ilyen. középen gyengébb, mint a halogén, de egyenletesebb a fénykibocsátás.
na, látom te is megtaláltad
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #90390 üzenetére
nemnem, félre ne értsd. a led csúcsfényereje alacsonyabb kicsit, viszont a szélén sokkal erősebben világít, majdnem tudja azt, mint középen -> egyenletesebb, homogénebb vetítés.
-
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #90394 üzenetére
Vitarában szerintem nem otthon cserélhető, az kimondottan ledhez kitalált projektor és foncsor, de azok közül valami egyszerűbb megoldás. (nincs mátrix, csak tompítottra van led)
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #90738 üzenetére
nem rossz, tényleg megfutja. az órán +5km/h az teljesen biztonsági kategória, sok csal ilyen sebességnél 10km/h-t is. mondjuk gyanús, hogy ebben se kell már beszélgetni ilyen sebességnél splash-t most megfuttattuk, átfordult a 40ezren (2009 végi autóról beszélünk ), pályán szépen vitte az óra szerinti 160-at, csak kiabálni kell már benne ott.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #90747 üzenetére
akkor azért megy ilyen szarul, csoda, hogy az 1.2 16V egyáltalán megmozdítja
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #90820 üzenetére
ez egy tök jó autó lenne, ha kőkemény, kopogós műanyagon kívül más is lenne az utasterében. nem tudom milyen elbaszott autóipari trend az, hogy minden kategóriában spórolnak a kárpitozáson is, de totál nonszensz, hogy egy octavia rs-t úgy tolnak le vw szint alá, hogy abban még 12M-ért is műanyag az ajtókárpit. alap kellene legyen minden kategóriában már a szövettel/bőrrel borított, alápárnázott ajtóburkolat és főleg könyökő, meg a kurblit is elfelejthetné végre az összes gyártó.
-
rbalint88
addikt
úgy néz ki a szarfostéesí is el tud evickélni egész sokáig: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #90856 üzenetére
ez soktényezős dolog. unokatesóm V60-asa garantált 130ezer km-rel kutyaól állapotban van pl ehhez képest: [link] mondjuk ez 400k-val kb szalon. Saint Jettája mellé oda merném állítani kb.
és ugye mindkettő volvo, azonos korszak, ugyanúgy alap bőrrel. csak a 130k-ban sok ki-beszállás volt és kevésbé gondos gazdák, aki ápolgatta, tisztította volna a kárpitot. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #91191 üzenetére
Kedd ota mentem majd’ 300km-t, ebbol kb 100-at tegnap, amikor is esett ugye, szoval mindenkepp mocskos lenn, csak kicsit kevesbe de sztem nalam is csak annyi lesz, hogy bevasarlas elott-utan majd valamikor a landzsasban leveretem, aztan ha nagyon jo a kedvem, eltorles es bsd. Bar a kedvszintemet hatekonyan csokkenti, hogy hetfo reggel, a garazsbol kiallasig tart a csoda -.-‘
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #91325 üzenetére
túlélhető négyévszakossal is abszolút, de kevésbé nyugodt érzés sok nyúlmókussal, főleg CC-vel ez nem az önfeledt veretésről szól, hanem arról, hogy ésszel el tudsz jutni A-ból B-be egyéb esetekre meg legyen bekészítve a zenetárba ez: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #91437 üzenetére
a rovatot a pioneer támogatta. remélem valami más márkájú fejegységgel és szettel
Dorothy: a rendes gyári hangrendszernél nincs jobb* nekem egy gyári BOSE van, 6+1 hangszóró, erősítő. nem szedi szét a kasznit, de ennél több-jobb felesleges. a menetzajok miatt sokkal jobb nem nagyon kell, ahhoz viszont elég jó, hogy élvezhető legyen a zene.
*mielőtt a vérhifisták szétszednek: új(abb) autóba, ahol can-bus meg kutyafüle van.
-
rbalint88
addikt
Egyebkent az alfaban se volt jo hangja a gyari fejjel, mondjuk mivel blaupunkt, nem is csodalkozom ezen... bekerult egy jvc, ami mondjuk nem illik bele ugy dizajnban, mint egy gyari, cserebe jol szol a zene
Bajnokpityu: octavia gyarija az tenyleg tre, de abban is sokkal tobb van aftermarket fejjel. Passat B6 dynaudioja azert eleg brutalt szol. Nem tudom autoban kinek van igenye annal tobbre-jobbra. Azert a nagy bulikazas kozben nem art hallani, ha jon a mento...
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #91630 üzenetére
szólhattál volna 'szameg, kiugrottam volna megnézni. ráadásul pont egy fókával, csak kettessel.
elkészült sógor turbóhalott gépe, egész élhető. ha nem az alfa sok lóerejéhez lennék szokva, egészen rákívánnék. két baját fedeztem fel eddig: az ötös váltó miatt sokszor kell pörgetni és 2500 fölött csúnyán zúgós butadízel hangja van. facé nem tudnak alá rendes kipuffot csinálni, valamiért a digók meg tudták ugrani ezt a jtd-nél, hogy értelmes hangja legyen fordulaton (nyilván dízelhez képest).
így, hogy már van jártányi ereje (kb 130 low), kommersz kategóriában egészen mókás jószág ezzel a kapcsolási érzettel, fékkel-futóművel-kormányzással. -
rbalint88
addikt
LEhet, hogy Antinak ezt a vlogos témát kellene nyomni, egész használható anyag: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #92050 üzenetére
A karrendezo az egy rovidebb kifejezes vsz egy olyan ugyvedre, akit a karosult bizott meg, hogy elarjon az ugyeben, megfelelo jutalmazasert cserebe. Ez a 20% kb iparagi standard, nekem is ennyiert csinalta anno.
Tboldi: szerintem is tartalekolj. Tudom, hogy viszket az ember tenyere ilyenkor, de legyen eszed olyat vegyel,/‘iben meg lehet orulni, de racionalis a fenntartasa. Max 3M, de inkabb 2M korul nezelodj. A tobbit meg kosd le/fektesd be, lakashoz alapnak nagyon jol fog jonni.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #92368 üzenetére
Az i40 kurva gyenge, de legalabb buta a karaktere is. A tucsonban a 7gangos dsgvel szepen megy. Es talan a csikszemuek meg tudtak csinalni a valtot is rendesen. A motorral az i40-ben sem volt baj 5ev/120k km alatt, pedig igazan kapta a bantast. Hidegen padlo, alacsony fordulaton eroltetes, de soha egy nyikkanasa nem volt.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #92434 üzenetére
az a baj, hogy kényszerpályán vagy, mert 3 lehetőséged van:
-megcsináltatod, használod
-megcsináltatod, eladod
-így eladod.
az első esetben lehet csökkenteni a bukót azzal, hogy ha használod jó sokáig a javítás után.
a második esetben lehet csökkenteni a bukót azzal, hogy drágán rakod fel és majd jön valaki, aki ezt megfizeti.
egy teoretikus, harmadik esetben lehet csökkenteni a bukót azzal, hogy elsunnyogod az olajevést és bízol benne, hogy nem jön vissza a vevő miatta a szart is kiverni belőled plusz a pénzt visszakérni, amire ugye minden joga megvan. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #93267 üzenetére
megéri a ráköltés.... ha visszatekeri az órát. sajnos ez egy ilyen kurva világ. amúgy én nem tenném, vegyen inkább újabbat, amit nem fognak egyhamar kúrogatni. mert ezt megcsinálja, tök jó, örülés, tényleg pöpec stb, aztán amikor két év múlva kitiltják az összes nagyvárosból, akkor jön a húbazmegelés, hogy másfélmilla ment a levesbe, mert már csak a bontós ad érte vas árat csak (kis túlzással persze)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs