Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz z123456789 #81216 üzenetére

    Ja, hogy akkor azért tűnik úgy, hogy mindig akkor nyit, amikor már kezd jelentősebb lenni a sor.

    Hétvégi M1 tapasztalatok;
    - Az úthibákkal teletűzdelt részek kicsit csökkentek a pár hónappal ezelőtti állapothoz képest, ugyan néhány frissen burkolt 20-50 méteres részen legalább eltűnt a leállósáv záróvonala is (ugye a burkolás megvolt, de a festék még nem érkezett meg a burkolatra).
    - 100-as korlátok maradtak
    - Hétköznap, reggel, délután halál a pálya, pl. lazán elkezd előzni a turista busz két kamiont, amiből a hátsó bevág a busz elé és megelőzi az elsőt. Természetesen a sebességkülönbség < 5 km/h, szóval elkezd torlódni a belső sáv. Ilyen alkalmakkor jó kedélyű vonatozás indul a belső sávban, különösen alacsony értékre csökkentett követési távolsággal.
    - A pályán bárhol lehet az álló sor vége. Természetesen nem elegendő, ha ezt csak Te veszed észre, hanem reménykedni kell a jószerencsében, hogy a mögötted lévő is időben meglátja és nem kell átvágnia a másik sávba egy kamion elé (akinek elég hangos a légkürtje). Mondjuk legalább, ha átrántja a kocsiját egy sávval odébb, jó eséllyel nem a kocsid hosszát fogja csökkenteni.
    - A pihenők és benzinkutak tökéletes helyek Európa keleti részében találtható multikulturális értékek megismerésére.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák