Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Qru #150784 üzenetére

    Alapjáratra nem esik le, olyan 1500-1700 közé csak, attól függ mennyivel gurulok. Gondolom fizikailag a wandler visszafele is működik, a kerék hajtja a váltót, az a "sztátort", az a rotort, az meg a főtengelyt. Ez így azért is jó, mert van "motorféküzem" és addig se eszik benzint.
    Kipróbáltam az L-t, ugyanúgy meglódul vele csak mivel nem vált fel ezért elkezd visítani az egyes bolygómű az egyre magasabb fordulattól. Szerintem ez a váltó buta ehhez (kéne a lockup minden fokozatra), ennél az L csak hegymászásra jó, motorfékhez nem igazán. Vagy csak én nem voltam bátor tovább visíttatni és lehet, hogy megfogná.

    Ha bemelegszik akkor nagyon férfias az erőátvitel, Óbudaváron átmentem a legnagyobb fokozatban felfele 40-nel és onnan is gyorsított fel emelkedőnek 80-ig. Vártam, hogy visszavált-e, de nem. Persze ha jobban nyomom visszaváltott volna, de normális gyorsulásnál nem és nem is erőlködött. Vázsonyban a pálinkafőzdénél meg a hétszergörbén felfele is emelkedőnek kétezernél is felgyorsul és dobja a másodikat. Jól dolgozik mikor meleg.
    Hidegen viszont fos, akkor aztán lehet ordíttatni a vánszorgáshoz egy emelkedőnél. Hát ez sajnos ilyen, csóró ember automatája. Bár gödrökből melegen se kúszik ki, de pici gázzal is már repül a bódé.
    Mondta haverom, hogy ha igazán élvezni akarom az automatát akkor dízelt kellene vennem, mert ott van nyomaték ami kell neki. Hát igaza van. Bár nem biztos, hogy nyakamba kéne vennem egy második bonyolító tényezőt. Szerintem egy 1.8-2.0 benzines 4 sebességgel már van elég erős, hogy egy gödörből kimásszon gáz nélkül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák