- Gaming notebook topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- OLED TV topic
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee3000
tag
válasz
pècsimunkás #100324 üzenetére
Ezzel nem is akarok vitatkozni. Vezettem már én is kisturbóst, hogy tapasztalatból tudjam a különbséget, ugyanakkor évekig nyúztam egy 1,2-es Punto Grande-t is (igaz az asszem csak Euro 4 volt), hogy tudjam, el lehet azzal is élni. És az az érdekes, hogy városi körülmények között egyáltalán nem zavart az erőtartalék hiánya. (Jó, nyilván ebben benne van, hogy hozzászoktam.) Ráadásul tényleg méltósággal viselte a ridegtartást (értem ez alatt, hogy a gyártók nyilván nem ilyesmi nyúzásra szánják, optimalizálják az autókat - nem ezt tekintik "átlagos" használatnak). Ha kicsit nagyobb arányban mennék rendszeresen hosszabb távokat, nem lenne ennyire túlsúlyban a városi hidegjárat, jobban be mernék vállalni egy turbóst, de belátható időn belül nem valószínű, hogy ebbe az irányba mozdulnának el az autózási "szokásaim". Mivel pedig a karbantartás/javítás várható költsége nekem nem mellékes szempont, inkább maradok a szívó benzinesnél, és örülök annak, hogy egyáltalán még megvan ez a választási lehetőség, mert szvsz már nem sokáig lesz ez így új autó vásárlásánál.
Btw: Nem tudjátok véletlenül, hogy a részecskeszűrők bevezetése a GDI/turbó motoros autóknál még csak terv, vagy már a mostanában gyártott példányok már azzal is el vannak látva?
[ Szerkesztve ]