- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ubyegon2
nagyúr
válasz cattus #22290 üzenetére
Eddig az autósoknak kb. monopóliuma volt az úthasználat tekintetében (de legalábbis az indokoltnál jóval nagyobb súlyban voltak reprezentálva).
Ez nem teljesen van így, de egyébként elhiheted, hogy inkább látnám azt, hogy a város belső részén ezernyi biciklis teker, normálisan persze, mint a jelenlegi helyzetet, hogy gyakorlatilag napi millió nem helyi lakos terheli az egész fővárost! Csak éppen ehhez komoly átgondolt stratégia kéne, nem annyi, hogy a vigyori főpolgi biciklivel szeret járni, ezért átadja a legterheltebb belvárosi részt a kerékpárosoknak.
Kik? Hol? Mivan?
Ma is írtak róla:
a kötelező kerékpárút-használatot el kell törölni, ami abból is adódik, hogy a gyakorlott kerékpárosok nagyobb veszélyben érzik magukat a családok, kisgyerekek között, különösen a keskeny, rossz állapotú kerékpárutakon, mint az autóút szélén kerékpározva.
Örülök, hogy - bár egyelőre impliciten, de - te is a fizikailag szeparált kerékpárutak mellett állsz ki.
Abszolút, de nagyon szigorúan véve, hogy ahol nem közlekedhetnek, ott tényleg ne menjenek. Jelenleg sokkal veszélyesebbek a gyalogosokra a kétkerekűek, mint az autósok. Emiatt kéne bevezetni a kétkerekű járművek azonosíthatóságát, de qrva gyorsan.