Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz czanga #54450 üzenetére

    Nem tudom. Szerintem is katasztrófa a shop (már alapesetben is, de főleg a különleges BL rendeléseknél) és az ügyfélszolgálat is. Ez nem mai színvonal.
    Másrészről meg ha azt nézem, a boltok nagy része nem üti meg sokszor a normál színvonalat. (Attól most tekintsünk el, hogy bennünk is van hiba, olvasva a hsz-eid, te is elég maximalista vagy... akárcsak én. :D De ezt levonva is el tudom helyezni nyilván az adott boltot a skálán.) Nagyon sokan még alapvető dolgokban, mint elérhetőség, kommunikáció, csomagolás, stb... sem. És az sem megoldás, hogy onnantól hanyagolom... ennyi erővel az ország 80-90%-át hanyagolhatnám minden tekintetben. :) :(

    Visszatérve viszont a gyakorlati megoldáshoz: sajnos mivel elkerülni sem lehet és előfordulhat bárhol gond, valahogy meg kell próbálni megoldani és a helyén kezelni. Soksok terápia. :D
    Nekem pl. érkezett lyukas doboz a S@H-ról, ha innen nézem extra gáz, ha a másik oldalról: flottul és szó nélkül megoldották...
    De írhatnám az Alzát is, nekem pozitív volt az össz-tapasztalatom de sokaknak innen is negatív. És nálam is volt 1 bubis csomag után egy teliberagasztott. De sikerült mindent flottul megoldani. Az emagról ugyanezt már nem tudom elmondani.

    A Legonál viszont érezhetően nincs meg a megfelelő apparátus az egész kezelésére, itt rendszerszintű problémák vannak. Látszik, hogy kézzel oldanak meg egy rakás dolgot, stb...
    A Diner kapcsán megírtam nekik, hogy csak az ismert körből (innen a fórumról is) volt 2-3-4 ember akinek törölték a rendelését. Egy 10e darabos szériáról beszélünk ami a megrendeléskor bőven elérhető volt, 80-90%-on állt: szóval ha ebből ez jött ki akkor nem 10k megrendelést, és nem is 10019db-ot fogadhattak be, hanem tippre akár ezres nagyságrenddel többet is. Ez meg elég nonszensz.

  • czanga

    őstag

    válasz czanga #54450 üzenetére

    Annyi reakció jött, hogy a játék ASZF-ét bemásolták, és nem indokolták többet semmivel a döntést. Vicces lett volna azután, hogy benyögték "elfogyott" azt mondani, hogy "háztartásonként 1 készlet".

    "Az ingyenes LEGO® Kalózok és kincsek VIP kiegészítő csomag (40515) ajánlat a LEGO.com oldalon online, a LEGO üzletekben és a LEGO katalógusban leadott VIP megrendelésekre érvényes, a készlet erejéig, 2022.8.4-től 2022.9.30-ig. A jogosult vásárlásnak legalább 50 $/65CAD értékű LEGO árucikket kell tartalmaznia. A Pick a Brick (Standard) megrendelések nem érvényesek erre az akcióra. Háztartásonként egy készlet. Korábbi vásárlásokra nem alkalmazható. Ha a jogosult LEGO-vásárlás(oka)t visszatérítés céljából visszaküldjük, az ajándékot is vissza kell küldeni a jogosult LEGO-vásárlás(ok)kal együtt. Nem vásárolható meg, nem cserélhető el és nem helyettesíthető más termékkel vagy készpénzértékkel. Az ajánlat nem érvényes a LEGOLAND® Parkokban, a LEGOLAND Discovery Centerekben vagy a LEGO Certified Store-okban. A LEGO Csoport fenntartja a jogot, hogy ezt az akciót bármikor, előzetes értesítés nélkül törölje vagy módosítsa. VIP tagság szükséges."

    Illetve felajánlottak 600 vip pontot, de feltételezem azzal semmire se megyek kb...

    Az egészben már nem a VIP készlet zavar, hanem a rugalmatlanság, az összevisszaság és úgy amblokk a nem méltó helyzetkezelés.

    Na end of the story. :U :N

Új hozzászólás Aktív témák