Keresés

Aktív témák

  • norcsika79

    csendes tag

    válasz torma1981 #12815 üzenetére

    Az általam leírtakat nem fontos elhinni senkinek,csak azt írom le ami velem sajnos megtörtént! Édesanyámmal rendeltünk egy Sony KDL46EX720-as készüléket. E-mail en adtam le a rendelést! Pár órán belül egy kellemes hölgy felhívott hogy másnap már hozzák a készüléket. Pont így is történt! Másnap a megbeszélt időpontban egy fehér szállító autóval megérkezett a készülék. Egy magas barnás bőrű fiatalember hozta. Előttem kibontotta a készüléket,korrektül beüzemelte,majd kitöltötte a jótállást és megkötöttük a szerződést! Eddig le a kalappal a kalocsai cég előtt. A gondok másnap kezdődtek! A készüléken megjelent több zöld pici pixel is,és egy nagyon nagy villogós! KB. akkora volt mint a gyufaszálnak a végén a méreg,kb kétszer! 5.méterről is simán lehetett látni,ekkorát még soha nem láttunk tv készüléken. Írtam egy e-mailt a cégnek,amire nem nagyon reagáltak. Pár óra mulva felhívtuk a céget,a hölgy nem tudott erre mit mondani így kapcsolta a főnökurat! Azt mondta hogy 2.napon belül ki jönnek hoznak cserekészüléket mivel 3.napon belül voltam,és kötöttem 1.éves cseregaranciát is 10ezer ft-ért. Pontosan így is lett! A megbeszélt időpontban megérkezett a fiatalember,de egy másik volt már,de ő is jó barnabőrű volt és erős testalkatú. A készüléket megnézte majd azt mondta hogy nem cserélnek mivel összesen 3.pixelt számolt,a sony meg 6pixel alatt nem cserél! Mondtuk neki hogy a pici pixelek nem is zavarnának de nézze már meg azt a 2.szer gyufaméregnyi nagyságú zöld villogós pixelt.Azt mondta hogy látja de nem tud tenni semmit mivel ez is egy pixelnek számít! 30perc vitatkozás után se jutottunk semmire vele. Nagy mákom van mivel keresztesóm a fogyasztó védelemnél dolgozik! Felhívtam majd ennek hatására kiment a kocsijához és behozott egy új készüléket! Mondta hogy kicseréli de ha annak is lesz baja akkor már többet nem cserél.Kezdett ideges lenni.Mi mondtuk hogy zsákbamacska így nem kell,kérjük vissza a 305.ezer forintunkat.Erre ő felhívta a főnöküket. A srácon egy füles volt de lehetett hallani amit a főnökúrral beszélt.A kedves főnökúr elég durva szavakat hangoztatva mondta neki hogy ne fenyegessük őket a fogyasztóvédelemmel,adja nekünk vissza a pénzünket. Ide nem írnám le hogy milyen szavakat használt! KB. 1.óra először könyörgés majd keresztesóm hívása után,így kaptuk vissza a pénzünket. Édesanyám leszázalékolt enyhe szívbeteg,és sajnos ilyennek lett kitéve.Így kell egy cégnek viselkedni????????????? Ezek után soha többet semmilyen webshop. Felmentünk a Sony márkaüzletbe és ott korrekt nyugodt megfelelő kiszolgálást kaptunk!............Sajnos mi így jártunk ezzel a céggel ami szerintem nem olyan vicces pláne ha az egyik családtag gyengélkedik.

Aktív témák