Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz gzbotii #141142 üzenetére

    Egy dupla lemezgarázs 6 méter széles (belül 5,9 méter), 5 méter hosszú. Ez az a méret, ahol két autó kényelmesen elfér, ha a bal oldali farral áll be, a jobb oldali orral, egyiket sem akarják kinyitni a fal felőli oldalon (oldalt, hátul).
    Írtad, hogy 3 oldalt lenne fala is, akkor oldalra rászámolnék még 1-1métert. Be lehet polcozni, sok dolgot elnyel.

    Az 5 méteres hossz manapság nevetséges. Már egy szedán is eléri ezt a hossz, egy S-Merci meg is haladja, egy családi csapatszállító meg ki is röhögi. Inkább 6 méter legyen a hossza.

    Áram legyen ott, lámpa, konnektor, ezeknek elég az 1×16A. Én behúzattam az 5×6 mm2 rézvezetéket és használok egy fázist. A vezeték és a munkadíj sosem lesz olcsóbb, túlestem ezen most. Majd ha lesz autótöltő, csak kötni kell.
    Ha már áram megy oda, 2 szál UTP-t is kivinnék. Az egyik a hálózatnak, a másik a riasztónak.

    Lámpát ne a kocsi fölé rakj, a kocsi mindent árnyékolni fog, amit csinálni akarsz körülötte, bent. Tegyél fel a két kocsi közé és körbe párat. A középső elég ki-beálláskor, a többit akkor kapcsolod, ha csinálsz is valamit.

    Ajtóra érdemes tervezni, motorosra, a lehető legszélesebbre. Ne kelljen a kapu és a kocsi között centizgetve kitolni a bringát, talicskát... Nekem a redőnykapu bevált, 4,2 méter széles, ha elfér a redőnytok, ajánlom. Kevesebb helyet foglal mélységében, mint a szegmentált, vagy egyben felnyíló kapu, hát még a hagyományos pánton nyíló.

    A ferde tető alá is lehet pakolni.

    2, vagy akár 3 falon is legyen ablak, tudd szellőztetni, huzatot csinálni, egyen ajtónak hely.

    Ha flancolni akarsz, akkor vízvételi pont, esetleg csatorna. Az egyik hely alá akna, vagy akár mindkettő alá és az egyiket kinevezed zöldséges veremnek.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák