Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #243 üzenetére
Amúgy azt honnan lehet tudni mikor kezd a DPF regenerálásba? Mert erre vonatkozó visszajelzés nem volt a TDI-mben.
Amit mondtam a dízelről, nagyon általánosnak tűnhet, de rossz tapasztalatom a VW-vel van. Ja, meg volt régen egy 525-öm, de azt nem sorolnám ide, mert amit az kapott tőlem kezdő jogsisként...
Néhány hónapig egy i30-at vezettem szinte minden körülmény között és az egy isteni erőforrást kapott azzal az 1.6 crdi-vel. alig volt turbólyuk, nagyon sima volt a járása (meg a nézése ) és 200k-nál eladta a tulaj. A vevő átnézette mikor megvette és a szerviz csak egy első fék cserét javasolt, nem kellett, csak javasolták, hogy ha már úgyis fent van a csáposon, megcsinálnák. Ennyi.
Amit a Toyotáról írtál, az totál igaz! Annyi visszahívásuk volt (ami ugyen nem jelent rosszat, hanem azt, hogy elismerik a hibát), hogy elkezdtek olcsósítani. Elég megnézni a legújabb yaris hátsó kerékjárati megoldását és aki ért hozzá azt mondja, hgy köszi nem. Ráadásul a BMW 1.6-os dízele is visszavetette a bizalmat, nem beszélve a Bosch fékekről amik köztudottan a legsz@rabbak a világon, stb. Ja és kezdenek átállni a 2 éves olajcsere periódusara Na ezért tartom meg a régi Yarist. A világból kimegyMelyik sportage volt és milyen motorral? És mi lesz a japán utód? Priviben is megírhatnád!
"Akula Sub, ready for the deep!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen