- TCL LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz wwenigma #25764 üzenetére
"Ez leginkább egy belsős munkaanyag. Egyébként a 250W az lópikula, kb el lenne lehetetlenitve az egész, a lényege..."
Én nem így látom.
A 250W pont arra elég, hogy rásegítsen az alapvetően emberi hajtásra.
Ha én lennék a hatóság
250Wés 10" elsőkerék méret alatt engedném vizsga/eü alkalmassági nélkül járdán, bringaúton/sávban, sisak nélkül vezetni.Amit én gondolok, az az hogy 10"-os elsőkerék méret alatt exponenciálisan nő a baleset esélye, ezért ezt szigorúan bevezetném vízválasztónak.
Nagyobb kerekűt, és/vagy nagyobb teljesítményűt SMKP-nak minősíteném, és városban leterelném a járműforgalomba, a buszok, tgk. közé ( ott száguldozzon ha mer, ne a babakocsik között a járdán*), és csak városon kívül használhassák a kerékpárutat, ott mondjuk kötelezően.Egyébkén a jelenlegi szabály is ez.
Így élesen el lehetne határolni a kategóriákat, mert ami most van káosz az senkinek sem jó.
SMKP-ra vonatkozó rendszám, műszaki vizsga nélküliség, maradhatna minden a régiben, úgymint kötelező bukósisak, KRESZ vizsga, kivéve ezt a nem képes 45Km/h-nál huzamosan nagyobb sebességgel menni szabályt, mert azt meg eltörölném.
Ez már régen elavult, mert amikor ezt a szabályt hozták, nem létezett olyan, hogy megbízhatóan pontos sebességmérő/határoló.
Nyilván kellene felső sebességhatár, és akár lehetne a jelenlegi is, tehát kötelező lenne a pálcika rollereken kívül (250W/10") a sebesség mérő a rolleren,- ami meg amúgy is van-, a szabály betarthatóságához.
Városban így a járda-kerékpársáv megmaradhatna a gyalogosoknak és a tényleg lassú, emberi hajtásnak.
Ez a fajta éles elválasztás idővel olyan roller igényt generálna, ami a biztonságosabb tehát, nagyobb kerekű rollerek keresletének növelése felé terelné a gyártókat.
P.S.: Tegnap láttam. Iskolából kijött egy kiskerekű pálcika rollerrel egy 12 év körüli kissrác. Lámpánál leszállt, és megvárta hogy a gyalogátkelőnél zöldre váltson. Amikor szabadot kapott, a zebra kellős közepén tanyázott egy nagyot, leesett a rollerről egy úthiba miatt, táskáját erre, kabátját arra dobva.
Nagyon ellene vagyok a kis méretű első keréknek, az ilyenekre nem nagyon kéne még plusz elektromos motor, elég nagyot lehet esni csupán csak lábhajtással is.
Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest