Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Valahol olvastam, h egy srác azt ecsetelte, h ő bizony arra gondolt, ha lesz valami komolyabb szabályzás bevezetve, átfesti a rollerét fehér/zöldre, h messzebbről úgy tűnjön, h egy Lime roller, így a rendőrök majd minden bizonnyal nem fogják vegzálni, mivel azt fogják hinni, h egy bér-rollerrel megy, így nyilván nem tud többel menni 25-nél, és ezért nem kell sisak se.
Ötletes.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #24202 üzenetére
Először tesztelje le, hogy szemre, külső szemlélőként meg tudja különböztetni a 25 km/h sebességet attól a tempótól, amivel közlekedni szokott.
Mert akit az zavar az illető sebessége, annak a túl gyors tempó fog szemet szúrni, nem a roller festése.Én nem ötletesnek nevezném, inkább idiótának.
-
Shade45
senior tag
Télen hol tároljátok a rollert?
Van egy fűtetlen garázsom, de tartok tőle, hogy a mínuszok miatt tavaszra kuka lesz az aksija.
-
addikt
válasz Shade45 #24205 üzenetére
Nem lesz kuka egy tél alatt, de ne a fűtetlen garázsban tárold a rollert.
Szobahőmérsékleten, vagy előtérben, ahol nincs hideg.
Ennyi erővel akinek panelban van, kitehetné az erkélyre is télre, pedig annál rosszabbat nem nagyon tud vele csinálni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz máyköl #24200 üzenetére
Most került hozzám egy zero 10x (senki ne kérdezze minek, magam sem tudom ), annak kormány előre hátra húzására jött egy mocskos nagy reccsenés. Szét szedtem mindenhol ahol mozogni tud, rommá kentem, ömlött belőle a zsír és csak csinálta...
Na akkor jött egy sugallat, szétszedtem a nyakát és kiderült, hogy a lengőkar és nyak között volt már összeszáradva a kenőanyag, poros is volt, kitakarítottam, megkentem és csöndes lett.... Szóval kiszednám a villát és megnézném. Ezt még egyszerűbb is szétkapni mint egy nagyobb rollert"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
Stefi_dzsi
tag
válasz Thunderzolee #24000 üzenetére
Találtam itt hardveraprón egy gyári használt akkupakk és vezérlő párost, így végül ezt választottam a gazdaságos, de lutri vonalra lépve. Érdekes módon a régi+"új" kombinációk egyike sem működik, tehát sem a régi vezérlő az "új" akkupakkal, sem az "új" vezérlő a régi akkupakkal. Ez alapján én is csak megerősíteni tudom a szervizes látleletet. A vezérlő melletti beázás jelző matricák mindegyike el van színeződve, a hátsó keréknél lévő nincs. Pusztán külalakra, ránézésre szebben néz ki az én régi vezérlőm, mint amit használtan vettem, de valami a régivel mégsem működik. A beszerzett cuccok viszont mennek.
Most újra gurul a gép, viszont a retrofit aliexpresses sebességjelzős dashboard valamit bezavar, mert ugyan a sebességet mutatja és üzemmódot is lehet váltani viszont lámpát nem lehet kapcsolni, mert csak folyamatos csipogás, a kijelző és a lámpák villogtatása az eredmény.
Ez lehet valami FW inkompatibilitás? Ha igen, hogyan javítható? Anno, amikor beszereltem plug&play működött, nem emlékszem, hogy valaha is firmware-t cseréltem volna.
A most beszerelt vezérlőről ezt látja az m365 tools:
ESC FW ver: 0156; BLE FW ver: 0910; BMS FW ver: 0126Köszi előre is!
-
rep3at
őstag
válasz Shade45 #24205 üzenetére
Télen mi pl. fent a lakásban tartjuk abban a szobában ahol a szárítót meg a kinosott ruhákat tartjuk, összecsukva elég kis helyet foglal még a kettő is. Télen amúgy sem használjuk szinte soha, nekem már most napközben is egy kicsit hűvös van a rollerezéshez, általában március végétől október végéig vannak használatban.
Persze ha tágas a lépcsöház akkor az is megoldás lehet, az a hőmérséklet még szerintem bőven jó neki.
Forward thinking. كرر
-
Jozsó
tag
Az alap, hogy egy roller visszatermel mikor fékezek vele, vagy ez külön fícsör? Konkrétan az okai neon érdekelne, hogy vajon mit csinál.
-
tau_ba
tag
Xiaomi Pro2-vel kapcsolatban kerdes. 3-4 hetig nem hasznaltuk a rollert, es lent allt az alagsorban (15-20 fokban). Most hasznalni szeretnenk, a feltoltes kozben utan nagyon furan viselkedik. A toltes eleve joval tovabb tartott, mint maskor, es a hatso lampa folyamatosan villogott kozben. A fo bekapcsolo gomb nem reagal semmire, nincsen kattintasa, mintha be lenne ragadva. A display vilagit, es ugy tunik mintha be lenne kapcsolva, de nem megy a motor. Az interneten talalhato hard reset kombinaciot mar probaltam, arra nem reagal. Par honapos garancias cucc, ezert az aljat nem bontanam meg azert, hogy az akku kabelt levegyem. Barmi egyeb otlet, jotanacs, mielott viszem a szervizbe? Jart mar valaki igy?
-
PociAti
senior tag
Valószínűleg a legtöbb rollernél alap ez a funkció.
Leegyszerűsítve a fékezés fizikája:
- a légellenállás, gördülési ellenállás lassítja a rollert,
- a mechanikus féket (jellemzően dob- vagy tárcsafék) lassítják a rollert,
- és a villanymotor lassítja a rollert. Ez utóbbit hívják energia visszatáplálásos fékezésnek. ilyenkor a motor generátorként (dinamóként) funkcionál, a meglévő mechanikai energia átalakul elektromos árammá, és visszatöltődik az akkumulátorba.Pontosan megtippelni se tudnám, hogy egy átlagos 100 km-es út megtétele során mekkora hatótávot lehet visszanyerni, de nem hinném hogy 1%-ot (1 km-t) meghaladná. Az Okai Neon szoftvere úgy van hangolva, hogy gázelvételre szabadon gurul a roller, nem kezd el lassítani. Energia visszatáplálás szinte csak fékezés közben történik, amikor a tárcsafék is működik.
-
-
rep3at
őstag
Hát én pl. tegnap délután négy előtt rollereztem két nadragban, egy csuklyás + vékony pulcsi + póló kombinációban es mar kissé kellemetlen volt rolleren a végsebesség, inkább olyan 15-20 volt elviselhető. Persze téli sapka + kesztyű + kabát kombóban lehet hogy azért jobban bírnám én is.
Forward thinking. كرر
-
Bep
senior tag
válasz rep3at #24218 üzenetére
Én most már póló+pulcsi+kabát. Kötöttsapi és ezen a bukó. Kötött kesztyű.
Így még 25-el elviselhető.
De jövő héttől már úgy ahogy szoktam télen -5ig rollerrel szoktam menni.
Póló+sima vékonyabb pulcsi+ csuklyás pulcsi+nagy kabát.
Bicajos kesztyű erre a kötött kesztyű.
Fejen a sál kicsit a tarkóra felhúzva, rá a sapka és erre a csuklya, erre a bukó
4km-es távra még bírható. Irodában a fél álló fogas az enyém[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Kukirin G3 Pro-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata/véleménye? Megéri ebben az ársávban? Azt látom, hogy fényévekkel jobb mint a "sima" G3, de van jobb vétel nála? Mondjuk egy mantis dual?
-
DigitXT
félisten
Egyáltalán nem alap. Különböző fékezési stratégiák vannak... Attól, hogy egy elektromotor éppen lassítja a rollert, nincs garancia arra, hogy ezzel tölti az akkut. (Leginkább azért, mert saját erőből trükkös vezérlés nélkül egyszerűen nem képes nagyobb BEMF-et előállítani, mint a mindenkori akkufeszültség, szóval ha nem emelünk rajta mesterségesen, az akku felé semmiképp nem fog folyni áram.)
Ahogy az utánad szóló írta a visszatöltés valóban kevés extra hatótávolságot ad, és amúgy mellékhatása, hogy terheli a vezérlőt.
Tuning rollereknél érdekesebb ez.(Természetesen a legjobb, ha egy analóg fékkarral szabályozható, mert akkor nincs az a hülye hatás*, hogy veszélyesen ránt a legkisebb fékkar mozdulatra is... Sajnos, analóg fék bemenetek viszonylag kevés vezérlőn elérhetők. Ja és nem, nem működik mindig mellette a tárcsafék is, hiszen egy e-fék már azonnalosan tud reagálni, míg a fékpofának előbb oda kell érnie a féktárcsához, és utána is az összeszorítás mértékének függvényében veszi ki a részét a fékezésből, így elérhető egy olyan e-fék/tárcsafék kombó, ami tényleg csak "nagy fékezésnél" dolgoztatja a mechanikus féket, ezzel kímélve a kopó alkatrészeket, de persze nem kímélve az akkut, vezérlőt: elég komoly áramokkal lehet nagyot fékezni, s az ehhez megfelelő feszültség nagy sebességnél bizony rendelkezésre is áll. Csak legyen akku, ami felveszi ezt az áramot... Ezzel vissza is kanyarodhatunk oda, hogy a visszatöltős fékezés tele akkunál egyáltalán nem működik. Viszont HA olyankor is tud fékezni a roller, akkor valamit épp másképp csinál... (Van olyan, amikor egy bazi nagy ellenálláson fűtik el a fékezéskor keletkező energiát. Van amikor csak parasztba' elfűtik a kábeleken.Azok meg néha megolvadnak.)*: ha meg ennek elkerülésére alacsonyra állítod a max erejét, nem fog akkor sem, amikor nagyon kéne. Szóval olyan ez, mint minden más: csak ésszel használandó!
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz DigitXT #24222 üzenetére
A Kugoo G3 fékezésnél 1-2 A-t mutat a kijelzőn. Kb. ennyit állít elő, hogy ez vissza megy e? Nem tudom, de halottam olyanról, hogy full akkuval dombon lefelé végig fékezve, elfüstölt a rollerben valami.
Én gyakran csak motorféket használok, ha előre figyelsz, kiszámítod a mozgásokat 90-95% elég. Csak vészféknél koptatom a fékbetétet. OKAI-val is így megyek.Én télen is használom a rollereket. Ha nincs jég meg hó, nem kell berezelni. Télisapka a sisak alá, téli kabát, pulóver, póló, bőven elég. Kesztyű kötelező. Nadrág 0 fok körül kezd kevés lenni, ilyenkor dupla nadrág, nagy hidegben van füthető nadrágom, szuperjól muzsikál. Van füthető talpbetétem is, de attól 10 perc után majd leolvad a talpam, nem használom. Több telet is végigrollereztem így már.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #24223 üzenetére
halottam olyanról
Nekem meg égett is le Kugoo S1 vezérlőm lejtőn ráfékezve. Meg olvadt össze motorvezérlő kábelem is sajnos. Az a baj, hogy a lejtő az egy különleges helyzet, hiszen a roller jobban fel tud gyorsulni, mint síkon (önerőből) bármikor, és onnantól gyorsan túl tudja nőni a BEMF az akkufeszültséget... Mégpedig elég komoly mértékben, ha nagyon elszaladnak a lovak, szóval a legtöbb vezérlő ilyenkor is aktívan próbál "hajtani" (ha nyomod gázt) azaz korlátozni a végsebességet. Ha viszont "üresben" (se gáz, se fék) megküldöd, abból gyorsan lehet baj sajnos... Amint összekapcsolódik az akku és az addig üresen forgó motor a vezérlőn keresztül (akár gázadásra, akár fékezésre), ez a kialakult feszültségkülönbség könnyen problémákat okoz (ilyenkor szokta eldobni az S1 a féket, hogy inkább guruljon tovább gyorsulva, csak meg ne haljon benne minden, a pilóta meg "álljon meg, ahogy tud", mert amúgy a hátsó sárhányó-taposón kívül nincs rajta mechanikus fék: na ez veszélyes, szerintem, így ilyen rollert azóta már senkinek nem ajánlok, minimum egy mechanikus fék legyen rajta). Szerk: itt az utolsó linken amúgy a kolléga pont a visszatöltést okolta, de valójában csak túl gyorsan ment. Az S1 vezérlő egyáltalán nem töltött vissza (legalábbis nem emelte meg a feszültséget, szándékosan, csupán a lejtőn való "gyorshajtás" miatt tűnhetett úgy).Nekem a VESC simán megtolja 30-40A-rel is az akkut, ha kérem, és olyat fékez, mint az állat. Igen, ha nem tudna ennyit, akkor kevésbé lehetne rábízni magad a motorfékre, viszont ha meg tud ennyit, akkor meg muszáj, hogy szabályozható legyen, nem frankó a szokásos kapcsolós fékkar, ami ON/OFF fékezést csinál. (Szoktak még trükközni a vezérlők, hogy oké, ON/OFF a kapcsoló, de valami felfutási görbe be van rá állítva: pl. a Wolf King GT is ilyen volt. Ezzel csak egy bajom van, hogy kiszámíthatatlan. És lassulás közben, ha már amúgy egész jól belőtted, hogy jó lesz ez így, egy hirtelen ráerősítő fékhatás minimum kellemetlen, de akár balesetveszélyes is lehet. Nekem ez kifejezetten nem tetszett a GT-n. Ha tartom a fékkart, akkor tartsa a fékerőt, ne szórakozzon "befékezéssel".)
Ui: megjegyzem a visszatöltős fékezés a tempó csökkenésével szükségképpen gyengül, szóval teljes megállásra alkalmatlan, cserébe kombinálva a tárcsafékkel akár ABS-ként is működhet (hiszen amint a kerék megáll, az e-fékhatás azonnal megszűnik, csak a mechanikus marad, ami mellett a kerék újra forogni képes, így megszűnik a csúszás: meglepően jó eredménnyel lehet ökör módjára is fékezni a hátsó fékkel). Elsőt mondjuk nem próbálnám, de ott most nincs is motor.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #24224 üzenetére
Gt-n legalább állítható, hogy a konstans fékerő amit odaver (legalább csak 30 fölött, alatta nem), az mennyi legyen (olyan 2/5 élhető volt). Warrior x en ez on off volt. És vagy elől hátul megcsúsztatta mert egyszer csak odavágott egy olyat, mintha padló féket nyomnál vagy nem volt efék
Amúgy ami engem meglepett, sima kingnél, hogy fékezésnél az ey3 hirtelen 90v körül mutogatott persze nyilván az a kijelző meg amit mér, az nem labor infó[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
rep3at
őstag
Hát én bukót mondjuk pont nem használok, hozzáteszem hogy egy relatív kis városban és csak bicikliutakon használom ahol fejből tudom hogy hol vannak a kátyúk. De még így is inkább az olyan órákban szeretek vele menni amikor minél kevesebb ember van, alapból is kerülöm a tömeget. Szerencsére zegen elég sok és elég jó minőségű bicikliút van. Múltkor elmentem vele Salomvárig (kb. 20 km tőlem), végig jó minőségű bicikliút volt (bár ott már el tudtam volna viselni kicsit nagyobb sebességet is).
Forward thinking. كرر
-
Packersbay
tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy jó téli kesztyűt a tavaly kapott decathlon-os sztem alap téli bringás kesztyűben már 3-4 km után fázik a kezem. Olyan 10 km-t kéne kibírnia hogy ne faggyon le a kezem. A sebesség nem sok max 25-30 lenne. Illetve már próbálta valaki a futureboard-nál kapható fűtött kabátot? 19e-ért ha jó akkor lehet megvenném.
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
sandró60
addikt
-
Pano
addikt
válasz Packersbay #24227 üzenetére
The North Face márka cuccai nagyon jók extrémebb körülményekhez.
Egy példa.[ Szerkesztve ]
-
Gardaai
senior tag
Valakinek van tapasztalata ezekekkel? [link] [link]
Mennyi ajánlott mondjuk egy ilyenhez képest? [link]
Méret súly nem érdekes. Ritkán megyek olyan helyre ahol le kell zárni, de akkor szeretnék azért egy legalább közepes védelmet. (U lakat 10/6, bármit is jelentsem ez ugye. )↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Peaceliker
őstag
válasz Gardaai #24230 üzenetére
Én inkább vettem egy használt kryptonite u lakatot, azokat nehezebb átvágni. Az ilyen olcsókat tesztekben pikk pakk vágják át. Nyilván lockpickelni lehet bármit, de ahhoz már érteni kell, szóval én csak az erővel feltörőkre készültem fejben.
Amúgy az ilyen szegecsekkel összefogott kamatokat néztem először, de abból még az abust is kis marok szegecsvágó szerszámmal szét lehet kapni. U lakathoz legalább vagy marha nagy erővágó kell vagy flex"Oh my Goa'uld!"
-
Gardaai
senior tag
válasz Peaceliker #24231 üzenetére
[link] ez?
Igazából estére sosem, max 1 órákra lenne ott hagyva akkor is udvarban vagy lakóparkban. Szemtanú biztos lenne.
Azt tudjuk, hogy amit el akarnak vinni azt elviszik, de egy sima erővágóval vagy kisebb flex-szel ne tudják 2 perc alatt leszedni róla.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Peaceliker
őstag
válasz Gardaai #24232 üzenetére
[link] én ilyesmit vettem használtan 15be
Teszteken, ezt percekig kínozták marha nagy erővágóval olyanok, akik csináltak már ilyet. Flexelést is bírta egy ideig, lehet 2pet mondjuk nem. De ha sodronnyal pluszba körbe tekered, akkor még jobban elveszi tán emberünk kedvét, hogy neki álljon."Oh my Goa'uld!"
-
Pano
addikt
-
Andurka13
friss újonc
Sziasztok! Rászántam magam a vásárlásra, segítséget szeretnék kérni hozzá! Kisvárosi rövidtávú utazásokra ,lime-ot használok jelenleg .Ez számomra megfelelő lenne ,ha a töltés jobban bírná és talán egy nagyobb kerék az úthibákon segítene egy fokkal. Állandóan felpakolva utazom, csak őrzött helyen hagynám. Probléma 1 nem értek a javításához még; ,nő vagyok ,komplikáltabb probléma helyi bicikliszerelőre hárulna,alkatrészt tudjak hozzá szerezni normál áron.Részletfizetéses megoldás preferálnám ha létezik ilyen opció.Probléma 2 Mivel amatőr vagyok nem tudom honnan kéne beszerezni a számomra megfelelőt. Előre is köszönöm ha valaki válaszol!
-
Gardaai
senior tag
válasz Peaceliker #24233 üzenetére
Berendeltem egy Yale lakatot 15k-ért. Meglátjuk..
Már lehet azért megér egy erővágó tesztet, hogy a 10-es védelem kamu-e rajta. Ha igen, akkor meg perelek. Ki venne 50k-ért lakatot, ha már ez is 10/10..↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
pescara
aktív tag
válasz Andurka13 #24235 üzenetére
Valaszolni sokan tudnanak, de azert a legfontosabb dolgokat elfelejtetted leirni. Mekkora tavolsagra kell, milyen utviszonyok, tomegkozlekedesre kell-e emelgetned....stb. Ezek hianyaban eleg nehez tanacsot adni. ja , meg az sem mindegy, hogy mennyi az annyi. Amit meg mar most felejts el ,,,komplikáltabb probléma helyi bicikliszerelőre hárulna" Helyi bicikliszerelo max a legegyszerubb problemaidat fogja megoldani, ha egyaltalan..
-
addikt
válasz Andurka13 #24235 üzenetére
Ezt láttad már?
Hatótávot kellene eldöntened.
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Mennyit akarsz rákölteni? Vagy minél kevesebbet?A Lime kisebb, pótakksi nélküli verziói is 30km-es hatótávúak, úgyhogy ha annál nagyobb hatótáv kell, akkor nincs túl sokféle pálcikaroller.
Inmotion S1, G30, G2.
Esetleg F2 Plus, F2 Pro, vagy Xiaomi Pro 2, 4 Pro.A Lime hátsó kereke kisebb, és tömör, ezért érzed az úthibákat, mert elöl van csak rajta lengéscsillapító.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
máyköl
veterán
Xiaomi Mi Electric Scooter 3 helyett segítenének nekem jó opciót találni?
A múltkori recsegő hangos panaszkodásomon kívül teljesen meg voltunk vele elégedve, egyet kivéve: hatótáv. Sajnos utólag okos az ember, de ma már nem ezt a típust venném. 30km a hatótávja hivatalosan, nyilván nem is számítottam ennyire, de sehogy sem elég arra amire használjuk, hetente 1-2x előfordul, hogy lemerül alattam vagy a feleségem alatt. Nyilván alattam "eszik többet", 90kg vagyok, ő pedig 50kg.
Szeretnénk egy jelentősen jobb hatótávval bíró rollerre cserélni, én ezeket az opciókat néztem:
1., Mi Scooter Pro 4
2., Segway KickScooter MAX G2 E
3, Segway KickScooter F2 Plus E
4., Segway Kickscooter MAX G30E II
5., Segway Ninebot KickScooter F65I
Budapesten használjuk, 13.kerületből a belvárosba naponta (nincs fix napi hatótáv, teljesen változó), valamint kerületen belüli rohangálásra. Valamint viszonylag gyakran (heti 2x) be kell tennünk az autó csomagtartójába is.
Ahogy látom, a G2 a non plusz ultra, nem tudom, hogy van -e rá szükségünk. A súlyt és a méreteket kifejezetten nézem, az autó csomagtartóba ki-be pakolás miatt.
Ki mit ajánlana?
Ha valakinek adódna egy titkos tipp, ami nem került fel a listára, azt is szívesen fogadom! -
addikt
válasz máyköl #24239 üzenetére
Ezt gondolom nézted már.
A Xiaomi 4 Pro-t lehúzhatod a listáról.
Helyette Xiaomi Pro 2?
Az ugyanolyan kicsi, mint a Mi 3 (pár centivel hosszabb csak), viszont nagyobb a hatótávja (30 helyett 45km).
(A 4Pro is csak 45km-es amúgy - ugyanakkora az akksija, mint a Pro 2-é.)G30 DHGateről is beszerezhető ~230ezerért.
Ráadásul global verziós (G30P), 25km/h helyett 30-al megy alapból.
G2 szintén megvehető onnét is, ~270ezer, ez is global verziós, 25 helyett 35-el tud menni.F65i 48V-os rendszerű, jó széles a trepnije, nagy és nehéz roller, de csak 25-el tud menni, nincs régióváltás sem, és lengéscsillapítókat sem lehet rá szerelni, ezeket azért tudd.
F2 Plus, F2 Pro ugyanakkora akksisok, mint a Xiaomi Pro 2.
Kis szerencsével 110ezer körül el tudod adni a Mi 3-at, ugyanennyiért árulják a Pro 2-ket is egyébként.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
máyköl
veterán
válasz Thunderzolee #24240 üzenetére
Igen, olvastam már az összefoglalót.
Néztem a Xiaomi Pro 2 -t, de a 45km hatótáv pont szűk keresztmetszet. Nem jelentősen nagyobb a jelenlegi 30 -nál. A 4 Pro hatótávjáról nem tudom miért láttam akkor 55km -t. Árukereső összehasonlítója is 45 vs 55 km -t mutat a két roller közt.
Dhgate G30 és G2 linket kérhetnék? A keresőjén keresztül nem adja ki.
Egy kicsit fázom ezektől a sebességektől, mi lesz ha bevezetésre kerül itthon az új szabályzat, és 25km/h lesz a meghúzott határérték. -
addikt
válasz máyköl #24241 üzenetére
A 4 Pro-t eredetileg 45km-el hirdették.
A dobozán is az van.
Aztán áttértek az 55km-re, sőt, volt egy "hatótávnövelő firmware" frissítés. Érted, ha nincs elég RAM a gépedben, tölts le hozzá internetről. Ugyanígy ha kevés a rollered hatótávja, adunk ki hozzá hatótávnövelő frissítést.
Miközben ugyanakkora az akksija, mint a korábbi 45km-es modelljüké volt.
Igaz, a kerekei valamivel nagyobbak (ettől nő a megtett táv fordulatonként, ez tény), és a motor is lehet hatékonyabb, és való igaz, lehet módosított szoftverrel takarékosabbra, hatékonyabbra állítani a motort, de ne legyünk naivak.
Ráadásul az a firmware a 15km/h-s tartományra vonatkozik ECO módban, ott lehet, h még hatékonyabb lett az áramfelhasználás, de te nem 15-el fogod használni, hanem 25-el, és tuti, h nyélgázon nemigen lehet "hatékonyságot növelni".
G30 és G2
Ha 25 lesz a határérték, akkor majd vigyázol, h ne szúrják ki, h egy bicikliúton nem 25-el mész.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
máyköl
veterán
válasz Thunderzolee #24242 üzenetére
Köszönöm a részletes választ és a segítséget.
A G2 egyre szimpatikusabb.
Ha később a rendőr megállít, vajon leellenőrzi valahogy, hogy mi a sebessége, vagy ránéz, látja hogy ez egy Ninebot G2, és ezek 25 -el mennek?Megbízható oldal a DHGate, volt már vele tapasztalat itt a csoportban? Letöltöttem az applikációját, 1/1 az Aliexpresst másolták le.
-
PociAti
senior tag
válasz máyköl #24243 üzenetére
"Ha később a rendőr megállít, vajon leellenőrzi valahogy, hogy mi a sebessége, vagy ránéz, látja hogy ez egy Ninebot G2, és ezek 25 -el mennek?"
Rendőrök sem hülyék! Egyszerű hétköznapi emberek. Ők is vesznek maguknak rollert, láttam van aki azzal jár be a rendőrkapitányságra, ők is bújják az internetet és utánaolvasnak miként kell szoftvert módosítani, és van aki ezt megteszi.
Amíg nincs rá hivatalos rendelet, addig az intézkedések se tudnak teljesen szabályozottak lenni. Vannak irányelvek... A legfontosabb szabály az, ha nincs kirívó eset, akkor nem foglalkoznak vele.
Közelmúltban is szóba került a 25 km/h sebességhatár. És érintőlegesen hogy mennyire könnyű szemmel megítélni a sebességet.
Nos a gyerekek néha amiatt szenvednek balesetet, mert a közelítő autó sebességét rosszul ítélik meg. De azok gyerekek, viszont felnőttkorra jól kifejlődik ez a képességünk.
És határozottan állítom, hogy szemre nagyon is jól meg lehet különböztetni 25 és 30 km/h sebességet egymástól. Egyszerűen rááll a szem a 25 km/h-ra és feltűnik az, ha valami 20-30%-kal több nála.Ha egy rendőr szerint túl gyorsan mész, akkor nem azon fog töprengeni, hogy a hazánkban fellelhető kb. 100 típus közül ez most pontosan melyik modell, és ennek módosítások előtt mennyi volt a végsebessége. Az fogja zavarni, hogy túl gyorsan mentél!
És ez abban az esetben is igaz, ha relatív gyorshajtást követtél el, mert mondjuk 20 km/h sebességgel éppen csak kicentizted az óvodás csoportot.Az eszköztáruk elég bőséges. Ha kellő okot adtál rá, akkor feljelentenek, aztán próbáld meg kimosdatni magad a szituációból. Vagy szélsőséges esetben elkobozzák / lefoglalják a járművet. Kimérni onnantól kezdve már gyerekjáték.
-
Pano
addikt
-
Gardaai
senior tag
válasz Peaceliker #24246 üzenetére
Át kell állítani mph-ra, így 40 km/h-ig jó vagy.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #24246 üzenetére
ez teljes hulyeseg:-)) Autokat sem az alapjan buntetik, hogy mennyivel TUDNA menni. Erre van a trafipax. Tok mi9ndegy, ha a roller 200 km/h-val tudna menni, ha te 25-el mesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Fotók, videók mobillal
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest