- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #11999 üzenetére
Olyan nincs, hogy egyszeruen nem az. Torvenyek, rendeletek vannak amelyek meghatarozzak, hogy mi hova tartozik. Az L1e-B kategoriaba egyertelmuen beletartozik az eroller. Nem par feltetel szerint, hanem mindegyik szerint. Az emelodaru pedig nem jarmukategoria.
Ahhoz, hogy egyszeruen ne az legye, ahhoz legalabb egy kitetelt nem kene tudnia teljesiteni. Melyik az? Igy nez ki a tablazat:
L1e Könnyű kétkerekű gépjárművek:
4. kerekek száma: kettő, meghajtás: a 4. cikk (3) bekezdésében felsoroltak valamelyike, valamint
5. henger űrtartalom ≤ 50 cm3, ha a jármű meghajtási konfigurációjának külső gyújtású belső égésű motor is része továbbá
6. legnagyobb tervezett járműsebesség ≤ 45 km/h továbbá
7. legnagyobb folyamatos névleges vagy hasznos teljesítmény ≤ 4 000 WAlkategóriák
Az alkategória elnevezése - További feltételek az alosztályokba soroláshoz
L1e-A Motoros kerékpár
9. elsődleges rendeltetésük szerint a pedálozást elősegítő segédmeghajtással felszerelt, pedálhajtásúnak tervezett kerékpárok továbbá
10. a segédmeghajtás teljesítménye ≤ 25 km/h járműsebességnél megsz űnik továbbá
11. legnagyobb folyamatos névleges vagy hasznos teljesítmény ( 1) ≤ 1 000 W továbbá
12. az alosztályokba sorolásra szolgáló 9–11. kritériumnak megfelel ő motoros három- vagy négykerekű kerékpárok az osztályozás szempontjából a
kétkerekű motoros kerékpárokkal m űszakilag egyenérték űnek számítanakL1e-B Kétkerekű segédmotoros kerékpár
9. minden egyéb L1e kategóriájú jármű, amely nem osztályozható az L1e-A járm ű 9–12. feltételei szerintJol lathato, hogy az L1e minden pontjat teljesiti, L1e-A -bol rogton a 9. pontot nem teljesiti, mert nincs rajta pedal, igy L1e-B kategorianak megfelel mert azt teljesiti. Tehat ezek alapjan L1e-B.
[ Szerkesztve ]