Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buldog-bódog

    csendes tag

    válasz boeing707 #2808 üzenetére

    Örülök, hogy tudtam segíteni.
    A BC348-al kapcsolatban; Ennek elég nagy a HF erősítése, mert "igazi" teljesítmény erősítő cső van benne. Ehhez csak egy régi rádió, vagy TV (kb. 5Wattos) kimenőtranszformátora kell. Az anód felőli oldalt kell a 4000 Ohmos fejhallgató 6mm-s Jack-ba dugni, a hangszóróoldal meg ugye adott. Kitűnően fog szólni, bár nem HI-FI. :-)
    A trafót el lehet helyezni, a hsz. dobozában. Nekem is így van.
    Ezzel elárultam, hogy nekem is van egy ilyen vevőm, csak ennek az utótagja: Q.
    '966-an vettem, kemény 300,-Ft -ért. Ez is MALÉV-es volt. Ez volt az első komoly vevőm, úgy, hogy ma is nagy becsben őrzöm. És természetesen kiválóan működik, az eredeti csövekkkel. Gyártási éve:1932. !!!
    Ha nem tudsz kimenőt keríteni, magánban felvesszük a kapcsolatot, és küldök Neked.

    -d-

    Ezeket a dolgokat nem azért írtuk le, hogy elhiggyék, hanem hogy tudják.

  • Guillam

    újonc

    válasz boeing707 #2808 üzenetére

    Szia Boeing707!

    Évek óta kutatok egy témát és te lehet hogy tudnál segíteni. Egy régebbi hozzászólásod nagyon felvillanyozott! (#2808) 2011-01-17 17:30:51

    Mellesleg a Zuglóban annak idején lezuhant HA-TSA C-47 eredeti rádiója, mert amikor a Malév átvette a repcsit üzemeltetésre, (lekényszerített USAF gép volt), akkor a motorokat és az elektromos berendezéseket lecserélték orosz tipusúakra. Így maradt meg a rádió.

    1951. November 18.-án az USAF elvesztett egy C47-es szállítógépet Magyarország felett.
    Felmerült bennem a gondolat hogy a HA-TSA lett ebből a gépből? Tudsz valamilyen részlettel szolgálni az eset körülményeivel kapcsolatban? Mi lett a személyzet sorsa? Mi volt a bevetés célja? Vagy az amerikai gép személyzete navigációs hibát vétett? Műszaki hiba történt?

    Előre is köszönettel:
    Guillam

Új hozzászólás Aktív témák